Acos
Guld
Och en spinnaker hull californiaJag har diagnosen dykarsjuka
Finns plats för tre klockor till, då en SM Bronzare är på ingång.
En GMT, en Kronograf och en ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och en spinnaker hull californiaJag har diagnosen dykarsjuka
Mesh är grymt! Till allt. Särskilt till denna skulle jag sägaBytt hängslen på nykomlingen, genom mesh från @Nicke75 . Vad tycker ni, funkar det? Aldrig haft mesh innan.
Testade även nato och elastic single pass från CNS, lirar dom bra färgmässigt och så?
Nej, men såg att det alternativet fanns. Skulle gärna sett en live-bild på den tavlan.Malachite?
Det är betydligt bättre än mesh, det är en ringbrynja .
Ja, efter en tid på armen håller jag med, den är bekväm, det hela ser i mina ögon bra ut, och jag är mest en bracelet-guyMesh är grymt! Till allt. Särskilt till denna skulle jag säga
Har blivit lovad en bild så fort det blir tillgängligt.Nej, men såg att det alternativet fanns. Skulle gärna sett en live-bild på den tavlan.
52 mm vad jag förstått det som.
Sorry, lite sent svar men ser att du redan beställt! Känner faktiskt inte heller till att dom har några fler rabatter än de $10 man kan få genom hemsidan tyvärr, då jag handlat har jag gått genom WR Watches eller SM's AliExpress butik. Vad blev det till slut?
Japp, man kan ju undra vad det är för skogshuggararmar Schweizare ligger inne med.Usch, på tok för stort Synd, har också kollat på den, ser ju riktigt snygg ut!
Den där behöver du byta mot en Ventus på lördag om den ska lämna lådan dinBorealis?
Den var riktigt bra på Mesh!Bytt hängslen på nykomlingen, genom mesh från @Nicke75 . Vad tycker ni, funkar det? Aldrig haft mesh innan.
Testade även nato och elastic single pass från CNS, lirar dom bra färgmässigt och så?
Uppkäftigt vridringsinlägg
Bytt hängslen på nykomlingen, genom mesh från @Nicke75 . Vad tycker ni, funkar det? Aldrig haft mesh innan.
Riktigt cool den där!
52 behöver inte bäras enormt.Usch, på tok för stort Synd, har också kollat på den, ser ju riktigt snygg ut!
Då ska jag inte vara den som är den
Uppkäftigt vridringsinlägg
Edit: Glömde uppmärksamma narkotikajeansen... Ursäkta
Riktigt cool den där!
Fullträff där också jue!
Du är snart där! Kämpa!
Det är långt kvar, men jag samlar för skägg a’la Bobo.
Vad gör Kurt Russell där? Han ser ung ut. Vad är det ifrån?
Är det en dån där trevlig SARY057 man ser? Eller dess europeiska motsvarighet.Dessa är på väg mot huggkubben så hojta om ni ser nåt intressant.
Jag skulle säga aningen stor om det var jag. Men det kan vara svårt att bedöma på bild; du får känna efter själv – om du gillar den och den sitter skönt på dig så kan du ta den.Jag var inne på klockbutiken och fick prova en Certina PH200M. Tycker att den satt aningen för stort. Vad tror ni? Borde jag köra på en mindre?
Man kan lätt tro att han spelar bilförsäljare. Men bilden är spegelvänd. Han är i själva verket där för att köpa en bil.Vad gör Kurt Russell där? Han ser ung ut. Vad är det ifrån?
Den kändes gedigen ändå, men tyvärr stor.
Ja, jag säger då det. Tänk så ofta man fått höra det!Sade flickan.
Fin box också!Jag har diagnosen dykarsjuka