Syftade på two-tone, är det omöjligt?Det finns inte så många olika alternativ till 013 än men det kommer mer och mer hela tiden. Vad jag vet är PVD den enda alternativa ytbehandling som finns änsålänge.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Syftade på two-tone, är det omöjligt?Det finns inte så många olika alternativ till 013 än men det kommer mer och mer hela tiden. Vad jag vet är PVD den enda alternativa ytbehandling som finns änsålänge.
Den är gaaanska stilren Bra val!JAAA! Så här taggad har jag inte varit sedan min första Damasko hämtades. Glad att jag valde I över A i slutändan, den här tavlan har sån cool svärta
Syftade på two-tone, är det omöjligt?
Jag hoppas, längtar till en dykare med daydate och i TT på 38mm.Ja jag hajjar. Tyvärr i dagsläget så finns det inte hos de etablerade jag handlar hos. Men för ett par år sedan fanns ju knappt någonting till 013 så det borde nog bara vara en tidsfråga innan det kommer kronor och vridningar i guld. Skulle jag tro iallafall...
Du skulle göra @M26 liv komplett isåfall”Långsam” ks:are funderar fortfarande om denna pjäs ska gå vidare från första ägaren.. ...
Jag hoppas, längtar till en dykare med daydate och i TT på 38mm.
Riktigt fin pjäs, hade norpat om inte jag redan fångat en svart no-date”Långsam” ks:are funderar fortfarande om denna pjäs ska gå vidare från första ägaren.. ...
Tack kompis, det hade den gjort. Har dock redan hunnit köpa en svart No-Date för jag är så otåligDu skulle göra @M26 liv komplett isåfall
Touchdown! Visst är den läcker? Satt ju perfekt på dig!JAAA! Så här taggad har jag inte varit sedan min första Damasko hämtades. Glad att jag valde I över A i slutändan, den här tavlan har sån cool svärta
Jag vet inte riktigt varför men jag fick lite Linde Werdelinkänsla av den. Där har vi ett mikromärke som skulle vara sjukt ballt att få prova någon gång. Någon prisklass över affordable dock...Vad tror trådens alla härliga tjommar om denna?
Snygg är den ju!
Swiss Watch Company
41mm och 12 mm hög.
Ja, jag fattar inte heller varför. Var originalvisarna så kassa eller trodde man att kunderna ville ha ordentlig lume? Störde mig som fan på det när jag under en kort tid hade en sån 1545a.Ja visst, håller med om att patina på tavlan är riktigt vass, tyvärr har de satt dit nya visare som inte matchar alls...
Alltid lika läckert med färgmatchad datumskiva.En kopp kaffe med nya kompisen!!
Grattis! Jag föredrar också 556i, den känns mycket mer mångsidig. Hur känns den? Din första Sinn?JAAA! Så här taggad har jag inte varit sedan min första Damasko hämtades. Glad att jag valde I över A i slutändan, den här tavlan har sån cool svärta
Snyggt!Klockbyte efter lunch.
Det är ju plagiattisdag trots allt.
Macro macro macro
Mohaha, vilken ära som vanligtDagens strumpval tillägnas, ja, ni vet...
Pisslavan blir bara bättre och bättre och den passar min personlighet väldigt bra i sitt nuvarande utförande.
Kör varannanprincipen och matchar skor med byxa och tröja med strumpa, det är sen gammalt.
Skulle ju släppas i Juni men har ingen aning om vad som hände, C-19 som allt annat förmodligenMjo den är också nice, jag har ju en stund på mig att tänka så den borde ju hinna att bli utannonserad!
Tack själv, jag är bara glad att inget gick till spillo. Hade aldrig föreställt mig att allt skulle gå åt som det gjordeMohaha, vilken ära som vanligt
Tog en promenad jag med, har ingen hund men fick med mig ett tuuungt paket under armen. Tack snällaste @M26 , verkligen uppskattat!
Förresten Bobo aka sneakerzbozz, kände mig gangsta idag, vad har jag på foten? Eller nån annan såklart, man vinner inte ett skit förutom rezzzpekt, boom shakalak!
Sånt här som gör denna tråd så underbar, hoppas kunna återgälda en vacker dagTack själv, jag är bara glad att inget gick till spillo. Hade aldrig föreställt mig att allt skulle gå åt som det gjorde
Riktigt snygg! Men vart köper ni dessa? Hemsidan är full av "sold out"!?En kopp kaffe med nya kompisen!!
Janne Loffe Carlsson va very good enough trummis
Lyssnar på metallarbetarna.
Folk får säga vad de vill om Lars Ulrich, i min bok är han en very good enough trummis
Svärtan är magisk! Jag kallar den för svartare än svart, bläcksvart och djup som min bottenlösa själ!JAAA! Så här taggad har jag inte varit sedan min första Damasko hämtades. Glad att jag valde I över A i slutändan, den här tavlan har sån cool svärta
Kan vara så, tycker dock det är skumt att dom har presenterat den jag vill ha och en variant till av den för bara en månad sen.Skulle ju släppas i Juni men har ingen aning om vad som hände, C-19 som allt annat förmodligen