Märkligt har du kammat armhåren ordentligt?Det har inte hänt något på den fronten på mycket länge haha
No pussy magnet !!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Märkligt har du kammat armhåren ordentligt?Det har inte hänt något på den fronten på mycket länge haha
No pussy magnet !!!
Tindur.Hade nog inte heller fått mkt napp pga mina klockor, med tanke på möglet jag värdesätter mest
Finns inte Tinder på Island?
Tindur knullur.Tindur.
Fin färg. Apropå passaround, vad hände med Monchard-passarounden?
@monchard <— ej kvar?
Det beror på hur kräsen man är men jag har betat av ett par negativa modeller som alla har fått lämna för att de inte gick att läsa av men BT-modellerna upplever jag som sagt som helt OK även om det så klart är lite svårt under kassa ljusförhållanden.Så det är inte lampa på för att avläsa dessa som med vissa andra?
Troligen inteSchrödingers katt-situation här...
Hade vågen nämnts om jag hållit käften?
Säkert haha...Hade nog inte heller fått mkt napp pga mina klockor, med tanke på möglet jag värdesätter mest
Finns inte Tinder på Island?
Den här skulle man vara ensam om att bära
https://www.anibis.ch/fr/d-bijouter...atik--34753886.aspx?fcid=1207&pi=4&ps=20&pr=1
Grymt skön, och riktigt bra display, inte alls som en vanlig negativ! Resten vet jag inte änkänns den bra?
TindurururTindur.
Jepp! Gbx-100. Klockmagasinet hade fått in 4 st. Så jag knep en. Ruskigt skönDen va cool! En av dom nya ”smart” klockorna?
Under 10 kr tror jag du får leta lääääänge
10 kr?! Nu snackar vi affordable!!
Vad är intrycken hittills då?Jepp! Gbx-100. Klockmagasinet hade fått in 4 st. Så jag knep en. Ruskigt skön
Ok... 10 kr kanske va lite snålt
Men HAQ under 10 tkr... vad finns mer än Certina och Longines?
Wempe?
https://klocksnack.se/threads/kort-recension-wempe-zeitmeister-glashütte-i-sa-38mm-quarz.107390/
Osäker på dagens nypris, men det borde rymmas.
Njae... jag vill ha något sportigare, och på länk.
Wempe iron walker vore ok, men den verkar för dyr. Ca 20 tkr va?
Lite större än en vanlig square, vilket jag gillar! Väger ingenting som dom flesta G-shock. Vibrations motorn känns tight. Har bara haft den ett par timmar så det kommer mera om några dagarVad är intrycken hittills då?
Grattis! Med fin banner och allt!Nu ni.
Jag har nu själv fixat med approved dealer.
Kommer starta en tråd gällande passaround inom kort.
So far so good med andra ordLite större än en vanlig square, vilket jag gillar! Väger ingenting som dom flesta G-shock. Vibrations motorn känns tight. Har bara haft den ett par timmar så det kommer mera om några dagar
Absolut! Bara positivt hittillsSo far so good med andra ord
Riktigt läcker. Synd på 49,5 mm L2L. Det är ganska mycket.Glömde denna, den är också på väg!
Bara 1800 dollar. Schysst design ändå.
Det finns en modell från Gucci också om den andra inte är dyr nog
Yes, så ska det se ut!Kan en gul Scurfa bli gulare?
Svar ja!
Kom ett nytt band Idag, men det stora gula på himlen lyser med sin frånvaro.
Äh, lägg av... Men kanske något färre i lådan i alla fall! Har 50 klockor just nu så det finns att ta av.Snart sitter du där med en tom låda ska du se
Jag tycker inte att det är några problem, funkar på mina handleder och kolla på @hammermountain som har ännu smalare handleder och rockar den perfekt! Lånade bilder från hans Instagram (som alla för övrigt bör följa). https://instagram.com/themetalandthetwistedRiktigt läcker. Synd på 49,5 mm L2L. Det är ganska mycket.
Tur att någon förstår mig!Yes, så ska det se ut!