Uris får in en länk som ska kortas?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Uris får in en länk som ska kortas?
Kanske mer...Uris får in en länk som ska kortas?
Hur ofta byter ni klocka?
Själv byter jag varje dag eller en gång per två dagar.
Jag byter klocka 1-10 gånger per dag...Hur ofta byter ni klocka?
Ja, det var inte illa! Men du fick ändå DHL administrationsavgift på 125?
Allt mellan två gånger till kanske fem-sex gånger. På ett ungefärHur ofta byter ni klocka?
Jösses så vackert!Härlig kväll![]()
![]()
![]()
![]()
Ser helt magiskt ut! Riktigt fint fotat ocksåHärlig kväll![]()
![]()
![]()
![]()
Det har varit tunga och sorgliga poster från flera. Något jag inte hanterar särskilt väl, jag berörs och tar innehållet till mig men vet inte hur jag skall svara på ’rätt’ sätt. Ingenting jag säger kan göra någons smärta mindre eller dennes saknad lättare.Har varit borta hela dagen. Har jag missat något?
130 inlägg back och ont i huvudet.![]()
Marnaut? Fast UK låter ju märkligt då kanskePaket-avisering från Aramex UK, ingen avsändare. Hoppas det är ett klockpaket
väntar på 2 st väldigt mikro.
Så länge man är ärlig och respektfull finns inga ”rätt” och ”fel”Det har varit tunga och sorgliga poster från flera. Något jag inte hanterar särskilt väl, jag berörs och tar innehållet till mig men vet inte hur jag skall svara på ’rätt’ sätt. Ingenting jag säger kan göra någons smärta mindre eller dennes saknad lättare.
Jag är inte bra på att ge och visa stöd tyvärr.
Du är visst bra på att ge och visa stöd #confirmed.Det har varit tunga och sorgliga poster från flera. Något jag inte hanterar särskilt väl, jag berörs och tar innehållet till mig men vet inte hur jag skall svara på ’rätt’ sätt. Ingenting jag säger kan göra någons smärta mindre eller dennes saknad lättare.
Jag är inte bra på att ge och visa stöd tyvärr.
Jösses så vackert!
Tack snällaSer helt magiskt ut! Riktigt fint fotat också
Ibland två-tre gånger om dagen. Ibland har jag samma klocka i två-tre dagar.Hur ofta byter ni klocka?
Keep ’em coming!Ah, jag spammar med en till![]()
![]()
Kanske Halios Fairwind som tar en sväng via UK, spännandeMarnaut? Fast UK låter ju märkligt då kanske![]()
Tack skall du ha !Du är visst bra på att ge och visa stöd #confirmed.
Tro aldrig något annat![]()
Snygg skutaBåten är äldre än vad jag är, de kunde bygga bra hållbara grejer på den tiden. Dvs det var bättre förr.. Eller vad säger du @Equilibrium?![]()
![]()
Tack, är en gammal Nimbus 26.Snygg skuta
Cool vad är det för mått på denDenna klassiker har införskaffats i ny tappning. 20 år efter att jag ägde orginalet för första gången. Känns ballt på nått sätt!![]()
![]()
36,8mm x 33,2mm x 8,2mmCool vad är det för mått på den
Den är fantastisk tycker jag. Lite lagom udda med kronan på vänster sida också. Länken och låset är världsklassEn sån vill jag ha!! Suktat många år nu, men det kommer alltid någon micro i mellan![]()