Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klassisk projicering! Att kalla sig själv konstnär är ganska magstarkt också.Senaste från Enzo.
----
You are incorrect, look at your mails, this was not about an invoice, everyone gets an invoice who requests one sent., you are looking looking to make this an issue., thats a shame, we'll I'm not just an artist I'm. an engineer as well, so the fickle artist mentality is not something I do., look, in tjis day and age people have the Internet mentality, get uptight quick and make issues where there are none, as is the case here. there is not a single case where I have taken money from anyone, period, yet you were saying this is strange, etc., which is how you felt, I said OK, I understand, as i do not not do things as you may have liked, prior my attorney and account handled all payments, as I do not like dealing with monies, thats not my thing, I concentrate on my work, so that may have not been agreeable to you, but that's how I work.
Again, sorry you misunderstood me, but its better we do not go further as it is not a good feeling for either of us at this time.
Regards,
Enzo
Haha låter som en kompis till mig, när han fyllde år och fick frågan hur mycket han fyllde: ”ah men runt 40 iaf”
Fyller 30 för trettonde gången i höst, okej?Haha låter som en kompis till mig, när han fyllde år och fick frågan hur mycket han fyllde: ”ah men runt 40 iaf”
Era jävlar. Spara en bira till mig.
Casio gästar Ullared, men vi trivs bäst med en kall på Harrys
Är det inte ofta många Speedys ute? Tror det har att göra med att det finns många i omlopp, att det är en så populär modell.Apropå något helt annat
Någon här inne som har koll på varför det kommit ut så många Omega Speedys på k&s det senaste?
Vad är det för ålder på alla här? Verkar va mycket 80talister? Själv har jag upplevt 25 jordsnurr
1988 års årgång här, fick dock barn redan vid 24 års ålder så jag känner mig bra mycket äldre än mina 32 jordsnurr
Känner igen mig, 34år i år med två ungar på 7 och 4... Fick dock visa legg på Ica när jag köpte folköl i fredags så måste väll se fräsch ut iaf
Sade flickan...Haha, var längesedan jag fick vissa legg. Kanske skägget som gör att man ser äldre ut
Nej?Era jävlar. Spara en bira till mig.
Han insisterar än på att du är hans vän, märklig prick det där. Just sådant här uppförande göder berättigade fördomar om folk.@sirengatto
Till hans försvar så var det jag som tidigare skrev att jag förstod att jag inte handlade av ett stort företag utan mer av en "watch artist".
Han blev sur över det tror jag.
Här kommer fortsättningen (hoppas slutet) på mailväxlingen. Han är bra sur nu.
När vi lämnade historien senast hade jag påpekat att det var bristen på kvittens på köpet som skapade problemen. Han hävdade motsatsen, jag klistrade in vår konversation.
------
I see that, I didn't reply to the receipt, sorry, but that was no twist of any sorts, Itbwasnt an issue, as again, I've done nothing wrong, it is you feeling uneasy as I stated., so yes, sorry I did not address the receipt til after, but it was never an issue with me, as I have sent receipts in the past and have not a single issue.
now I do take issue with you taking my politeness and turning it into an issue etc., I do not treat people this way in email nor in person, so we had a misunderstanding, simple as that., you felt worried, I understood, and said OK let's not go forward thinking that was easier, yiou got offended, as I didn't address the receipt, mistake on my part, but then you said I'm an artist etc and is this way or what not, so I really feel this is not a good vibe here, and I do my work out of my passion and enjoyment, no, not for money, that is not a motivator for me, I have other biz for that, so this has to feel good for both of us I'm sure you would agree
ok, so let's put this all behind us my friend
Regards,
Enzo
------
Mitt svar:
Off course i got offended when you suggested not doing the job instead of just offering a receipt or send an invoice.
Seems like you're not an artist after all, you're a delicate snowflake who gets defensive when your dodgy business practises are questioned.
Remember,
I'm not the one with a 6 page thread about me at wus, calling me a thief and an asshole.
That's all you, "my friend".
Sincerely,
Fuck you.
-----
Med det tror jag att vi har hört det sista från Enzo Mechana för den här gången.
Jävla sopa.
Trist att behöva gå igenom. Men du hade ju dina aningar. Även om det blev underhållning för oss andra. Nu får du hitta något annat så att man (jag) kan glädjesnylta.@sirengatto
Till hans försvar så var det jag som tidigare skrev att jag förstod att jag inte handlade av ett stort företag utan mer av en "watch artist".
När vi lämnade historien senast hade jag påpekat att det var bristen på kvittens på köpet som skapade problemen. Han hävdade motsatsen, jag klistrade in vår konversation.
------
I see that, I didn't reply to the receipt, sorry, but that was no twist of any sorts, Itbwasnt an issue, as again, I've done nothing wrong, it is you feeling uneasy as I stated., so yes, sorry I did not address the receipt til after, but it was never an issue with me, as I have sent receipts in the past and have not a single issue.
now I do take issue with you taking my politeness and turning it into an issue etc., I do not treat people this way in email nor in person, so we had a misunderstanding, simple as that., you felt worried, I understood, and said OK let's not go forward thinking that was easier, yiou got offended, as I didn't address the receipt, mistake on my part, but then you said I'm an artist etc and is this way or what not, so I really feel this is not a good vibe here, and I do my work out of my passion and enjoyment, no, not for money, that is not a motivator for me, I have other biz for that, so this has to feel good for both of us I'm sure you would agree
Regards,
Enzo
------
Mitt svar:
Off course i got offended when you suggested not doing the job instead of just offering a receipt or send an invoice.
Seems like you're not an artist after all, you're a delicate snowflake who gets defensive when your dodgy business practises are questioned.
Remember,
I'm not the one with a 6 page thread about me at wus, calling me a thief and an asshole.
Sincerely,
Fuck you.
-----
Med det tror jag att vi har hört det sista från Enzo Mechana för den här gången.
Jävla sopa.
Äsch, sorgearbetet klarades av redan när den första blåa såldes framför nosen på mig.Trist att behöva gå igenom. Men du hade ju dina aningar. Även om det blev underhållning för oss andra. Nu får du hitta något annat så att man (jag) kan glädjesnylta.
@sirengatto
------
Regards,
Enzo
------
Mitt svar:
Remember,
Sincerely,
Fuck you.
-----
Jävla sopa.
Hahahaha
Nej, inte betalat något.Vilken soppa. Tror du gör rätt som avstår. Känns inte stabilt. Hann du betala något över huvud taget?
12 papp får man mycket kul för!
Tyckte det var ovanligt många som kommit ut till försäljning på kort tid. Tänkte om det fanns något samband. Men det brukar kanske vara så TackÄr det inte ofta många Speedys ute? Tror det har att göra med att det finns många i omlopp, att det är en så populär modell.
De har dessutom ökat rätt mycket i pris, köpte man för 2-3 år sen kan man sälja med vinst. Speciellt om man köpte under Rob Engströms årliga december-rea med 25 % på alla Omega (innan de blev av med märket).
Förlovad? GrattisGammal goding på armen och nyhet på fingret. Bra dag!
Stämmer! Tack så jättemycketFörlovad? Grattis
Nej, jag får PM ibland med förfrågningar om att köpa någon av mina klockor. Alltid nya medlemmar med knappt några postade inlägg.Dagens affordable.
Apropå absolut ingeting. Är det bara jag som blir kontaktad av nyregistrerade medlemmar/köpare ang mina annonser här på KS?