• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

6A070F2E-5486-4762-B02F-AF8F09E1FC43.jpeg

Dykning och andra äventyr väntar i helgen. Här gäller det att välja en riktig bad ass toolwatch som inte viker ned sig. Vilken tar jag?

Det är coolt med en helsvart dykare, lite vad jag är ute efter med min Seascape.
57AEF5D2-C7F5-438E-9B6F-0D61129522D1.jpeg

Grymt bra jue!
Då kan du ju släppa den länken som brukar sitta på? ;)

@Björn Boett , nu när bandet blivit lätt misshandlat så känner jag nu att klockan är redo att bli mitt nya bruksur. Den äckliga värsta glansen på bandet är i alla fall borta nu.
Undrar hur den kommer att se ut om ett år :)

IMG_20200820_082820.jpg

IMG_20200820_082825.jpg

IMG_20200820_082831.jpg

IMG_20200820_082836.jpg
Det blev ju älgahästabra det där!
Klar du kan få länken, kan byta mot nåt skoj om du vill. :)

Har du bara stenhårda dinkor? ;)

Du ser väl tatueringarna!

För många är de det sista de ser :eek:

Han är hård mot de hårda.

När jag ser armarna tillhörande @KlockTotte är jag helt övertygad om att det här är Totte.
kratos_gow_3_by_deathbattledino_dca527x-fullview.jpg

Det ÄR God of War. Spöket från Sparta. Kratos. Den argaste killen i hela universum.

Läste stenhårda skinkor :rolleyes::hilarious:

:hilarious:
Förutsätter att det är så. Bildbevis bedöms ej vara erforderligt :D
Inget plastamög just nu om det var det du tänkte på :p

Och ni kvalar in i "De stördaste jag vet" kategorin :hilarious:

Är nog utomordentligt trevlig, oftast i alla fall. Förutom igår kl23 när jag gick in till grannen och bankade på dörren och förklarade att man inte kan ha sin hund ute skällande när barn ska upp till skolan och andra ska upp och jobba. Fick ett brev i postlådan efter det. Får se om det ligger kvar eller de ångrade sig och hämtade tillbaka det :hilarious: Ja, jag var rätt arg :bag: Bild? Vassego! :D
IMG_20200820_113534.jpg

SteelDive mm300 hommage dagen till ära ;)

Inget plastamög just nu om det var det du tänkte på :p

Och ni kvalar in i "De stördaste jag vet" kategorin :hilarious:

Är nog utomordentligt trevlig, oftast i alla fall. Förutom igår kl23 när jag gick in till grannen och bankade på dörren och förklarade att man inte kan ha sin hund ute skällande när barn ska upp till skolan och andra ska upp och jobba. Fick ett brev i postlådan efter det. Får se om det ligger kvar eller de ångrade sig och hämtade tillbaka det :hilarious: Ja, jag var rätt arg :bag: Bild? Vassego! :D
IMG_20200820_113534.jpg

SteelDive mm300 hommage dagen till ära ;)
Jag var helt hundra på att du hade benan åt andra hållet! :eek:

Tillbaka
Topp