Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad fan, finns de redan att beställa?! Jag som satte påminnelse inför nästa helg men det verkar som att de går att beställa redan nu och skickas nästa vecka.Blev en Gul Now we wait får beställa länken när den så småningom blir tillgänglig
Den här är sjukt snygg ocksåVerkar finns intresse på en passaround så kollar om det är genomförbart
Phoibos Voyager, 40mm dykare med en av de bättre loggorna
Info:
- 10st deltagare (6st platser kvar. Jag, @Lindellc , @Birchgrove och @Meep har fyra. Om ni inte vill vara med hojta till så tar jag bort er).
- När tio deltagare anmält sig röstar vi om färg. Majoritetvalet beställs.
- 285kr var borde täcka alla kostnader med paypal etc. Ev pengar över skänks bort eller så köper jag något band att inkludera om det räcker till det.
- Fem dagar var, skicka iväg på den femte dagen. Någon dag hit eller dit är alltid lugnt. Ingen idé skicka iväg den en lördag exempelvis..
- All frakt sker på allas risk. Skickas därmed som rekommenderat för att minimera risker (ej skicka lätt).
- Klockan lottas ut via joker när alla haft den. Alla får ett nummer tilldelat av mig.
Vill du vara med dra iväg ett pm så gör jag en grupp när vi närmar oss antalet deltagare som krävs
Smart att lotta ut via joker! Jag har tänkt lite på hur vi skulle lösa det men Milanon och jag lånar nog din idé om det är OK. Men känns det inte rätt overkill att alla ska lägga 150spänn i frakt på en så pass billig klocka?Verkar finns intresse på en passaround så kollar om det är genomförbart
Info:
- 10st deltagare (6st platser kvar. Jag, @Lindellc , @Birchgrove och @Meep har fyra. Om ni inte vill vara med hojta till så tar jag bort er).
- 285kr var borde täcka alla kostnader med paypal etc. Ev pengar över skänks bort eller så köper jag något band att inkludera om det räcker till det.
- Fem dagar var, skicka iväg på den femte dagen. Någon dag hit eller dit är alltid lugnt. Ingen idé skicka iväg den en lördag exempelvis..
- All frakt sker på allas risk. Skickas därmed som rekommenderat för att minimera risker (ej skicka lätt).
- Klockan lottas ut via joker när alla haft den. Alla får ett nummer tilldelat av mig.
Vill du vara med dra iväg ett pm så gör jag en grupp när vi närmar oss antalet deltagare som krävs
Jag är på. Tycker den blåa är läcker.Verkar finns intresse på en passaround så kollar om det är genomförbart
Info:
- 10st deltagare (5st platser kvar. Jag, @Lindellc , @Birchgrove och @Meep @Derix har fem. Om ni inte vill vara med hojta till så tar jag bort er).
Smart att lotta ut via joker! Jag har tänkt lite på hur vi skulle lösa det men Milanon och jag lånar nog din idé om det är OK. Men känns det inte rätt overkill att alla ska lägga 150spänn i frakt på en så pass billig klocka?
Det är lite som med aktier, man realiserar inte förlusten förrän man säljer så lika bra att behålla dem och hålla fasaden uppe.Jag gjorde precis misstaget att räkna ihop hur mycket pengar jag har köpt klockor för (alltså klockor som fortfarande finns i samlingen). Satan vilken ångest, haha. Fick hämta en öl för att lugna nerverna...
Jag gjorde faktiskt samma tavla tidigare idag. Jag ligger ju givetvis i lä jämfört med dig, så jag behöver inte medicineras den här gången.Jag gjorde precis misstaget att räkna ihop hur mycket pengar jag har köpt klockor för (alltså klockor som fortfarande finns i samlingen). Satan vilken ångest, haha. Fick hämta en öl för att lugna nerverna...
Dumt dumt....Jag gjorde precis misstaget att räkna ihop hur mycket pengar jag har köpt klockor för (alltså klockor som fortfarande finns i samlingen). Satan vilken ångest, haha. Fick hämta en öl för att lugna nerverna...
