[Bobo]
Guld
Nu är det bara att vänta på att någon säger något om en badrumsvåg.Den här skulle man vara ensam om att bära
https://www.anibis.ch/fr/d-bijouter...atik--34753886.aspx?fcid=1207&pi=4&ps=20&pr=1
Jag tycker att den är svinfet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu är det bara att vänta på att någon säger något om en badrumsvåg.Den här skulle man vara ensam om att bära
https://www.anibis.ch/fr/d-bijouter...atik--34753886.aspx?fcid=1207&pi=4&ps=20&pr=1
Ser ut som en sån där gammaldags köksvågNu är det bara att vänta på att någon säger något om en badrumsvåg.
Mycket bra grejer så ingen fara där .Hej, undrar om någon av er (säkert alla utom jag) som kan säga något om kvalitén på Gruppo Gamma Divers, se bild. Verkar som att man får mycket för pengarna, men hur är kvalitén?
Tack på förhand!
Gud ja, kör bara! Superbra klockor!Hej, undrar om någon av er (säkert alla utom jag) som kan säga något om kvalitén på Gruppo Gamma Divers, se bild. Verkar som att man får mycket för pengarna, men hur är kvalitén?
Tack på förhand!
Vad seeeeeegt det känns, är ni på jobbet allihopa ?
Den här skulle man vara ensam om att bära
Nu är det bara att vänta på att någon säger något om en badrumsvåg.
Schrödingers katt-situation här...Ser ut som en sån där gammaldags köksvåg
Vilket fynd!Tack, ska hälsa FruBr det för det är hennes kaktus.
Inte helt orimligt ändå med tanke på att de kostade runt 7000kr när de släpptes. Blev dock ingen populär produkt med det vita bandet så jag lyckades knipa en från drop.com för $179...
Kom på det här hemska bandet.
Härligt, ser ut må gött på din altan ocksåNä men god morgon!
Igår fick vi tillökning i familjen, en liten scuba dude tittade fram ur paketet
Inte vilken scuba dude som helst heller, utan en scuba dude touched by the hand of @Von
Vi är så glada! Eller nä, inte alla kanske men jag är! Mycket glad faktiskt
Yes, den lille bara njuter, ligger nu i skuggan och bara jollrar av glädje. Nej fan, det är ju jag som låterHärligt, ser ut må gött på din altan också
Det var nog det klokaste som skrivits i denna tråd.Om hela världens samlade kunskap och erfarenhet genom historien bantas ner till en mening, så lyder den. -Även detta kommer gå över.
Oklanderlig, har haft 3st GG.Hej, undrar om någon av er (säkert alla utom jag) som kan säga något om kvalitén på Gruppo Gamma Divers, se bild. Verkar som att man får mycket för pengarna, men hur är kvalitén?
Tack på förhand!
De är alltså fortfarande inte slutsålda? Begränsad till 2016st så verkligen ingen stor upplaga.Vilket fynd!
Reagerade inte så mycket på priset i sig, mer spannet... Den finns över disk för 6000:-
Säääääälj! @Crispie vill ha GMT med orange visareHelt rätt, inväntar bara ett bra tillfälle
Idag åkte födelsedagsklockan på. Köpte den till mig själv när jag fyllde 40 förra året och nu är det tydligen dags igen.
(Korspost från ML Aikon-tråden)
Tack!Gratulerar!
Så detta stämmer inte?
Jo, trodde du syftade på alpinisterna med kompassring. Men de osläppta alpinisterna har jag ingen aning om. Hoppas de är på 38 mm.Här stod det också:
https://klocksnack.se/threads/nyheter-från-gs-seiko.58181/page-158#post-3362465
Det var inte så att du uppfattade att jag babblade om den nya med kompassring?
Jo, trodde du syftade på alpinisterna med kompassring. Men de osläppta alpinisterna har jag ingen aning om. Hoppas de är på 38 mm.
Grattis unge man!Idag åkte födelsedagsklockan på. Köpte den till mig själv när jag fyllde 40 förra året och nu är det tydligen dags igen.
Baaam först i Sverige?
Med lite tålamod så dyker de upp på K&S här på KS.Ja mycket att hålla reda på, nya/gamla utgåvor och nya varianter i samma serier.
Som sagt tyder all info på att dom är 38mm. Skulle gärna ha en grön sådan även om priset för mig personligen är lite i svettigaste laget.
Grattis grattisIdag åkte födelsedagsklockan på. Köpte den till mig själv när jag fyllde 40 förra året och nu är det tydligen dags igen.
Tack så mycket.Det var nog det klokaste som skrivits i denna tråd.