10 kr?! Nu snackar vi affordable!!Sitter med trigger-finger redo att beställa en så här:
Men... longines... är det så kul?
Vad finns det för vettiga micro-HAQ under 10 kr?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
10 kr?! Nu snackar vi affordable!!Sitter med trigger-finger redo att beställa en så här:
Men... longines... är det så kul?
Vad finns det för vettiga micro-HAQ under 10 kr?
Paradive är najs inte ofta man ser dom nuGlömde denna, den är också på väg!
Nej, de är riktigt coola. Detta är rätt variant med vridringsinlägg i akryl och utan datum också. Närmare originalet än så går knappast att komma. Utlovar såklart bra pris i tråden också.Paradive är najs inte ofta man ser dom nu
Den är riktigt stilrenNej, de är riktigt coola. Detta är rätt variant med vridringsinlägg i akryl och utan datum också. Närmare originalet än så går knappast att komma. Utlovar såklart bra pris i tråden också.
Funderar på att klocka hem en av dessa. Men vet ej vilken av dem.
Hade jag kunnat välja hade jag tagit den undre, mer tilltalade på nåt sätt men båda var shyssta!
Den undre trots avsaknad av lume.Den undre är ju ball. Typ Seik-oak.
+1 på det, tacka vet jag italienska bilar
Jag tycker det är kul med fordon men en någorlunda modern bruksbil vill jag att den bara ska funka och gör den inte det ska det iallafall vara överkomligt att laga. Det landade senast i en tysktillverkad bil för mig dock inte "premium" utan Ford Mondeo. Förut åkte jag Opel Corsa i många år med få eller inga bekymmer men med familj behövdes något rymligare. Stod mellan Forden och Opel Insignia men en lämplig Mondeo dök upp först.
Funderar på att klocka hem en av dessa. Men vet ej vilken av dem.
Mycket fina pjäser! Hur är läsbarheten på squaren? Har lite svårt för negativaHeads up, dags att rensa i lådan! Ni vet vad som gäller.
Ingen brudmagnet heller eller?
Den är inte speciellt rolig alltså
Har den en heliumventil eller vad är det kl 10?
Den är inte speciellt rolig alltså
Fin färg. Apropå passaround, vad hände med Monchard-passarounden?Korspostar från Onda Passaround-tråden.
Heads up, dags att rensa i lådan! Ni vet vad som gäller.
@JohnMonchardFin färg. Apropå passaround, vad hände med Monchard-passarounden?
@monchard <— ej kvar?
Den är okej men som med alla andra G-shock så är de svårare att läsa än de positiva.Mycket fina pjäser! Hur är läsbarheten på squaren? Har lite svårt för negativa
Shut it!Purge time !
Jag har också svårt för negativa displayer men upplever BT-modellerna som ganska tydliga (för att vara negativa så klart ).Mycket fina pjäser! Hur är läsbarheten på squaren? Har lite svårt för negativa
Jo det stämmer !Har den en heliumventil eller vad är det kl 10?
Lite så. Det är den bästa negativa displayen jag har sett men de är fortfarande mer svåravlästa än de vanliga.Jag har också svårt för negativa displayer men upplever BT-modellerna som ganska tydliga (för att vara negativa så klart ).
Det har inte hänt något på den fronten på mycket länge hahaIngen brudmagnet heller eller?
Så det är inte lampa på för att avläsa dessa som med vissa andra?Jag har också svårt för negativa displayer men upplever BT-modellerna som ganska tydliga (för att vara negativa så klart ).
Shut it!
Tack. Inte lätt när man har guldfiskminne.
Hade nog inte heller fått mkt napp pga mina klockor, med tanke på möglet jag värdesätter mestDet har inte hänt något på den fronten på mycket länge haha
No pussy magnet !!!