Såg av en slump att de fanns att beställa. Stod att det fanns 5 gula i lager så slog till. Hurvida saldot är korrekt har jag ingen aning om. Ska bli spännande att få hem denVad fan, finns de redan att beställa?! Jag som satte påminnelse inför nästa helg men det verkar som att de går att beställa redan nu och skickas nästa vecka.
Fan, samma beslutsångest här också. Det lutar åt en gul men hade varit skoj med en orange.
Jag gjorde precis misstaget att räkna ihop hur mycket pengar jag har köpt klockor för (alltså klockor som fortfarande finns i samlingen). Satan vilken ångest, haha. Fick hämta en öl för att lugna nerverna...
Det har jag också gjort. Fast alla klockor jag någonsin ägt. Räknade inte med tillbehör dock som klockband osv då hade det vart ca 15000 till tror jag. Men det blir ju endel som sagt.Jag gjorde precis misstaget att räkna ihop hur mycket pengar jag har köpt klockor för (alltså klockor som fortfarande finns i samlingen). Satan vilken ångest, haha. Fick hämta en öl för att lugna nerverna...
Det står i alla fall fyra nu så...tick tack...Såg av en slump att de fanns att beställa. Stod att det fanns 5 gula i lager så slog till. Hurvida saldot är korrekt har jag ingen aning om. Ska bli spännande att få hem den
Äsch, räkna på hur mycket pengar du lagt på bilar och annat tråkigt nödvändigt så blir du snart på bra humör igenJag gjorde precis misstaget att räkna ihop hur mycket pengar jag har köpt klockor för (alltså klockor som fortfarande finns i samlingen). Satan vilken ångest, haha. Fick hämta en öl för att lugna nerverna...
Haha ta två, du hade väl 50 pjäser?Jag gjorde precis misstaget att räkna ihop hur mycket pengar jag har köpt klockor för (alltså klockor som fortfarande finns i samlingen). Satan vilken ångest, haha. Fick hämta en öl för att lugna nerverna...
Jag gjorde precis misstaget att räkna ihop hur mycket pengar jag har köpt klockor för (alltså klockor som fortfarande finns i samlingen). Satan vilken ångest, haha. Fick hämta en öl för att lugna nerverna...
Blev en Gul Now we wait får beställa länken när den så småningom blir tillgänglig
Då har du ju värdet kvar i samlingen.... tänk om du hade slösat bort dom istället. Skaffa häst så får du känna på ångest. Det är som att hälla pengar i ett svart hål.....Jag gjorde precis misstaget att räkna ihop hur mycket pengar jag har köpt klockor för (alltså klockor som fortfarande finns i samlingen). Satan vilken ångest, haha. Fick hämta en öl för att lugna nerverna...
Kanske skulle börja köra medTokigt. Som att ha två olika strumpor, galet!
Tur det inte går att tagga Bobo
Nej, denna var försenad då de byter till fabrik. Får hitta AM eller beställa senare.Kommer det länk också?
Nu när du säger det så låter det ju faktiskt som en självklarhetKanske skulle börja köra med
Rocka banden!!
Verkar finns intresse på en passaround så kollar om det är genomförbart
Info:
- 10st deltagare (4st platser kvar. Jag, @Lindellc , @Birchgrove och @Meep @Derix och @midikem har 6st av dem. Om ni inte vill vara med hojta till så tar jag bort er).
Jag är på om det finns plats kvar, speciellt sugen att få klämma på den blåVerkar finns intresse på en passaround så kollar om det är genomförbart
Info:
- 10st deltagare (4st platser kvar. Jag, @Lindellc , @Birchgrove och @Meep @Derix och @midikem har 6st av dem. Om ni inte vill vara med hojta till så tar jag bort er).
Låter bra, lägg gärna till bilder i tråden, finns ganska lite livebilder att hitta på Abyssin.
Nej, denna var försenad då de byter till fabrik. Får hitta AM eller beställa senare.
Gul tycker jag.Alla dessa val.. kan inte bestämma mig mellan gul och orange.. vad säger juryn?