• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

F*n va kul att se! Paolo är en hedersman som heter duga alltså :)

Jag fick betala frakten, men hittills ser det ut som han "glömt" det, bett. honom skicka betalkrav via *tjänst*.
Så fort jag får en fordran kommer jag betala. T o m den fina signaturen på medföljande brevet är i mitt namn...
Jag har alltså köpt klockan begagnad här i tråden.

Så, ja, en man som fattar hur man ger en bra kundservice, det är han.
Jag hoppas han kommer med fler klockor i framtiden. Jag står gärna i den kön.

Jag gjorde precis misstaget att räkna ihop hur mycket pengar jag har köpt klockor för (alltså klockor som fortfarande finns i samlingen). Satan vilken ångest, haha. Fick hämta en öl för att lugna nerverna... :confused:
PSX_20200725_164117.jpg
Haha, gjorde likadant med min gamla samling med sneakers. Samma vecka åkte 90% ut till försäljning :pompus: Edit: Att kapitalet nu är bundet i klockor behöver vi inte gå in djupare på :D

Håller på att klösa mig upp på myndigheten till en position som controller :D

Planerade våran sista utlandsresa i Excel, höll budget och alla var nöjda :cigar:

När du väl nått målet är det rätt lätt.
Bara säga nej till nästan allt och kanske till några få saker... myndigheter bränner våra skattepengar!
Själv ansvarar jag för 2 promille av statsbudgeten :D:angel:

Jag gjorde precis misstaget att räkna ihop hur mycket pengar jag har köpt klockor för (alltså klockor som fortfarande finns i samlingen). Satan vilken ångest, haha. Fick hämta en öl för att lugna nerverna... :confused:
PSX_20200725_164117.jpg

Äh, pengarna är ju inte borta, de har ju bara bytt form ;)

Har inte alla en excelfil där man tydligt ser vad man har lagt på klockor samt försäljningspris :eek:!?

Edit: Excel meddelar att jag har 30 150.7 kr i klocklådan :p

Klart man har :cigar:

Har också ett excelark men chrono24's watch collection är roligare :D
Skärmavbild 2020-07-25 kl. 18.19.37.png

Uj, 40k i vinst! Inte illa :cool::greedy:

835526D6-6748-4076-813E-D97A7C6E6962.jpeg

På plats i ’Húsavik’ där filmen ’The story of fire saga’ delvis spelades in.
Valsafari, tvättäkta skitdyr turistfälla :)
Å andra sidan en riktig bucket list-upplevelse. Kul att man som lokalbefolkning tycker att det är meh. Ungefär som @Watcharound eller vem det var som suckade och postade en bild på ett gäng renar som sprang över vägen som att det var en vanlig jävla grävling eller nåt. :D

Å andra sidan en riktig bucket list-upplevelse. Kul att man som lokalbefolkning tycker att det är meh. Ungefär som @Watcharound eller vem det var som suckade och postade en bild på ett gäng renar som sprang över vägen som att det var en vanlig jävla grävling eller nåt. :D
Exakt så är det!:)
Har inte ens sett en grävling, men renarna är överallt vid resa i inlandet. Här får du en reprisbild!:p
00D22AA1-0943-4525-BD4D-E51B8F9BDDEF.jpeg

Så har man äntligen kompletterat Sbcm023:an med något mer dressat! :cigar:Tack @M26 för möjligheten!

PS. Bjussar tydligen på någons vältränade vadmuskel också. Imponerande eftersom alla säger att vaderna är svårast att få till... :D
20200725_183859.jpg
20200725_164817.jpg
20200725_150014.jpg
Det där är en sån vad som aldrig är har tränats, utan är medfött. Fan så orättvist :(
Men stort grattis till Armidan :)

Tillbaka
Topp