![]()
Dykning och andra äventyr väntar i helgen. Här gäller det att välja en riktig bad ass toolwatch som inte viker ned sig. Vilken tar jag?
Det är coolt med en helsvart dykare, lite vad jag är ute efter med min Seascape.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Dykning och andra äventyr väntar i helgen. Här gäller det att välja en riktig bad ass toolwatch som inte viker ned sig. Vilken tar jag?
Lätt Aquadive! Är för övrigt jäkligt sugen på en Poseidon GMT men är rädd för att jag har alldeles för klen handled.![]()
Kan du vara så snäll och köpa klockan!Skulle kunna köpa den bara för att den heter Bathysphere. Bra namn. Tänker lite på BioShock. Bra spel.
Båda funkar men ta Oris! Stenhård och står när andra faller!![]()
Ok då beställer jag ett.Yes, har några svarta (mörkgrå) och ett orange. Ganska tjocka tycker jag men sköna. Det orangea upplevs som tjockare. De är av silikon som alla säger drar till sig damm, inget jag någonsin upplevt i verkligheten.
Från Lenny K?Kan du vara så snäll och köpa klockan!
Kan du vara så snäll och bara slå slag i saken. Använd en rörtång om nödvändigt.Från Lenny K?Eller från deras hemsida? Blir säkert en massa moms och grejer. Men jag ska överväga saken.
"Och då kommer den jäveln med rörtången!"Kan du vara så snäll och bara slå slag i saken. Använd en rörtång om nödvändigt.
Har du bara stenhårda dinkor?Ja här är det full fart!Slut på VAB, nu kör vi på, snart jul
Fel dag? Men d skiiiiter väl jag i![]()
![]()
Du ser väl tatueringarna!Har du bara stenhårda dinkor?![]()
Det ringer dessvärre ingen klocka."Och då kommer den jäveln med rörtången!"
Tar du det citatet?![]()
För många är de det sista de serDu ser väl tatueringarna!
Lite smalt kanske. Det är från Grotesco-serien, en sketch där de parodierar svensk stand-up och Henrik Dorsin gör en karikatyr av Ann Westin.Det ringer dessvärre ingen klocka.
Han är hård mot de hårda.För många är de det sista de ser![]()
När jag ser armarna tillhörande @KlockTotte är jag helt övertygad om att det här är Totte.Han är hård mot de hårda.
Jag är erkänt dålig på svenskt, och särskilt då humor på den här sidan millennieskiftet.Lite smalt kanske. Det är från Grotesco-serien, en sketch där de parodierar svensk stand-up och Henrik Dorsin gör en karikatyr av Ann Westin.
Det är någon från God of War?
Det ÄR God of War. Spöket från Sparta. Kratos. Den argaste killen i hela universum.Det är någon från God of War?
Bild på mikro för topic:![]()
Läste stenhårda skinkorHar du bara stenhårda dinkor?![]()
Grymt bra jue!
Då kan du ju släppa den länken som brukar sitta på?![]()
Det blev ju älgahästabra det där!Så @Björn Boett , nu när bandet blivit lätt misshandlat så känner jag nu att klockan är redo att bli mitt nya bruksur. Den äckliga värsta glansen på bandet är i alla fall borta nu.
Undrar hur den kommer att se ut om ett år
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaa, det blev helt ok! TackDet blev ju älgahästabra det där!
Klar du kan få länken, kan byta mot nåt skoj om du vill.![]()
Läste stenhårda skinkor![]()
Samma visa idag
![]()
![]()
Har du bara stenhårda dinkor?![]()
Du ser väl tatueringarna!
För många är de det sista de ser![]()
Han är hård mot de hårda.
Det ÄR God of War. Spöket från Sparta. Kratos. Den argaste killen i hela universum.
Läste stenhårda skinkor![]()
Inget plastamög just nu om det var det du tänkte på
Förutsätter att det är så. Bildbevis bedöms ej vara erforderligt![]()
Jag var helt hundra på att du hade benan åt andra hållet!Inget plastamög just nu om det var det du tänkte på
Och ni kvalar in i "De stördaste jag vet" kategorin
Är nog utomordentligt trevlig, oftast i alla fall. Förutom igår kl23 när jag gick in till grannen och bankade på dörren och förklarade att man inte kan ha sin hund ute skällande när barn ska upp till skolan och andra ska upp och jobba. Fick ett brev i postlådan efter det. Får se om det ligger kvar eller de ångrade sig och hämtade tillbaka detJa, jag var rätt arg
Bild? Vassego!
![]()
![]()
SteelDive mm300 hommage dagen till ära![]()