haha va f...är det en ny trend? "Jag vet! Vi gör klockor som liknar vågar - det är kul".Bara 1800 dollar. Schysst design ändå.
Från mitt tidigare inlägg;
och ditt;
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
haha va f...är det en ny trend? "Jag vet! Vi gör klockor som liknar vågar - det är kul".Bara 1800 dollar. Schysst design ändå.
Ser ju bra ut tycker jag
Klassisk design. Tror att klockorna kom före vågarna.haha va f...är det en ny trend? Vi gör klockor som liknar vågar - det är kul!
Från mitt tidigare inlägg;
och ditt;
Underbar!Klassisk design. Tror att klockorna kom före vågarna.
Man har inte svinmånga val när det gäller layout om man använder roterande diskar istället för visare...
Alternativet till stora bågar är små fönster.
Med all respekt, dom vet ju faktiskt inte bättreTur att någon förstår mig!
Fru och son sa att det såg omoget ut...
Förstår inte alls vad de menar.
Sbeddekauga?Åker bil. Blir mat på restaurang i Skåne idag
Äh, lägg av... Men kanske något färre i lådan i alla fall! Har 50 klockor just nu så det finns att ta av.
Jag är på jakt efter ett nytt kolegieblock...Dessa är på väg mot huggkubben så hojta om ni ser nåt intressant.
Ska det rensas så ska det rensas ordentligt! Till och med cykeln ryker nu, kolla lifestyle.
Beauty & Youth. Shit, den skulle jag aldrig få bära...Same watch, different look
Är det verkligen någon lume kvar i den där?Ja, den nedre är finare. Dock saknar den lume vilket inte den första gör.
Japanska klockor brukar ha bra lume många många år efter de lämnat fabrik.Är det verkligen någon lume kvar i den där?
Underbart!Nu ni.
Jag har nu fixat med approved dealer.
Kommer starta en tråd gällande passaround inom kort.
Inte på jakt efter nåt egentligen borde man istället avyttra lite men paganin och ryssen såg trevliga utDessa är på väg mot huggkubben så hojta om ni ser nåt intressant.
Hur kändes den?Jag var inne på klockbutiken och fick prova en Certina PH200M. Tycker att den satt aningen för stort. Vad tror ni? Borde jag köra på en mindre?
Jag var inne på klockbutiken och fick prova en Certina PH200M. Tycker att den satt aningen för stort. Vad tror ni? Borde jag köra på en mindre?
Hade det varit jag hade jag kört mindre på en sådan modell om det valet fanns.Jag var inne på klockbutiken och fick prova en Certina PH200M. Tycker att den satt aningen för stort. Vad tror ni? Borde jag köra på en mindre?
Den kändes gedigen ändå, men tyvärr stor.Hur kändes den?
Om den kändes för stor så är den för stor för dig.Den kändes gedigen ändå, men tyvärr stor.
Tyvärr så finns bara den storleken. Tyr att jag kunde prova den ändå. Så jag inte beställde den och vart missnöjd.Hade det varit jag hade jag kört mindre på en sådan modell om det valet fanns.
Mja, jag testade den äldre i helgen, den satt bra. Men det kan vara natot.Sjukt snygg modell! Kan bara säga att jag hade inte velat att den satt så på mig. Synd att Certina gör många fina pjäser så överdrivet stora.. Natot bygger ju lite så kanske sitter bättre med ett konventionellt band?
Ser något stor ut i mitt tycke men gillar du den och tycker att den sitter skönt så kör på. Man köper ju dock en klocka för sin egen skull .Jag var inne på klockbutiken och fick prova en Certina PH200M. Tycker att den satt aningen för stort. Vad tror ni? Borde jag köra på en mindre?
Sade flickan.Den kändes gedigen ändå, men tyvärr stor.