What?!Göteborgare mao?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
What?!Göteborgare mao?
Skrev ju igår att jag skulle hit..Hallå där?! Säger man inte till när vi besöker varandras städer?
Finns i dom vanliga matbutikerna eller? Minns inte vad dom heter men finns ett par veganska Nuggets jag e helt såld på så nog finns det bra grejer alltidTips: testa Bärtas Umami burger och Chilli/Lime bitar, jag är beroende. ”Peas of heaven” har ok burgare, dock var den bättre förr. Beyond meat är ok men svindyr och mer vuxen med röksmak, överskattad enl mig. Kan ju skvätta liquid smoke på det mesta för att ordna den biffen
Man får väl kanske investera i dom då!Fantastisk!
Jag kan bara hålla med om Bergeons bandverktyg. Har både den gamla och den uppdaterade modellen samt extraspetsar. Dock kör jag fortfarande med den gamla där både gaffeln och pinnen är de ursprungliga, hållt i åratal. Väl investerade kronor.
Den där medborgaren är verkligen en lyckad modell, sitter som ett yxhugg i en rutten stolpe på det bandet oxå.
Ja, köper man samma modell åtta gånger blir det ju ett jävla springande.Men om man köper och säljer i hög takt och ibland råkar köpa om samma klocka så blir det en del. Dessutom måste man ta sig in till urmakaren.
Narkotikajeans och guldbratte är väl traditionsenlig folkdräkt där nere?
En så kallad ’Brattekille’.Ja, köper man samma modell åtta gånger blir det ju ett jävla springande.
Är nog så i människobyn kanske, här där jag bor så verkar det inte vara stenhårt på Breitling. Eller narkotikajeans. Typ bara jag som har här i villaområdet. Alltså narkotikajeans dåJa, köper man samma modell åtta gånger blir det ju ett jävla springande.
Tack, här är originalet. https://www.ebay.com/itm/203047514212Den var redigt najs! Schnygg
Det var ju ett kap måste jag säga, göttTack, här är originalet. https://www.ebay.com/itm/203047514212
Är vintagenörd men håller mig i de lägre prissegmenten, min ’reissue’ gick på €95.
TackOtroligt fin klocka. Och välvaxad bil
Skit snygg klocka och vilket pris Tummen upp, en sån hade jag kunnat tänka migTack, här är originalet. https://www.ebay.com/itm/203047514212
Är vintagenörd men håller mig i de lägre prissegmenten, min ’reissue’ gick på €95.
Då är vi tvåSkit snygg klocka och vilket pris Tummen upp, en sån hade jag kunnat tänka mig
Ja det ska den vara ,får nog kolla igenVisst fick du en likadan för några veckor sen?
Var den OK?
Tack, rätt nöjd efter alla år av väntanSkit snygg klocka och vilket pris Tummen upp, en sån hade jag kunnat tänka mig
Ja, det är faktiskt ganska likt klocknörderi nu när du säger det, har inte tänkt på det innanSnyggt! Jag hängde på låset hos SnS när dom kom, i höstas såg jag dom på en outlet och blev besviken att inte fler fattade grejen med dessa. Det var sneakers som fick in mig på klockor, haft några ohyggligt coola modeller genom åren
Det var i stort sett endast LTD & QS som gällde, men hade mycket förtur som tidigare Sverige-chef på Karmaloop och 50% off på allt. Då mådde man! Du då?Ja, det är faktiskt ganska likt klocknörderi nu när du säger det, har inte tänkt på det innan
Är du märkesspecifik, LTD-galning eller allt möljigt?
Men sicken lyxDet var i stort sett endast LTD & QS som gällde, men hade mycket förtur som tidigare Sverige-chef på Karmaloop och 50% off på allt. Då mådde man! Du då?
Det var riktigt bortskämda tider med det intresset och dom priserna! Jo men kolla bara på Nike SB nu, alla dunks säljer ju slut diiirektMen sicken lyx
Mycket Air Max blev det, var även rätt tidig med NMD och körde all-in där (tills det blev poppis, typ ). Kör ju en del skateboard så det har blivit löjligt mycket såna dojor fast det räknas nog kanske inte som sneakers per se.
Den va riktigt shysst! Ser ut att ha varit med om en delSquale Afton
Ja den har fått lite smisk till dess fördel Herr @MaBr kanske har lite historia?Den va riktigt shysst! Ser ut att ha varit med om en del
Tycker inte Nike SB är så kul, mest för storbolag i skateboardvärlden känns fel men det är en lång (och annan) historia.Det var riktigt bortskämda tider med det intresset och dom priserna! Jo men kolla bara på Nike SB nu, alla dunks säljer ju slut diiirekt
Jag personligen tycker dom flesta trender inom skor har ballat ur ordentligt ja menar visa sneakers är allt annat än cleana och liknar mer nån typ av hybrid hoppstylta än sneakersTycker inte Nike SB är så kul, mest för storbolag i skateboardvärlden känns fel men det är en lång (och annan) historia.
Har även noterat att dyngfula 90-tals skateskor som såg ut som typ Buffalos är stekhett, hjälp vad händer?
Helt enig. Kan väl knappast ha med ålder att göra, eller?Jag personligen tycker dom flesta trender inom skor har ballat ur ordentligt ja menar visa sneakers är allt annat än cleana och liknar mer nån typ av hybrid hoppstylta än sneakers
Nej, det har med smak att göraHelt enig. Kan väl knappast ha med ålder att göra, eller?