Bara för det ska ni få några andra bilder än de andra trådarna!Tyckte det klargjordes tidigare idag, så posta dina Seikos du
Vi vill se! Vi vill se! Vi vill se @Remofflan 's seikos!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara för det ska ni få några andra bilder än de andra trådarna!Tyckte det klargjordes tidigare idag, så posta dina Seikos du
Vi vill se! Vi vill se! Vi vill se @Remofflan 's seikos!
Det kan mycket väl vara så. Det som har postats här tidigare är jäkligt fina. Hoppas att man gillar denna.Det var många som hetsades till köp och #FOMO-beställde i panik.
Snygg trio det där, grattis grattis. Visst ska dom visas här .Bara för det ska ni få några andra bilder än de andra trådarna!
Har fått en känsla av att det är en hel del som inte har klickat med nya Zelos SF40. Brukar det alltid vara så vid nya släpp, även fast dom tar slut på en gång? Har själv beställt den vita. Kommer på måndag.
Snyggt ju! Men varför två av SRPE-varianterna? Känna på dom och sälja en?Bara för det ska ni få några andra bilder än de andra trådarna!
Hoppas att man faller för den precis som du gjorde. Ett byte till sand eller teal skulle funka om man inte skulle gilla den vita. Givetvis om någon vill bytaVad fint! Jag har den gröna varianten och är verkligen helnöjd
Tror det är som Remofflan sa, byggdes upp mycket hype kring släppet och man visste att det skulle sälja slut fort, så många föll för trycket och drog en liten rövare ångrade man sig gick de att sälja vidare direkt för samma pris man köpte för utan problem.
Har fått en känsla av att det är en hel del som inte har klickat med nya Zelos SF40. Brukar det alltid vara så vid nya släpp, även fast dom tar slut på en gång? Har själv beställt den vita. Kommer på måndag.
Bara för det ska ni få några andra bilder än de andra trådarna!
Tack!Snygg trio det där, grattis grattis. Visst ska dom visas här .
Ja, tanken är titta och känna på dem och förhoppningsvis behålla en. Den mattsvarta är ... mattsvart. Klassisk och fin men blir som när jag köpte SRP777 – tröttnar lite för lätt, tror jag. Sunbursten är ju motsvarande den Turtle som kom härom året (SRPC23?). Lite roligare. Men är den begränsad i bandkompatibilitet?Snyggt ju! Men varför två av SRPE-varianterna? Känna på dom och sälja en?
Jag gillar dom, och kommer garanterat skaffa en varefter när annat på villhöver-listan är avbockat
Tack. Ja, tycker dessa slår högre än de första nya femmorna, 5KX:erna. De var pseudodykare. Dessa är mindre, har 20 mm bandbredd och är stilrent stiliga.Den där nya femman är faktiskt en av de få senaste som intresserar mig just nu. Riktigt bra!
Vilken pjäs! Färgerna, formerna, lystern, kontrasten i glaset! Molto bello!Annat öl, annan klocka.
Behold, Trenchhunter i kvällsljus.
Nästan ”tropical” dial.
Visst är den? Positivt överraskad!Den där tavlan alltså, den fick ni till bra !
En lustig sak är att de svarta finns med länk eller natoband. Tror den gröna bara finns med nato? Hursomhelst, alla har samma listpris! Är inte det märkligt? Är det en fingervisning om kvaliteten på länken? ^^Men varför två av SRPE-varianterna? [...] Jag gillar dom, och kommer garanterat skaffa en varefter när annat på villhöver-listan är avbockat
Hoppas att man faller för den precis som du gjorde. Ett byte till sand eller teal skulle funka om man inte skulle gilla den vita. Givetvis om någon vill byta
Haha, kan bara hålla med!Vilken pjäs! Färgerna, formerna, lystern, kontrasten i glaset! Molto bello!
Klockan är fin också.
Schysst! Ser den ut så där ”tropicliknande” orginal? Är det ditt märke?Behold, Trenchhunter i kvällsljus.
Nästan ”tropical” dial.
Tackar ödmjukast!Den där tavlan alltså, den fick ni till bra !
Riktigt snajsigtBehold, Trenchhunter i kvällsljus.
Nästan ”tropical” dial.
Tack.Schysst! Ser den ut så där ”tropicliknande” orginal? Är det ditt märke?
Blev väldigt köpsugen på en trenchhunter, kul att köpa från någon som hänger i trådenTack.
Ja, mitt märke!
Tavlan är grå-svart fumée, men ser tropical ut i det varma kvällsljuset.
Diggar ni tropical? Vi funderade på att göra en tropical-version. Har t.om. en sample på det.
Ja, det kan säkert väcka känslor!Blev väldigt köpsugen på en trenchhunter, kul att köpa från någon som hänger i tråden
Att efterlikna ”defekter” som tropical kan nog både bli bu och bä beroende på utförandet. Visa gärna upp prototypen
Har sett betydligt värre och företagsamhet ska premieras så bra jobbat där . Dock kanske inte helt ultimat men funkar så länge för att säga det lite diplomatiskt .Ok, körde lite DIY då jag inte hade några endlinks till detta armband..... flyger det eller är det bara hemskt?
NoteratHar sett betydligt värre och företagsamhet ska premieras så bra jobbat där . Dock kanske inte helt ultimat men funkar så länge för att säga det lite diplomatiskt .