Åååh vilken fin klocka och vilka fina bilderDags för en ryss?
![]()
![]()
![]()
![]()
![Woot :woot: :woot:](/styles/baisik/xenforo/smilies/woot.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Åååh vilken fin klocka och vilka fina bilderDags för en ryss?
![]()
![]()
![]()
![]()
Snygg! Den måste ju bygga på SKX013!
Förövrigt en mycket affordable pjäs som ofta hamnar i skuggan av 007:an, trots i mitt tycke bättre proportioner, iallafall allt utom tjockleken som är lite åt det knubbiga hållet...
Här är iallafall en av mina affordable knubbisar!
![]()
Haha vänta nu, har din fru min gamla Islander?
Japp, den bygger på skx. Det gör alla Islanders.![]()
Och vilket lyft! Bandbytet gjorde verkligen skillnad. Grymt!Fem kronors klockan lever!
![]()
![]()
Kan väl inte bli så mycket mer affordable?
Jahaaaa, det är den du har moddat! Du kan hälsa din fru att minst fem stycken har ägt den klockan innan henne.Ja allt är samma dimensioner så delar är utbytbara och så.Älskar modellen har 4 stycken byggen + frugans Islander.
Ja jag köpte den ju här på forumet till henne
![]()
Tog bort dammkornet på tavlan och bytte till en coinedge bezel.
Precis![]()
Jahaaaa, det är den du har moddat! Du kan hälsa din fru att minst fem stycken har ägt den klockan innan henne.![]()
Nej, inte till salu. Har två 013, men dom tänker jag behålla!Japp, den bygger på skx. Det gör alla Islanders.
Edit: Till salu?
Mellan 40 och 50 skulle jag tro. Helt baserat på hur många som gillade D-dagsinlägget från moderator.918 som bevakar denna tråd.
Hur många är vi som är aktiva med inlägg och gillamarkeringar, 20-30?..
![]()
Oj, trodde du hade modifierat islanderna till den gröna.Jo det var ganska lätt att följa från första ägaren här och vidare.
Edit: Nja bytt vridring bara. Har ju 4 till i hushållet...
Samtidigt som det ser riktigt schaskigt ut, så blev jag även riktigt sugen på en likadan. Tack för hjälpen med kvällens middagsval!
Vad ska du med två stycken till? Jag hoppas ena är åtminstone moddad?Nej, inte till salu. Har två 013, men dom tänker jag behålla!![]()
Smaklig måltid!
Har det blivit som med bilar helt plötsligt? Isåfall har jag ett gäng med en ägare påJahaaaa, det är den du har moddat! Du kan hälsa din fru att minst fem stycken har ägt den klockan innan henne.![]()
Vad ska du med två stycken till? Jag hoppas ena är åtminstone moddad?![]()
Så jäkla fintKära vänner, som tidigare nämnt planeras det för fullt en BCF-auktion till trådens ära! Idag kan vi berätta att auktionen kommer ha 1:a September som startdag så nu kan ni alla skriva in det i era kalendrar!Men vet ni vad ni också kan göra, jo! Leta fram trevliga saker ni tänkt för byteslördagbonanzor och donera det istället, ju mer vi får in desto mer kan folk buda på och då skickas mer till BCF! Om ni vill donera något så kan ni skicka ett meddelande till mig och/eller @MaBr. Värt att nämna är att donator postar objekt till vinnare!
Tack och fortsätt vara dunder!
// @KXII & MaBr
![]()
Oj, trodde du hade modifierat islanderna till den gröna.
Missförstod, men nu hänger jag med. Den gröna är en annan klocka och islanderna har du endast tagit bort dammkornen och bytt bezel.
Vad tycker din fru om lysmassan?
Och vilket lyft! Bandbytet gjorde verkligen skillnad. Grymt!
Ja, trodde du visste? Du kan lätt kräva 10-20% mer för en klocka med endast en tidigare ägare.Har det blivit som med bilar helt plötsligt? Isåfall har jag ett gäng med en ägare på![]()
Hahah, nu förstörde ju du för mig. Jag som tänkte haffa ena av hans skx013!Frågan är om han inte ska köpa en till. Finns ju bara ett motto här och det är KÖÖÖÖÖP! Du ska inte få en klockbroder i dåliga banor nu!![]()
Haha! Den kommer att växa hos henne, ge henne tid baraTackar! Var en riktig pina att få på lädret pga dom smala bandhornen, men det var det värt
Frugan tyckte dock inte om den då hon inte gillar fyrkantiga klockor, och så trodde hon inte på mig att modellen kallas tanks![]()
Ja forumets största diskussionstråd är mer intressant än vad många vill erkänna tydligen.918 som bevakar denna tråd.
Hur många är vi som är aktiva med inlägg och gillamarkeringar, 20-30?..
![]()
Den kinesiska ryssenSmaklig måltid!
Tack för att du undervisar oss i vad ryssar äter.
Tänk om alla skulle posta lika mkt. Snacka om att ha lite att ta igen efter en dagJa forumets största diskussionstråd är mer intressant än vad många vill erkänna tydligen.
Alla vill men bara några vågar släppa taget och omfamnas av ljuset.
Ja, trodde du visste? Du kan lätt kräva 10-20% mer för en klocka med endast en tidigare ägare.
Hahah, nu förstörde ju du för mig. Jag som tänkte haffa ena av hans skx013!![]()
Haha! Den kommer att växa hos henne, ge henne tid baramin pingla är likadan, får köra säljsnack 1h om dagen i några veckor tills hon iallafall låtsas gilla klockan på samma vis som jag gör
![]()
Såklart. Dumstrut till migDen kinesiska ryssen![]()
Klockblocking var nytt ord för mig, har tidigare enbart hört c***blocking.Köp två!
Edit: klassiskt fall av Klockblocking!
Riktigt fint och bra inititiv av er!Kära vänner, som tidigare nämnt planeras det för fullt en BCF-auktion till trådens ära! Idag kan vi berätta att auktionen kommer ha 1:a September som startdag så nu kan ni alla skriva in det i era kalendrar!Men vet ni vad ni också kan göra, jo! Leta fram trevliga saker ni tänkt för byteslördagbonanzor och donera det istället, ju mer vi får in desto mer kan folk buda på och då skickas mer till BCF! Om ni vill donera något så kan ni skicka ett meddelande till mig och/eller @MaBr. Värt att nämna är att donator postar objekt till vinnare!
Tack och fortsätt vara dunder!
// @KXII & @MaBr
![]()
Jag (som du och de flesta andra) associerar nog en röd stjärna med just Ryssland.Såklart. Dumstrut till mig![]()