@hook @Leben, finns det några praktiska skäl för den plötsliga kampen mot trådens liv och leverne, dvs kostar det mer att drifta för er med trafiken och alla bilder som läggs upp? De är nog många med mig som frågar sig vad som orsakat denna veckas storm av påpekanden och rensanden?
Går det verkligen inte att ha en (1 styck) tråd där det är lite fria tyglar? Att gå in här och klaga om man inte är intresserad är ju som att gå in på diversebutik med grejer man inte gillar alls och gå runt och klaga för butiksägaren att man inte gillar den eller den grejen och kräva att det ska ändras. Man kunde lika gärna bara undvika att gå in i sådan affär och ha ett bra liv med alla andra trådar som finns här tänker jag.
Jag hade varit inne på KS någon gång i veckan om det inte vore för denna tråden. Innehållet här ser jag som "klocksnack" helt enkelt och mycket sker i samband med vardagslivet som pågår kring var och en här. Vi tar emot nya klockintresserade med öppna armar och det är troligen lite av en inkörsport för att sedan gå vidare till övriga trådar. Så var i ligger det negativa, berätta mer utförligt, snälla?
För denna trådens liv är ju i princip ett kvitto på att KS har lyckats med en bra plattform för klocksnack.
Mvh Mats
(tar detta öppet och inget PM, för det är fler som undrar, det är jag säker på)
Edit: nu i rätt tråd, så kan det gå