Petrik
Silver
Är det resterna av en älg som klockan har käkat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det resterna av en älg som klockan har käkat
Liten älgko, ja.Är det resterna av en älg som klockan har käkat
Jasså var det bara en älgkoLiten älgko, ja.
JaFan vad läcker den är. Magisk
Tack! Ja det hoppas jag medSnyggt!
Hoppas hinna inom ombudet för en öppning ikväll
Intressant!Standardvostok med handmålade inlägg?
Coolt!Skulle tro att de e standard men utbytta vridningar och inlägg
Om inte annat brukar @Royal Straps saluföra dessa.Ingen som har extra delar till watchgecko bandbytar verktyget? Både lilla gaffeln och ”piggen” till microjusteringar har nu gett upp..
Såg det men då det inte finns något annat därifrån jag behöver just nu tar det emot i snåltarmen att betala lika mycket i fraktOm inte annat brukar @Royal Straps saluföra dessa.
Stort grattis, ser kanon ut och sitter perfekt på dig!JAAA! Så här taggad har jag inte varit sedan min första Damasko hämtades. Glad att jag valde I över A i slutändan, den här tavlan har sån cool svärta
Attityd vet jag inte men jag är lite rädd för henne så hon får som hon vill. Så länge hon är glad så är jag glad.En jäkla attityd har väl FruBr ändå om hon snor dina klockor?
Äsch nu blir jag generad, så coolt är det inte Lite smink på grisarna så blir dom lite roligare bara.Intressant!
Coolt!
Otroligt fin klocka. Och välvaxad bilHorizons känns bra än sålänge,idag har vi tvättat o fixat bilen sen bar det av till Mio frugan skulle köpa kaffekoppar o vips hitta vi eller hon en ny soffa
Tack för de fina orden!För några dagar sen postade @Watcharound att han hade bandstift att skänka om någon behövde. Jag högg som en kobra på ett par 19mm och han skickade direkt utan att jag ens tilläts swisha för porto. Idag fick jag hem dem och förutom att han hade skickat med ett extra par så låg det även en trevlig hälsning i kuvertet.
Underbart, nu kunde jag äntligen få dit ett läder på min kära gamla Mondia som jag tänkt fixa länge.
Blev riktigt bra tycker jag!
Tusen tack @Watcharound, ha en härlig sommar du också!
Har inte du haft en sån innan? Kanske drömt...När man köper begagnat kan även Sinn vara prisvärda. Det kanske de är nya också, men senaste par åren har priserna gått upp kraftigt på dem, så jag känner inte att de är lika affordable, ett begrepp som jag utöver prisvärd även tillskriver ”åtkomstbar” eller rentav lågt prissatt eftersom branschen använder termen för att skönmåla budgetalternativ.
Denna hämtade jag ut idag, efter en dag av många stopp på olika affärer och ställen.
Jag vill höra mer om den drömmen isåfall.Har inte du haft en sån innan? Kanske drömt...
De håller andrahandsvärdet riktigt bra också. Ska tydligen bero på att Sinn är måna om att inte deras klockor hamnar hos gråhandlare?När man köper begagnat kan även Sinn vara prisvärda. Det kanske de är nya också, men senaste par åren har priserna gått upp kraftigt på dem, så jag känner inte att de är lika affordable, ett begrepp som jag utöver prisvärd även tillskriver ”åtkomstbar” eller rentav lågt prissatt eftersom branschen använder termen för att skönmåla budgetalternativ.
Denna hämtade jag ut idag, efter en dag av många stopp på olika affärer och ställen.
Njae, det var förmodligen under en gubblur efter söndagspipan så det blir så...osammanhängandeJag vill höra mer om den drömmen isåfall.
Ja det var ni värda minsann!Efter en dag med både pysslande och en tur i skogen så tar vi igen oss på terrassen med en öl!
Testar ett nytt originalläder på Trenchhuntern och det är riktigt schysst. Skulle testat det tidigare men sen blev det sommar och då fick det bli nato istället. Föredrar nyansen på det andra lädret men detta är också snyggt väldigt snyggt.
Det måste verkligen finnas en förfrågan på dessa 50+ mm klockor. Jag menar Invicta har ju producerat dessa 50+ mm i flera år nu. Helt sjukt.Invicta... Man måste ju ändå ge dom cred för att de vågar ta ut svängarna i en annars rätt likforming bransch. (den översta är 70 mm bred!)
Absolut, är helt övertygad om att de säljer stora mängder till en viss målgrupp!Det måste verkligen finnas en förfrågan på dessa 50+ mm klockor. Jag menar Invicta har ju producerat dessa 50+ mm i flera år nu. Helt sjukt.
Nedersta med ormen var ju riktigt fantasifull och festlig, fast ligger den inte i vägen för sub dialsen?Invicta... Man måste ju ändå ge dom cred för att de vågar ta ut svängarna i en annars rätt likforming bransch. (den översta är 70 mm bred!)
Vilken målgrupp snackar vi om?Absolut, är helt övertygad om att de säljer stora mängder till en viss målgrupp!
Översta ser ut som en handgranatInvicta... Man måste ju ändå ge dom cred för att de vågar ta ut svängarna i en annars rätt likforming bransch. (den översta är 70 mm bred!)