Ett tvättäkta blåbärTidigare idag, blev ändå helt okej med mörkblå perlonband.
Mycket finare än den gröna varianten med.
Fast nu får man väl en drös tomater över sig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett tvättäkta blåbärTidigare idag, blev ändå helt okej med mörkblå perlonband.
Ett tvättäkta blåbär
Mycket finare än den gröna varianten med. Fast nu får man väl en drös tomater över sig
Den släpps snart i mattblå och utan kompassring.Älskar den blå alpinisten!
Fast din är finare, jag diggar metallicfärger !Den släpps snart i mattblå och utan kompassring.
Ja, dock stör jag mig otroligt mycket på att kompassringen inte linjerar...Fast din är finare, jag diggar metallicfärger !
Vet du vad dom kommer lista?Den släpps snart i mattblå och utan kompassring.
Den släpps snart i mattblå och utan kompassring.
Ingen aning, men gissar runt vad de nya alpinisterna listar.Vet du vad dom kommer lista?
Påminner om dessa två. Själv tycker jag att endast den blåa är fin.Dom ser väldigt fina ut!
Hittade den blå på klockmagasinet för 7990sek inte i lager dock, dom kanske har smygstartatIngen aning, men gissar runt vad de nya alpinisterna listar.
7.990 krVet du vad dom kommer lista?
Men hmm... vrids inte kompassringen med kronan kl 4 ? Och ändå linjerar den inte tillfredsställande ??Ingen aning, men gissar runt vad de nya alpinisterna listar.
Fan, du hann hitta det före ändå!Hittade den blå på klockmagasinet för 7990sek inte i lager dock, dom kanske har smygstartat
Hmm, ändå ganska prisvärda med tanke på vad man får? Hade det stått Tissot eller Certina på urtavlan så hade det gått för några tusenlappar mer tror jag.Hittade den blå på klockmagasinet för 7990sek inte i lager dock, dom kanske har smygstartat
Haha knepigt att man inte googlar innan man frågarFan, du hann hitta det före ändå!
De är feltryckta så om man linjerar ett väderstreck blir någon eller alla av de andra fel. Verkar även vara så på de nya modellerna som kom i våras!Men hmm... vrids inte kompassringen med kronan kl 4 ? Och ändå linjerar den inte tillfredsställande ??
Man måste ju bara älska seikoHmm, ändå ganska prisvärda med tanke på vad man får? Hade det stått Tissot eller Certina på urtavlan så hade det gått för några tusenlappar mer tror jag.
Jag har haft den gröna på bevakning i några månader. ^^Haha knepigt att man inte googlar innan man frågar
Exakt, @Remofflan förklarade det bra.Men hmm... vrids inte kompassringen med kronan kl 4 ? Och ändå linjerar den inte tillfredsställande ??
Vilken pannkaka av ett så stort företagExakt, @Remofflan förklarade det bra.
Jasså? Ser framemot att se några bra bilder på den! Rätt svag för blå men måste säga att det gröna ser mest lyckad ut enligt migJag har haft den gröna på bevakning i några månader. ^^
Dubbeltrippel pannkaka eftersom min blåa är limiterad till 1959 stycken. 1959 tillverkade klockor för Seiko är som droppe i havet. Tycker man då borde ansträngt sig mer när det gäller linjeringen.Vilken pannkaka av ett så stort företag
Dubbeltrippel pannkaka eftersom min blåa är limiterad till 1959 stycken. 1959 tillverkade klockor för Seiko är som droppe i havet. Tycker man då borde ansträngt sig mer när det gäller linjeringen.
Påminner om dessa två. Själv tycker jag att endast den blåa är fin.
Jasså? Ser framemot att se några bra bilder på den! Rätt svag för blå men måste säga att det gröna ser mest lyckad ut enligt mig
Nja, många har fått för sig att de är 38 mm. Fast de är på 39.5 mm, men bärs som en 38a.Ja dom kommer jag ihåg när de lanserades. Minns att jag tyckte att de var lite stora för min smak på sina 40mm. De nya Alpinisterna utan kompassring här är väl 38mm? Isåfall passar det mig bättre.
Gillar oxå den gröna.
Nja, många har fått för sig att de är 38 mm. Fast de är på 39.5 mm, men bärs som en 38a.
Nja, många har fått för sig att de är 38 mm. Fast de är på 39.5 mm, men bärs som en 38a.
Så detta stämmer inte?
Blev sjukt sugen på en Fortis också var ett tag sen jag ägde en! Måste säga att jag ångrar att jag sålde!Ganska gött ändå att ta ett bad i varm sol och se på hur vädret närmar sig.
den är väldigt snygg! Mindre snyggt pris dockHar ni sett Yemas nya:
Jag tycker den verkar super-läcker. Hade dock valt annat armband...: https://en.yema.com/products/yema-speedgraf-yspee2019-aas
Timepieces made in Switzerland may display the word "chronometer" only if certified by the COSC (Official Swiss Chronometer Testing Institute)."