Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur är det man säger, "I'd rather cry in a Mercedes-Benz"?
Redan med bilar är det ju så att misnt 70% av köpbeslutet är irrationellt, grundat i en känsla. Sen hittar man på argument till varför just den bil man VILL ha är rätt bil för ens behov. Med klockor är det 100% irrationellt, möjligen med undantag för de som av en läkare får order att sätta på sig en pulsklocka eller stegräknare eller nåt. Men vi andra kan köra fullt ut på vår irrationalitet.
Edit: Förtydligande för att inte bara verka dryg: Audi/VAG-koncernen har historiskt haft och har fortfarande stora problem med maskinell kvalitet, drivlina etc. och är ökända för det. Jag skulle personligen aldrig köpa en Audi även om de har en del snygga modeller.
Riktigt bra. GrattisBaaam först i Sverige?
+1 på det, tacka vet jag italienska bilarNär jag skulle köpa bil så slutade med att jag valde driftkostnader och driftsäkerhet framför körkänsla och utseende. Efter att ha läst diverse tester och rankningar köpte jag en Toyota Prius gen II. En kompis farsa sa att så köper man inte en bil, tydligen ska man åka till en bilhandlare och ta en snygg och körglad bil och tänka på verkstadsräkningen en annan dag
+1 på den. Skulle aldrig köpa en tysk bil, vårdar min plånbok på tok för mycket för att utsätta den för sådana plågor Finns en anledning att tyska premiumbilar hamnar längst ner i diverse tillförlitlighetsrankningar.
Tack och bock!Grattis unge man!
När jag skulle köpa bil så slutade med att jag valde driftkostnader och driftsäkerhet framför körkänsla och utseende. Efter att ha läst diverse tester och rankningar köpte jag en Toyota Prius gen II. En kompis farsa sa att så köper man inte en bil, tydligen ska man åka till en bilhandlare och ta en snygg och körglad bil och tänka på verkstadsräkningen en annan dag
+1 på den. Skulle aldrig köpa en tysk bil, vårdar min plånbok på tok för mycket för att utsätta den för sådana plågor Finns en anledning att tyska premiumbilar hamnar längst ner i diverse tillförlitlighetsrankningar.
Tack tack!Grattis grattis
Tack!Grattis @Forsberg !
Trevlig födelsedagsdinka.
Den som väntar på något gott...Skulle jag kunna göra men har ju alla tillbehören i stan...och dit åker jag ju inte förrän september
2 veckor ??? Var är resten ?Packat inför 2 veckors solsemester
Nej förvånande tycker jag. Håll tummarna åt migDe är alltså fortfarande inte slutsålda? Begränsad till 2016st så verkligen ingen stor upplaga.
Den va cool! En av dom nya ”smart” klockorna?Baaam först i Sverige?
Det ska jag göra och jag ska hålla utkik om jag ser en till bra pris också.Nej förvånande tycker jag. Håll tummarna åt mig
Hade jag kunnat välja hade jag tagit den undre, mer tilltalade på nåt sätt men båda var shyssta!Funderar på att klocka hem en av dessa. Men vet ej vilken av dem.
Den undre är ju ball. Typ Seik-oak.Funderar på att klocka hem en av dessa. Men vet ej vilken av dem.
Hade jag kunnat välja hade jag tagit den undre, mer tilltalade på nåt sätt men båda vad shyssta!
Ja, den nedre är finare. Dock saknar den lume vilket inte den första gör.Den undre är ju ball. Typ Seik-oak.
Jaha... ja alltså lume är ju praktisktJa, den nedre är finare. Dock saknar den lume vilket inte den första gör.
Mest coolt/snyggt för min del. Har sällan/aldrig haft praktisk användning av det.Jaha... ja alltså lume är ju praktiskt
Nog är det mest snyggt men fruktansvärt praktiskt och det har iallafall jag märkt när man har en klocka utan lume eller backlight.. helt plötsligt ser man inte vad klockan är på kvällarna eller på vinter efter klockan 15 här i NorrlandMest coolt/snyggt för min del. Har sällan/aldrig haft praktisk användning av det.
Tackar!Grattis på bemärkelsedagen @Forsberg
Sitter med trigger-finger redo att beställa en så här:
Men... longines... är det så kul?
Vad finns det för vettiga micro-HAQ under 10 kr?
Under 10 kr tror jag du får leta lääääängeSitter med trigger-finger redo att beställa en så här:
Men... longines... är det så kul?
Vad finns det för vettiga micro-HAQ under 10 kr?