• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

4A615E82-DE52-4206-9898-E3DA1784FCE9.jpeg

Det här är kanske photoshoppat, men i annat fall...yack :wtf:
Om det inte är photoshoppat så är det väldigt många ytterligare frågor som väcks kring fotografen och dennes ... egentliga avsikter :rolleyes:

Den vita postades igår, va? Någon klagade på ljusblå lume. Fin ändå. Är båda så stora?

Nja, den postades idag på insta iallafall. Båda är i samma stora boett tyvärr.

Njet! Den jag postade igår är en 40mm.
Barracuda Polar.png

Edit: Sjukt cool tycker jag! Och skulle ju passa som perfekt komplement till min svarta Barracuda..

Edit 2: och till @FreakyLeo 's blåa med! :)

Den var ju grym, jag är en sucker för tunna dykare, vita tavlor och chromalight:esque lume :D

Däremot gillar jag inte länken :p Den utskjutande mittlänken passar inte min handled alls :(

OffT: Ingen som har ett blått (teal/steel/blågrönt) Barton/Archer/Fullmosa-gummi i 20mm liggandes som jag kan få köpa? :D

Edit: ... eller en liten enklare klockrulle, helst i canvas, för 3-4klockor. Vill ni ha betalt i vintageklockor är det ännu bättre :)

Nja, den postades idag på insta iallafall. Båda är i samma stora boett tyvärr.

Den var ju grym, jag är en sucker för tunna dykare, vita tavlor och chromalight:esque lume :D

Däremot gillar jag inte länken :p Den utskjutande mittlänken passar inte min handled alls :(

OffT: Ingen som har ett blått (teal/steel/blågrönt) Barton/Archer/Fullmosa-gummi i 20mm liggandes som jag kan få köpa? :D
Jasså? Jag tycker länken är superbekväm. Inget extra-special-lull-lull men stabilt byggt och som sagt bekväm :)

Seagull har ju som bekant lite svajigt rykte. Är de verkligen så opålitliga? Jag har haft ett par stycken, men inte använt under längre kontinuerlig tid så jag törs inte säga mer än att de fungerat bra för mig.

Det tror jag inte. Känns som ett finns att starkt bias mot Swiss och automatare. Seagull har ju hela spannet. Jag hade inte bangat seagull. Finish osv spelar ju noll roll i lägre prisklasser.

Tillbaka
Topp