Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi var ut till Svartsö hade väldigt trevligt med smaklig spis, kall öl och fantastiskt väder.Vart gungade vågorna dig?
Näst-intill blueballs på den dåda...inget man ens önskar sin fiende hähä
Jo det var fan ingen trevlig upplevelse..Ligger på spikmatta funderar på om jag fått njursten eller om det är en muskel i sidan av ryggen som värker.
Någon här som haft njursten?
Nej, bara gallsten.Ligger på spikmatta funderar på om jag fått njursten eller om det är en muskel i sidan av ryggen som värker.
Vet inte men har haft i 2 månade som tusen nålar som strålat i siden av ryggen långt ner någon sekund ibland om dagen,inte brytt mig om det men nu har jag skit ont där hela tiden,lite som galen träningsvärk i muskeln.Jo det var fan ingen trevlig upplevelse..
Du bara roar digLigger på spikmatta funderar på om jag fått njursten eller om det är en muskel i sidan av ryggen som värker.
Haha japp.Du bara roar dig
Andra dagen på raken liksom...
Men allvarligt, tror du ska kolla upp det om det eskalerat som det gjort nu.Haha japp.
Tack! Gött att du håller span, glömde säga att jag fick ett kanonerbjudande av @inzomniac som jag tackade ja till direkt. Nu väntar jag bara på att sälja San Martinen på tradera så jag har några klockpengar att betala med!
Förökar de sig här i tråden ???GG Nexus
Exakt! Nu är det dock dags för öl istället!Ah, ”YOLO” osv
Finklädd med fin klocka!Exakt! Nu är det dock dags för öl istället!
Njae, finns väl bara 2 tror jag.Förökar de sig här i tråden ???
Bra, mycket braJag köpte som sagt en ny klocka i veckan.
Det var vår vän @Equilibrium som uppviglade och nu sitter jag här...
Jag tänker att bilder är bäst och som vanligt är det för många för att lägga in en i taget, så mjuka upp scrollfingret och förbered dig på en bildkavalkad.
Vilken det blev? Red Star Jumping Time, såklart.
Enjoy!
Det bruna bandet som satt på kändes lite för smalt. Så jag fick äntligen nytta av det bundband som skänktes mig från @Ontrackpiraten till Tanky, som fick Bamboo istället.
För att få ihop det var jag tvungen att improvisera lite, så även ett par bitar canvas från @SpaceAce användes.
Vad tycker jag om klockan då?
Kul, annorlunda och verkar relativt välbyggd. Blank där det ska vara blankt och borstat, ja, ni fattar.
Har bara gått en promenad och tagit för många bilder än som ryms i ett inlägg, så jag får återkomma med en djupare analys av vad det är jag köpt vid ett senare tillfälle.
Ivan drago!Jag köpte som sagt en ny klocka i veckan.
Jag tänker att bilder är bäst och som vanligt är det för många för att lägga in en i taget, så mjuka upp scrollfingret och förbered dig på en bildkavalkad.
Enjoy!
Det bruna bandet som satt på kändes lite för smalt. Så jag fick äntligen nytta av det bundband som skänktes mig från @Ontrackpiraten till Tanky, som fick Bamboo istället.
För att få ihop det var jag tvungen att improvisera lite, så även ett par bitar canvas från @SpaceAce användes.
Kul, annorlunda och verkar relativt välbyggd. Blank där det ska vara blankt och borstat, ja, ni fattar.
Har bara gått en promenad och tagit för många bilder än som ryms i ett inlägg, så jag får återkomma med en djupare analys av vad det är jag köpt vid ett senare tillfälle.
Fasen va tuff Tavlan ser riktigt läcker ut. Är lumen ok?Jag köpte som sagt en ny klocka i veckan.
Enjoy!
Nope. Värdelös.Fasen va tuff Tavlan ser riktigt läcker ut. Är lumen ok?
Hmm.. ja alltså jag kände mig ju riktigt okry och hade smärtor typ molande tills jag en dag pissade rött så att säga, haft gallsten också och de var många resor värreVet inte men har haft i 2 månade som tusen nålar som strålat i siden av ryggen långt ner någon sekund ibland om dagen,inte brytt mig om det men nu har jag skit ont där hela tiden,lite som galen träningsvärk i muskeln.
Japp, 7 st..... Drick mycket !Ligger på spikmatta funderar på om jag fått njursten eller om det är en muskel i sidan av ryggen som värker.
Dricker typ aldrig vatten nästan.Japp, 7 st..... Drick mycket !
Gallsten är döden har jag hörtHmm.. ja alltså jag kände mig ju riktigt okry och hade smärtor typ molande tills jag en dag pissade rött så att säga, haft gallsten också och de var många resor värre
Skojar du, inte ofta man längtar till en måndag men denna helgen gör jag det och sakta går det .
Dricker typ aldrig vatten nästan.
Det började med som tusen nålar i sidan som strålade uppåt någon sekund.
Men nu ett par månader senare har jag skit ont i sidan av ryggen,känns som muskeln när jag rör mig men så googlar man o då dök njursten upp.