• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

33C3EFC1-0DAA-45BB-B400-56CBD9A48370.jpeg
Cool pjäs ändå. Fulsnygg på något sätt. Men tror aldrig jag skulle bära den.

Man kan lätt tro att han spelar bilförsäljare. Men bilden är spegelvänd. Han är i själva verket där för att köpa en bil.
Det visar sig i slutet att det var prästen som var mördaren. Han var i maskopi med betjänten. Sten Frisk lockade alla till kyrkan och sprängde den i luften.
Kurt Russel konverterade till kristendomen och tog över Cat Stevens namn. Resten är historia...
Den filmen hade jag sett.

Äh, lägg av... :p Men kanske något färre i lådan i alla fall! Har 50 klockor just nu så det finns att ta av. :rolleyes:

Jag tycker inte att det är några problem, funkar på mina handleder och kolla på @hammermountain som har ännu smalare handleder och rockar den perfekt! :cool: Lånade bilder från hans Instagram (som alla för övrigt bör följa). :) https://instagram.com/themetalandthetwisted
PSX_20200723_161451.jpg

PSX_20200723_161501.jpg

PSX_20200723_161510.jpg

Tack för de fina orden, vännen! Känns definitivt mindre än specsen föreslår tycker jag. Med ett Erikas som inte bygger på höjden är man hemma :cigar: För alla som är lite sugna så har jag även för mig att @MaBrs Para än snäppet vassare än min och har akrylbezel. Old school stentufft!

Tack för de fina orden, vännen! Känns definitivt mindre än specsen föreslår tycker jag. Med ett Erikas som inte bygger på höjden är man hemma :cigar: För alla som är lite sugna så har jag även för mig att @MaBrs Para än snäppet vassare än min och har akrylbezel. Old school stentufft!
Välförtjänt tycker jag! :cool: Det stämmer, min är no-date och med akrylbezel. :) Sjukt bra på Erika's som du säger, sitter riktigt bra!

Japp, man kan ju undra vad det är för skogshuggararmar Schweizare ligger inne med.

Man kanske får feta armar av att äta schweizisk choklad hela dagarna :p
52 behöver inte bäras enormt.
Jag har 17cm runt och 6cm på bredaste stället.
IMG_20200723_191356.jpg
IMG_20200723_191405.jpg
IMG_20200723_191416__01.jpg

Sticker inte under stol med att det är en stor boett. Men den känns inte särskillt stor om man jämför med lika stora Helberg CH6.
IMG_20200723_192140.jpg
IMG_20200723_192205.jpg
IMG_20200723_192129.jpg

Smaken är som baken :) För del anser jag att klockor som nästan tippar över på armen är för stora. Känns inte bra på min handled iaf :(

Vad gör Kurt Russell där? Han ser ung ut. Vad är det ifrån?

https://setthetape.com/2019/08/09/used-cars-blu-ray-review/

Kom upp när jag söker på car salesman memes :)

Veet! Frun har nog runt 40 annonser på Tradera just nu. Plus köp & sälj på Facebook med annat som inte är värt så mkt eller skrymmande.:eek:

Hon säljer och jag handlar klockor :D
Ändå en bra arbetsfördelning tycker jag. Här hemma är det aldrig någon som orkar lägga upp annonser, haha. :D Nu har jag i alla fall sålt två klockor idag så jag tar lite välförtjänt vila på terrassen. :cool:
PSX_20200723_204634.jpg

Ändå en bra arbetsfördelning tycker jag. Här hemma är det aldrig någon som orkar lägga upp annonser, haha. :D Nu har jag i alla fall sålt två klockor idag så jag tar lite välförtjänt vila på terrassen. :cool:
PSX_20200723_204634.jpg
Nej det tar tid om man vill göra det ordentligt. Hon lägger sin själ i det. Rätt bakgrund och rekvisita. Men får många bud och bra betalt. Kanske ska be henne om hjälp med mina annonser :rolleyes:
Grattis till försäljning, Paradive kvar? :)

Tillbaka
Topp