• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Squale Afton :)
IMG_20200721_212228.jpg
IMG_20200721_212141.jpg
IMG_20200721_212112.jpg
Det där blev ju kanon :)

Så galet många bra släpp på g, måste bestämma mig för vilka jag ska släppa. Har en klocka på g in redan. Nämligen nine four successor som köptes för ett halvår sedan typ. Sedan har jag två som jag troligen kommer köpa till. Förutom de tre så släpper nodus en ny batch av Duality. Den vita är man ju fett sugen på. Sedan släpper nodus även retrospektiv ii i obsidian black. Den vill man ju också ha. Frågan är vilken vill man ha mest? Sedan borde ju även Borealis släppa Sintra snart med. Suck. Den är ju typ ett måste också.

Har alltid varit sugen på en en klocka med både gmt och daydate. Men de brukar kosta en njure att köpa. Så nöjer mig med en dualtime daydate. Vet någon när Hamtun släpper denna klocka? Senast jag hörde något om denna klocka var 27 december 2019 på deras Instagram.
A31A57F7-F2BF-4D28-B335-3A0FAD4E85B8.png

Har alltid varit sugen på en en klocka med både gmt och daydate. Men de brukar kosta en njure att köpa. Så nöjer mig med en dualtime daydate. Vet någon när Hamtun släpper denna klocka? Senast jag hörde något om denna klocka var 27 december 2019 på deras Instagram.
A31A57F7-F2BF-4D28-B335-3A0FAD4E85B8.png
Jag är rätt less på Hamtun för stunden, obefintlig kundservice... Men så länge de funkar bra är de grymma.

Skickade min nanok för garantiärende 11juni, efter att ha väntat i snitt tre veckor på varje mailsvar i flera månader. Har inte hört ett ljud sen 11 juni..

Edit: Har full förståelse för att ensamföretagare har det kämpigt men ställer mig skeptisk till att hans svärmor både dog förra sommaren, och i år också (vilket varit hans ursäkt för dröjsmål vid båda mina ärenden)
Han har förvisso även skyllt på stulna klockor och dödligt sjuk mamma några gånger, så man vet ju inte

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp