Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt ärligt talat, några som vill gå ihop och köpa varsin islander? Vi kanske kan få rabatt av Mark (ägaren).Om man gillar grönt i mindre format så är ju denna Islandern inte så dum.
Tack så mycket, kamrat! Hurraski!Jag (som du och de flesta andra) associerar nog en röd stjärna med just Ryssland.
Släng bort dumstruten bums
Ser mer och mer inlägg om dessa Islander Watches så kanske kan skriva upp mig på den här listan av ren nyfikenhet.Helt ärligt talat, några som vill gå ihop och köpa varsin islander? Vi kanske kan få rabatt av Mark (ägaren).
https://www.longislandwatch.com/Islander_Watches_s/2006.htm
Verkar grym. Har den i korgen men kan inte handla mer just nu. Bra spec med passande mått.Om man gillar grönt i mindre format så är ju denna Islandern inte så dum.
Jag har haft en och kan säga det är verkligen mycket klocka för pengarna.Ser mer och mer inlägg om dessa Islander Watches så kanske kan skriva upp mig på den här listan av ren nyfikenhet.
Kanske. Vill i alla fall.Jag har haft en och kan säga det är verkligen mycket klocka för pengarna.
Någon mer som är på?
Vilken hade du?Jag har haft en och kan säga det är verkligen mycket klocka för pengarna.
Någon mer som är på?
De kostar 299$ vilket motsvarar ca 2600kr. Hur mycket rabatt kan man få ifall man är ett gäng på låt säga 5-10 personer?Kanske. Vill i alla fall.
10-15 %?De kostar 299$ vilket motsvarar ca 2600kr. Hur mycket rabatt kan man få ifall man är ett gäng på låt säga 5-10 personer?
Har du köpt än? Notera att jag ligger duktigt efter i läsningen
Nej, nej, NEJ!!!
Den finns i vitt också men jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den nya Montan, det är något med index och visare som inte riktigt faller mig i smaken.Äsch, två på bollen 1600usd, 38,5mm diameter, 9,7mm tjock, 15atm WR
Det är ju bra, bara vi inte kommer över 3000kr insklusive moms och frakt.10-15 %?
Låter rimligt, bara att trumma fram ytterligare 7-8 intressenter då10-15 %?
Fri frakt!Det är ju bra, bara vi inte kommer över 3000kr insklusive moms och frakt.
Ahh classic Kommer den på länken eller var det tillval?
Tror det är fri frakt endast inom USA? Eller? Jag kanske har missförstått.Fri frakt!
Nu köpte jag den begagnad här på KS. Men länken kommer med, priset är inklusive länk.Ahh classic Kommer den på länken eller var det tillval?
Behåll Nexus, den är så speciell att den är värd att ha kvarInget köp, försöker lägga band på mina impulser.....i alla fall för ett tag
Jag är lite velig gällande min Nexus, kan inte bestämma mig för om jag vill ha kvar den eller om den ska gå vidare. Låter dock annonsen ligga kvar för tillfället
Den finns i vitt också men jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den nya Montan, det är något med index och visare som inte riktigt faller mig i smaken.
Vad fick dig att sälja den?Nu köpte jag den begagnad här på KS. Men länken kommer med, priset är inklusive länk.
Helt ärligt talat, några som vill gå ihop och köpa varsin islander? Vi kanske kan få rabatt av Mark (ägaren).
https://www.longislandwatch.com/Islander_Watches_s/2006.htm
Ser mer och mer inlägg om dessa Islander Watches så kanske kan skriva upp mig på den här listan av ren nyfikenhet.
Verkar grym. Har den i korgen men kan inte handla mer just nu. Bra spec med passande mått.
Jag har haft en och kan säga det är verkligen mycket klocka för pengarna.
Någon mer som är på?
När du säger "gör dessa", menar du rent allmänt att Mark köper in från tillverkare eller kör han någon egen mikroproduktion?Jag har ju så jag klarar mig.
Kan hursomhelst rekommendera den och kvalitén är minst lika bra som originalet fast med NH36, safirglas, lugholes etc för under 3K. Även med moms på det så är det ett bra pris. Tycker det är kanon att Mark gör dessa speciellt som originalen har gått i graven.
För många klockor med svart tavla i samlingen, så denna fick gå. Ska jag köpa en ny så blir det orange, gul eller grön.Vad fick dig att sälja den?
Egen produktion.När du säger "gör dessa", menar du rent allmänt att Mark köper in från tillverkare eller kör han någon egen mikroproduktion?
Förstår, hamnar ibland i liknande situation. Börjar leta klockor med vita tavlor dåFör många klockor med svart tavla i samlingen, så denna fick gå. Ska jag köpa en ny så blir det orange, gul eller grön.
Hehe, vi får se om vi kan samla ett gäng. Annars köper vi bara som vanligt.Förstår, hamnar ibland i liknande situation. Börjar leta klockor med vita tavlor då
Låter bra. Bara att pinga mig här om det börjar dra ihop sigHehe, vi får se om vi kan samla ett gäng. Annars köper vi bara som vanligt.
När du säger "gör dessa", menar du rent allmänt att Mark köper in från tillverkare eller kör han någon egen mikroproduktion?
Egen produktion.
Vilken hade du tänkt införskaffa?Låter bra. Bara att pinga mig här om det börjar dra ihop sig