Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
När skulle denna släppas, vore kul att testa...Njet! Den jag postade igår är en 40mm.
Edit: Sjukt cool tycker jag! Och skulle ju passa som perfekt komplement till min svarta Barracuda..
Edit 2: och till @FreakyLeo 's blåa med!
Cool! Är de dyra? Tourbillon brukar väl kosta en 15-20 papp även från microbrands?
De har vansinnigt fina tourbillion modeller
Jag har ett 20mm Hirsch men gissar att det är för mörkt blåttOffT: Ingen som har ett blått (teal/steel/blågrönt) Barton/Archer/Fullmosa-gummi i 20mm liggandes som jag kan få köpa?
Jag är lite osäker, gissar på om ett par månader.När skulle denna släppas, vore kul att testa...
De är tyvärr dyrare än så, vet ej exakt dock. Fina som snus dockCool! Är de dyra? Tourbillon brukar väl kosta en 15-20 papp även från microbrands?
Jag har ett tropikband i teal från CNS om det kan vara intressant?Nja, den postades idag på insta iallafall. Båda är i samma stora boett tyvärr.
Den var ju grym, jag är en sucker för tunna dykare, vita tavlor och chromalight:esque lume
Däremot gillar jag inte länken Den utskjutande mittlänken passar inte min handled alls
OffT: Ingen som har ett blått (teal/steel/blågrönt) Barton/Archer/Fullmosa-gummi i 20mm liggandes som jag kan få köpa?
Edit: ... eller en liten enklare klockrulle, helst i canvas, för 3-4klockor. Vill ni ha betalt i vintageklockor är det ännu bättre
Jaaa verkligen, helt fantastiskt vilka snälla människor det finnsÄr det där ett Diloy? Passar perfekt till klockan iaf
Tråden bara levererar och levererar
Blanda, vet jag!Det är faktiskt något jag, och säkert många andra här, ofta tänker på. Ska man ha flera normalprisade klockor eller ett fåtal lite dyrare? Svårt, tycker jag.
Det gör du rätt i, men varför just på fredag?
Jag är tämligen säker på att jag kommer beställa en sådan här på fredag
Jag köpte en fin Rolex Sub 16610 och betalade 47 tkr på Uret vintage. Det var i juli 2017... Känns som priserna nu bara är rent ut sagt larviga.Nethuns, tagit de andra pengarna och köpt något roligare än en sub
Köar gärna på detta om inte @FreakyLeo huggerJag har ett tropikband i teal från CNS om det kan vara intressant?
Har 4 klockor med seagull-verk. Alla går fint, verket förtjänar inte ett svajigt rykteSeagull har ju som bekant lite svajigt rykte. Är de verkligen så opålitliga? Jag har haft ett par stycken, men inte använt under längre kontinuerlig tid så jag törs inte säga mer än att de fungerat bra för mig.
Då kommer det pengar, green manalishi !Det gör du rätt i, men varför just på fredag?
På väg till @moggec redan!Skulle bli galet grym tillsammans med min Vostok!
Bara kleta på med läderbalsam och hoppa i plurret!
Det är de !Jag köpte en fin Rolex Sub 16610 och betalade 47 tkr på Uret vintage. Det var i juli 2017... Känns som priserna nu bara är rent ut sagt larviga.
AbsolutKöar gärna på detta om inte @FreakyLeo hugger
Vi får se vilket paket som kommer först, ditt eller mittPå väg till @moggec redan!
Det lutar åt det faktiskt. En dyr och sen fler billiga (enligt våra mått mätt. Kollegorna tycker ju man är knäpp som lägger mer än 5k på en klocka).Blanda, vet jag!
Ahh! Då är du värd en klocka!Då kommer det pengar, green manalishi !
Annorlunda utbetalningsdagar här ute i Atlanten
TackarAhh! Då är du värd en klocka!
Ja, billig och cool! Jag tror jag talar för dom flesta här i tråden när jag säger att vi ser fram mot bilder när den anländerTackar
Denna är den i särklass billigaste ’Jumping hour’ klockan jag sniffat upp.
Jag har ett 20mm Hirsch men gissar att det är för mörkt blått
Jag har ett tropikband i teal från CNS om det kan vara intressant?
PM med adress tackTack det var snällt Men det är för mörkt som du säger
Ja absolut