Har inte alla en excelfil där man tydligt ser vad man har lagt på klockor samt försäljningspris !?
Självklart
Jobbar du också som controller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har inte alla en excelfil där man tydligt ser vad man har lagt på klockor samt försäljningspris !?
F*n va kul att se! Paolo är en hedersman som heter duga alltså
Får jag använda det citatet löst ryckt ur sitt sammanhang?Paolo är en hedersman som heter duga
Kanske man ska vara med då, om det finns plats?
Kul! TackKlart du ska, lägger in dig
Jag gjorde precis misstaget att räkna ihop hur mycket pengar jag har köpt klockor för (alltså klockor som fortfarande finns i samlingen). Satan vilken ångest, haha. Fick hämta en öl för att lugna nerverna...
Självklart
Jobbar du också som controller
Håller på att klösa mig upp på myndigheten till en position som controller
Planerade våran sista utlandsresa i Excel, höll budget och alla var nöjda
Det är väl standard?Har inte alla en excelfil där man tydligt ser vad man har lagt på klockor samt försäljningspris !?
Edit: Excel meddelar att jag har 30 150.7 kr i klocklådan
Inköpspris eller uppskattat marknadsvärde?Har inte alla en excelfil där man tydligt ser vad man har lagt på klockor samt försäljningspris !?
Inte helt fel med 40k i vinst på sitt samlande!
Teoretisk iaf....Inte helt fel med 40k i vinst på sitt samlande!
Jag gjorde precis misstaget att räkna ihop hur mycket pengar jag har köpt klockor för (alltså klockor som fortfarande finns i samlingen). Satan vilken ångest, haha. Fick hämta en öl för att lugna nerverna...
Så...... Valbilder härnäst då ?
På plats i ’Húsavik’ där filmen ’The story of fire saga’ delvis spelades in.
Valsafari, tvättäkta skitdyr turistfälla
Å andra sidan en riktig bucket list-upplevelse. Kul att man som lokalbefolkning tycker att det är meh. Ungefär som @Watcharound eller vem det var som suckade och postade en bild på ett gäng renar som sprang över vägen som att det var en vanlig jävla grävling eller nåt.
På plats i ’Húsavik’ där filmen ’The story of fire saga’ delvis spelades in.
Valsafari, tvättäkta skitdyr turistfälla
När du väl nått målet är det rätt lätt.
Bara säga nej till nästan allt och kanske till några få saker... myndigheter bränner våra skattepengar!
Själv ansvarar jag för 2 promille av statsbudgeten
Inköpspris eller uppskattat marknadsvärde?
Det är roligt men helt sjukt dyrt, nästan 700 spänn för ett par timmar.Å andra sidan en riktig bucket list-upplevelse. Kul att man som lokalbefolkning tycker att det är meh. Ungefär som @Watcharound eller vem det var som suckade och postade en bild på ett gäng renar som sprang över vägen som att det var en vanlig jävla grävling eller nåt.
Haha, jag trodde att det var typ fem tusen spänn eller nåt. 700kr lät ju väldigt billigt för en sån häftig upplevelse.Det är roligt men helt sjukt dyrt, nästan 700 spänn för ett par timmar.
Var ju inte så farligt ändå, speciellt om det är 700 isländska kronorDet är roligt men helt sjukt dyrt, nästan 700 spänn för ett par timmar.
Exakt så är det!Å andra sidan en riktig bucket list-upplevelse. Kul att man som lokalbefolkning tycker att det är meh. Ungefär som @Watcharound eller vem det var som suckade och postade en bild på ett gäng renar som sprang över vägen som att det var en vanlig jävla grävling eller nåt.
Räknar man så har jag lagt 41729kr i klocklådanHar inte alla en excelfil där man tydligt ser vad man har lagt på klockor samt försäljningspris !?
Var ju inte så farligt ändå, speciellt om det är 700 isländska kronor
Tack själv och välkommen till tråden, här kommer du stormtrivas bland alla glada och vänliga själar Blev riktigt bra på Perlon!
Det där är en sån vad som aldrig är har tränats, utan är medfött. Fan så orättvistSå har man äntligen kompletterat Sbcm023:an med något mer dressat! Tack @M26 för möjligheten!
PS. Bjussar tydligen på någons vältränade vadmuskel också. Imponerande eftersom alla säger att vaderna är svårast att få till...