Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var en kompis i Stockholm som köpte den! Hans första klocka! Så nej, han hänger inte härDen där är grym, jag ångrar att jag inte köpte den när jag handlade Fortis senast. Då hade den stannat.
Finns din gamla kvar på ks?
Var inte blyg, Bobo skojar bara lite med dig. Det är roligt att kunna diskutera saker högt och lågt och att se nya ansikten i tråden.Lovar att det här är mitt sista inlägg kring vad är ett rimligt pris för en produkt , klockor i synnerhet.
Att det är just känslor som ligger bakom de flesta handlingar vi ägnar oss åt visar prisutveckling på en klocka jag köpte 1987, finns kvar i familjen.
Är ärligt talat förundrad över prisutvecklingen, 854% och att ngn är beredd att lägga upp över 100 papp för den...
Två saker driver och kommer alltid avgöra pris; utbud/efterfrågan.
Om hela världens samlade kunskap och erfarenhet genom historien bantas ner till en mening, så lyder den. -Även detta kommer gå över.Lovar att det här är mitt sista inlägg kring vad är ett rimligt pris för en produkt , klockor i synnerhet.
Att det är just känslor som ligger bakom de flesta handlingar vi ägnar oss åt visar prisutveckling på en klocka jag köpte 1987, finns kvar i familjen.
Är ärligt talat förundrad över prisutvecklingen, 854% och att ngn är beredd att lägga upp över 100 papp för den...
Två saker driver och kommer alltid avgöra pris; utbud/efterfrågan.
Haha exakt så.Var inte blyg, Bobo skojar bara lite med dig. Det är roligt att kunna diskutera saker högt och lågt och att se nya ansikten i tråden.
hemmakontoret...går så där att jobba..Vad seeeeeegt det känns, är ni på jobbet allihopa ?
Jag skulle freaka ut totalt om jag jobbade på ett kontor, börja slå sönder grejor efter en kvart typ.hemmakontoret...går så där att jobba..
haha - skitdumt om jag gjorde det nu på det här kontoret...Jag skulle freaka ut totalt om jag jobbade på ett kontor, börja slå sönder grejor efter en kvart typ.
Avis - har missat ett par chanser att buda hem en, skam den som ger sigMondaine-morgon!
Precis, du kommer säkert att hitta en. Vad hamnar de på i pris på auktion nu?Avis - har missat ett par chanser att buda hem en, skam den som ger sig
Jag vet inte om det är någon här i tråden men jag vet att jag har sett den modellen postad här i forumet. Kanske i stora tråden för ryska klockor?Någon på tråden som köpt/ägt en Raketa?
Frågar då min dotter fyller år i höst och hennes preferens när det gäller klockor är att hon vill gärna ha en kinesisk eller rysk
Jag skulle freaka ut totalt om jag jobbade på ett kontor, börja slå sönder grejor efter en kvart typ.
Grönt är skönt! Snygg novemberkaktus (och klocka)Mondaine-morgon!
Har inte ens hunnit lägga upp fotot jag tog för snart en timme sen...Vad seeeeeegt det känns, är ni på jobbet allihopa ?
Dricker du också träsprit till frukost ?Har inte ens hunnit lägga upp fotot jag tog för snart en timme sen...
Tips, håll ett öga här?Avis - har missat ett par chanser att buda hem en, skam den som ger sig
Mellan 3500:- och 7000:-(!!) NOSPrecis, du kommer säkert att hitta en. Vad hamnar de på i pris på auktion nu?
Tack för tipset, ska kolla!
Hittade ett inlägg men vad jag minns så är det en annan användare så det verkar finnas flera. Om inte annat så finns det gott om kunskap och tips kring ryssar.Någon på tråden som köpt/ägt en Raketa?
Frågar då min dotter fyller år i höst och hennes preferens när det gäller klockor är att hon vill gärna ha en kinesisk eller rysk
Tänkte också på Office SpaceJag vet inte om det är någon här i tråden men jag vet att jag har sett den modellen postad här i forumet. Kanske i stora tråden för ryska klockor?
Är det någon som har iPhone här och vet om det går att stänga av såna här notiser ?
Nope. Naturens sportdryck med sukkuladismak.Dricker du också träsprit till frukost ?
Tack, ska hälsa FruBr det för det är hennes kaktus.Grönt är skönt! Snygg novemberkaktus (och klocka)
Inte helt orimligt ändå med tanke på att de kostade runt 7000kr när de släpptes. Blev dock ingen populär produkt med det vita bandet så jag lyckades knipa en från drop.com för $179...Mellan 3500:- och 7000:-(!!) NOS
Försöker knipa en i det lägre spannet
Vet inget, men har också tittat på de där pga så himla coola!Någon på tråden som köpt/ägt en Raketa?
Det finns fakeade bic-pennor...Vet inget, men har också tittat på de där pga så himla coola!
Jag har dock råkat köpa en vintage Raketa big zero som visade sig vara en frankenwatch (pga jag var för dåligt påläst och trodde aldrig att det skulle finnas fejks av en så billig och okänd klocka).
Haha ja, jag har insett detta nu (detta var några år sen). Dum och naiv.Det finns fakeade bic-pennor...