Med express?Jupp, beställde 3e juli
Jag fick mina på under en vecka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Med express?Jupp, beställde 3e juli
Näh, Priority... betyder väl ingenting, men kostade ju ändå 3-4ggr så mycket som snålfrakt ... dock inte 10ggr så mycket som DHL Express kostadeMed express?
Jag fick mina på under en vecka
Det låter inte rätt. Skulle de gjort fel så kan man få det återbetalt i efterhand av Tullverket.Men nu var det ju tullavgiften det var fråga om. Senast jag köpte en klocka ”utifrån” så ville DHL ha drygt 400:- i tullavgift, sen var det ju moms o hanteringsavgift. På kvittot jag fick så är tyvärr inte varje post registrerad utan bara en klumpsumma.
Obs! Det var skämt. Bynka inte.Njae, det vete fan dock
Finns det några andra ändlänkar som passar länken? Hade gärna haft en orginal till min 007aSwordfishfeber i tråden verkar det som. Jag får väl lägga ut min 42mm i byteslördag.
Har också en Seiko SKX länk 22mm. Obs på att ändlänkarna är filade!
/ P
Det var ju svinbra att bynka, tre klockor på ingång!Obs! Det var skämt. Bynka inte.
Beställde prioritet från Barton 1:a april, 6 juli fick jag meddelande från posten att paketet ankommit Sverige...än har jag inte fått det. Logistiken verkar rätt svajig i vissa fall...Jupp, beställde 3e juli
Jo, jag vet. Tog inte tag i det från början o sen föll det i glömska. Men nu så..... kanske....Det låter inte rätt. Skulle de gjort fel så kan man få det återbetalt i efterhand av Tullverket.
Får väl hoppas att det inte är Postnord, då kan tullhanteringen ta några veckor till. Förstår inte att dom får hållas med sina katastrofala ledtider i det fallet när andra speditörer fixar det på dygnet.”Priority”
Någon som vet vilken spreditör APC använder i Sverige, är det Schenker?
Professional eller sharkhunter får det nog bli fast jag har inte så bråttom egentligen. Hade väl helst sett en anniversary "no T" med välvt glas men tja...du vetCool! Är det en professional som hägrar? Får fortsätta jaga CS ang HRVen, men efter lite grävande verkar det som att HRV och nytt clasp finnes på 300ts som levererats efter mars-batchen (https://www.watchuseek.com/threads/sub-300t-impressions-and-minor-points.5198483/page-6). Hojtar om jag får veta mer eller får nåt bekräftat.
Rent leveransmässigt menar doxa iaf på 10 dagar nu trots att 300tsen inte riktigt verkar vara i lager
Mina ändlänkar är filade så jag tror inte de passar snyggt på en 007 längre. Osäker på om de finns att köpa separat. Jag köpte länken till min 6309-7040 men jag läste lite slarvigt och missade att den passar till SXK och 6309-7290.Finns det några andra ändlänkar som passar länken? Hade gärna haft en orginal till min 007a
Kanske är en extrem mängd PN har att hantera i jämförelse?Får väl hoppas att det inte är Postnord, då kan tullhanteringen ta några veckor till. Förstår inte att dom får hållas med sina katastrofala ledtider i det fallet när andra speditörer fixar det på dygnet.
Det är verkligen surt att postnord fick ta över tillhanteringen från tullverket innan dom ens hade en normalt fungerande verksamhet oavsett om dom har mycket eller ej är det enligt mig vansinneFår väl hoppas att det inte är Postnord, då kan tullhanteringen ta några veckor till. Förstår inte att dom får hållas med sina katastrofala ledtider i det fallet när andra speditörer fixar det på dygnet.
Misstänker att det där är gamla snöflingan då? Bra och smakfullt som vanligtIdag blir det denna såklart:
Same same but different.,
Ha en fin lördag allihopa!
Beställde prioritet från Barton 1:a april, 6 juli fick jag meddelande från posten att paketet ankommit Sverige...än har jag inte fått det. Logistiken verkar rätt svajig i vissa fall...
Får väl hoppas att det inte är Postnord, då kan tullhanteringen ta några veckor till. Förstår inte att dom får hållas med sina katastrofala ledtider i det fallet när andra speditörer fixar det på dygnet.
Jag är ju lite sugen måste jag säga men jag är djupt orolig att passarounden krockar med barnafödselHijackar byteslördagen lite med en fråga gällande passarounden, är det någon som är sugen på att knipa den sista platsen på Oceantimern?
Här är länken till passaroundtråden;
https://klocksnack.se/threads/passaround-monchard.135559/
Är du gravid?!Jag är ju lite sugen måste jag säga men jag är djupt orolig att passarounden krockar med barnafödsel
Tack, den Rollen har jag vart sugen pa lange, mkt frackare an vanlig “trak dj”....Underbara miljöer! Om jag skulle ha en Rolex skulle det vara en 36mm DJ med tuxedo dial och roulettedatum.
Jupp, aldrig haft en så stor kagge innan, börjar bli sjukt jobbigtÄr du gravid?!
Kul! Hoppas allt kommer gå bra och bäraren är snäll mot dig hela vägen in i målJag är ju lite sugen måste jag säga men jag är djupt orolig att passarounden krockar med barnafödsel
Hoppas jag med, och jag har sagt åt henne att OM det är dags OCH jag är mitt i en passaround så får hon lägga benen i kors och vänta tills jag är klarKul! Hoppas allt kommer gå bra och bäraren är snäll mot dig hela vägen in i mål