• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Den är gaaanska stilren :) Bra val! :)
Den är så rackarns clean! Tack :cigar:

Touchdown! Visst är den läcker? :D Satt ju perfekt på dig!
UJA! Tack som attans för att du hörde av dig :angel:

Grattis! Jag föredrar också 556i, den känns mycket mer mångsidig. Hur känns den? Din första Sinn? :happyhappy:
Den känns toppen, har ju bara haft den en väldigt kort stund ännu men den levde upp till min förväntan helt klart!
Yes, min första Sinn efter två Damasko:D

Svärtan är magisk! Jag kallar den för svartare än svart, bläcksvart och djup som min bottenlösa själ!
Grattis!

Haha, fint beskrivet!

JAAA! Så här taggad har jag inte varit sedan min första Damasko hämtades. Glad att jag valde I över A i slutändan, den här tavlan har sån cool svärta :D
4D534D0B-3889-48B7-A692-424CD77090B4.jpeg

2017FF6D-F347-4234-93CE-E9231412C43F.jpeg

051E0439-D577-4CAC-90AC-F63E6CA1807F.jpeg
Bra jobbat :). Den har man ju funderat över mer än en gång. Enkel, stilren och perfekt storlek.
Ser fram emot dina intryck.

Giveaway Fredag!

Vill bara att ni ska veta att jag har lite blandade bandstift. Behöver ni någon konstig eller vanlig storlek så hojta bara till så skickar jag några.:)
25121C79-8150-4D4F-AD65-6E9FC508C983.jpeg

För några dagar sen postade @Watcharound att han hade bandstift att skänka om någon behövde. Jag högg som en kobra på ett par 19mm och han skickade direkt utan att jag ens tilläts swisha för porto. Idag fick jag hem dem och förutom att han hade skickat med ett extra par så låg det även en trevlig hälsning i kuvertet.
DSC_0005.JPG

Underbart, nu kunde jag äntligen få dit ett läder på min kära gamla Mondia som jag tänkt fixa länge.
DSC_0006.JPG
Blev riktigt bra tycker jag!

Tusen tack @Watcharound, ha en härlig sommar du också!:)

Jag frågade ju i tråden för ett tag sen om tips på barnklockor. Valet föll till slut på Xonix, http://www.xonixwatch.com/
Känner mycket stabil, samt 100m vattenresistens.
Han har använt den varje dag i en vecka nu sen han fyllde fem. Tuffaste funktionen är utan tvekan backlight som åker på "när han behöver extra specialkrafter" :)
Me3noIg.jpg

Hur cool somhelst! :cool:

För några dagar sen postade @Watcharound att han hade bandstift att skänka om någon behövde. Jag högg som en kobra på ett par 19mm och han skickade direkt utan att jag ens tilläts swisha för porto. Idag fick jag hem dem och förutom att han hade skickat med ett extra par så låg det även en trevlig hälsning i kuvertet.
DSC_0005.JPG

Underbart, nu kunde jag äntligen få dit ett läder på min kära gamla Mondia som jag tänkt fixa länge.
DSC_0006.JPG
Blev riktigt bra tycker jag!

Tusen tack @Watcharound, ha en härlig sommar du också!:)

Grymt bra både hjälpsamheten och klockan! :)

Mohaha, vilken ära som vanligt :happyhappy:
Tog en promenad jag med, har ingen hund men fick med mig ett tuuungt paket under armen. Tack snällaste @M26 , verkligen uppskattat!

Förresten Bobo aka sneakerzbozz, kände mig gangsta idag, vad har jag på foten? Eller nån annan såklart, man vinner inte ett skit förutom rezzzpekt, boom shakalak!
71FDN4b.jpg

eic0Usl.jpg

f4cK5eF.jpg
Går bet på skorna.
Men jävlar så hård ryssen är.:pirate:

Mohaha, vilken ära som vanligt :happyhappy:
Tog en promenad jag med, har ingen hund men fick med mig ett tuuungt paket under armen. Tack snällaste @M26 , verkligen uppskattat!

Förresten Bobo aka sneakerzbozz, kände mig gangsta idag, vad har jag på foten? Eller nån annan såklart, man vinner inte ett skit förutom rezzzpekt, boom shakalak!
71FDN4b.jpg

eic0Usl.jpg

f4cK5eF.jpg
Var hittar du dessa fina sommar-Vostok:s? :) Din vit/orangea exempelvis?

Tillbaka
Topp