Om det inte är photoshoppat så är det väldigt många ytterligare frågor som väcks kring fotografen och dennes ... egentliga avsikter
Det här är kanske photoshoppat, men i annat fall...yack
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om det inte är photoshoppat så är det väldigt många ytterligare frågor som väcks kring fotografen och dennes ... egentliga avsikter
Det här är kanske photoshoppat, men i annat fall...yack
Det har den gode @Lindellc konstateratAj, jobbigt läge!
Det låter som att du behöver en större låda istället
Påminner om Strutsben men inte riktigt samma mönster så jag säger paddaYes, far 3 band snart fran min dealer i Manila, de 2 forsta ar Croco, ngn som har koll pa band 3 ?
Finns det någon spärrfunktion så man kan be om att få bli portad härifrånTror nog man skulle få inaktivera kontot på klocksnack och aldrig prata eller googla nåt om klockor så man får upp något i flödet för att inte få sug för något nytt eller mer
Finns säkert nån barnspärrFinns det någon spärrfunktion så man kan be om att få bli portad härifrån
www.klockpaus.nuFinns det någon spärrfunktion så man kan be om att få bli portad härifrån
Yes indeed, Toad it is, de ar stora som fn har, ska pa MilgaussenPåminner om Strutsben men inte riktigt samma mönster så jag säger padda
Klickade direkt för att få tips om vilka klockar man kan ha när det är rast. Väldigt besviken blev jag så här första arbetsdagen
Förlåt!Klickade direkt för att få tips om vilka klockar man kan ha när det är rast. Väldigt besviken blev jag så här första arbetsdagen
Den vita postades igår, va? Någon klagade på ljusblå lume. Fin ändå. Är båda så stora?Vet inte om Swiftsure från NTH har varit uppe innan, men jag tycker att den var tuff. Sjukt synd med 44mm i diameter, 51mm l2l och 200gram bara
Njet! Den jag postade igår är en 40mm.Den vita postades igår, va? Någon klagade på ljusblå lume. Fin ändå. Är båda så stora?
Sorry. Fan vad lika de var då.Njet! Den jag postade igår är en 40mm.
Edit: Sjukt cool tycker jag! Och skulle ju passa som perfekt komplement till min svarta Barracuda..
Edit 2: och till @FreakyLeo 's blåa med!
Det är ok, jag får väl försöka själv att välja helt enkeltFörlåt!
Tittat på en Tiger-concept nångång men bangade "ur" av nån anledning. Var det urverket kanske...
Om man behöver ta tid på sin rast kan man med fördel välja en kronograf på rasten, annars rekommenderar jag en klocka utan sekundvisare för att på så sätt kunna koppla av bättre.Det är ok, jag får väl försöka själv att välja helt enkelt
Vända på klockan helt kanske, jag ska testa detOm man behöver ta tid på sin rast kan man med fördel välja en kronograf på rasten, annars rekommenderar jag en klocka utan sekundvisare för att på så sätt kunna koppla av bättre.
Haha, ingen fara. Jag kan varmt rekommendera NTH's 40mm Subs. Mycket trevliga klockor.Sorry. Fan vad lika de var då.
Tittat på en Tiger-concept nångång men bangade "ur" av nån anledning. Var det urverket kanske...
Ja, kaffepengar. Ska man prova kanske?Är det seagull? Känns ju redigt affordable annars.
Seagull har ju som bekant lite svajigt rykte. Är de verkligen så opålitliga? Jag har haft ett par stycken, men inte använt under längre kontinuerlig tid så jag törs inte säga mer än att de fungerat bra för mig.Är det seagull? Känns ju redigt affordable annars.
Den vita postades igår, va? Någon klagade på ljusblå lume. Fin ändå. Är båda så stora?
Njet! Den jag postade igår är en 40mm.
Edit: Sjukt cool tycker jag! Och skulle ju passa som perfekt komplement till min svarta Barracuda..
Edit 2: och till @FreakyLeo 's blåa med!
Jasså? Jag tycker länken är superbekväm. Inget extra-special-lull-lull men stabilt byggt och som sagt bekvämNja, den postades idag på insta iallafall. Båda är i samma stora boett tyvärr.
Den var ju grym, jag är en sucker för tunna dykare, vita tavlor och chromalight:esque lume
Däremot gillar jag inte länken Den utskjutande mittlänken passar inte min handled alls
OffT: Ingen som har ett blått (teal/steel/blågrönt) Barton/Archer/Fullmosa-gummi i 20mm liggandes som jag kan få köpa?
Jo länken i sig är väldigt skön, tunn, smidig men ändå stabil. Det är ändlänkarna med sina utskjutande mittlänkar som inte passar migJasså? Jag tycker länken är superbekväm. Inget extra-special-lull-lull men stabilt byggt och som sagt bekväm
Ja, kaffepengar. Ska man prova kanske?
Seagull har ju som bekant lite svajigt rykte. Är de verkligen så opålitliga? Jag har haft ett par stycken, men inte använt under längre kontinuerlig tid så jag törs inte säga mer än att de fungerat bra för mig.
Du vet vad vi säger, KÖÖÖÖP!Jo länken i sig är väldigt skön, tunn, smidig men ändå stabil. Det är ändlänkarna med sina utskjutande mittlänkar som inte passar mig
En lösning skulle ju vara NTHs BOR-länk.... men 155€
Du kan inte ställa frågan högt här. KÖÖÖÖÖP!
Seagull har ju som bekant lite svajigt rykte. Är de verkligen så opålitliga? Jag har haft ett par stycken, men inte använt under längre kontinuerlig tid så jag törs inte säga mer än att de fungerat bra för mig.