Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycker samma sak. Hade den vart 41 mm och 47 mm lug to lug hade jag slagit till direktSer något stor ut i mitt tycke men gillar du den och tycker att den sitter skönt så kör på. Man köper ju dock en klocka för sin egen skull .
Den såldes endast i en butik i Japan 2019, "United arrows beauty and youth" därav namnet. Citizen hade ett samarbete med dom..Beauty & Youth. Shit, den skulle jag aldrig få bära...
Jag var inne på klockbutiken och fick prova en Certina PH200M. Tycker att den satt aningen för stort. Vad tror ni? Borde jag köra på en mindre?
Jag var inne på klockbutiken och fick prova en Certina PH200M. Tycker att den satt aningen för stort. Vad tror ni? Borde jag köra på en mindre?
Snygg klocka men i ärlighetens namn ser den lite väl stor ut på dig (precis som den skulle gjort på mig), ffa lug-to-lug...
Ah, var det så det fungerar. Jag provar, tackSurfa bara in på webshopen så får du en 10 dollars kod om du öppnar chatten och skriver till dom
Jag har diagnosen dykarsjuka
Finns plats för tre klockor till, då en SM Bronzare är på ingång.
En GMT, en Kronograf och en ?
Ingen rabattkod, dock liten trevlig rabatt som återkommande kund utan att fråga efter det.
Hahaha, undrar dom som sålt en enda sådan ?
52 mm vad jag förstått det som.Ser lite för stor ut (that's what she said!)
Vad är det för L2L?
Tyvärr var den inte online, så jag struntar i koden. Bara $10 ändåIngen rabattkod, dock liten trevlig rabatt som återkommande kund utan att fråga efter det.
Ganska schysst ändå. Du kan ju alltid ställa frågan i deras chattfunktion. Svar kommer alltid asap om dom är online .
Ja dom ligger ju 6 timmar före oss i tid så dom snarkar nog nu .Tyvärr var den inte online, så jag struntar i koden. Bara $10 ändå
Nonsens, Glenn jobbar nog till sena timmenJa dom ligger ju 6 timmar före oss i tid så dom snarkar nog nu .
Den här posten kommer jag att anmäla.Hahaha, undrar dom som sålt en enda sådan ?
Tyvärr begagnat...Jag är på jakt efter ett nytt kolegieblock...
Ja faktiskt, ibland svarar han dygnet runt. Mycket ödmjuk och bra att ha och göra med .Nonsens, Glenn jobbar nog till sena timmen
Ja, väldans trevlig. Men framförallt så var han väääääldigt hjälpsam och serviceminded.Ja faktiskt, ibland svarar han dygnet runt. Mycket ödmjuk och bra att ha och göra med .
Malachite?Ja, väldans trevlig. Men framförallt så var han väääääldigt hjälpsam och serviceminded.
Jag la en beställning på special-special
Kul,hoppas du gillar denNy Dinka idag!
Varit sugen på den sedan jag såg den första gången!
Men nu kom ett tillfälle jag inte kunde säga nej till.
Tack @Nicke75 för en smidig affär!
Borealis?Jag har diagnosen dykarsjuka
Finns plats för tre klockor till, då en SM Bronzare är på ingång.
En GMT, en Kronograf och en ?
Fasen här postas det grejer från mig överalltBytt hängslen på nykomlingen, genom mesh från @Nicke75 . Vad tycker ni, funkar det? Aldrig haft mesh innan.
Testade även nato och elastic single pass från CNS, lirar dom bra färgmässigt och så?
Det är betydligt bättre än mesh, det är en ringbrynja .Bytt hängslen på nykomlingen, genom mesh från @Nicke75 . Vad tycker ni, funkar det? Aldrig haft mesh innan.
Testade även nato och elastic single pass från CNS, lirar dom bra färgmässigt och så?
Fasen här postas det grejer från mig överallt
Blev riktigt snyggt.