Petrik
Silver
Där har du index du pratar om?Dom smackade upp denna på Instagram igår:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Där har du index du pratar om?Dom smackade upp denna på Instagram igår:
Haha! Jaaaa! Här har vi dom! Hype over nine thousaaaaand!Där har du index du pratar om?
Den är fin, det berömda klicket infann sig bara inte
Dom smackade upp denna på Instagram igår:
Kul och helt galet är det i alla fall! Den ser som du säger väldigt futuristisk ut.Trycker på nåt så in i h...e i dagsljus så det förutsätter jag. Tror det är bgw9 tavla/visare och superluminova X1 på index tavla/vridring.
Jag ska nog hugga en men svart eller blå,faaan blir blått varje gång men nu har jag 3 blåFinns det bilder på nya Contrail?
Du vet vad jag säger...ta den vita då lite blå detaljer där också så win win.Jag ska nog hugga en men svart eller blå,faaan blir blått varje gång men nu har jag 3 blå
Jag ska nog hugga en men svart eller blå,faaan blir blått varje gång men nu har jag 3 blå
Svart för mig, tror jag. Eller kanske blåJag ska nog hugga en men svart eller blå,faaan blir blått varje gång men nu har jag 3 blå
Hur använder man 12-timmarsvridringen?Jag ska nog hugga en men svart eller blå,faaan blir blått varje gång men nu har jag 3 blå
Trevligt! Tack för update. Jävligt kass video dock. Haha. Ska du haffa en? Trist att inte datumhjulet är matchat med tavlan på den vita.. den är jag rätt sugen på annars.Uppdatering gällande Smiths Artificer prototyper, 38mm, Miyota 9015.
Aventurine dial, waffle dial and linen dial, kan mycket väl bli en linen eller aventurine för min del
Jag antar att man vrider fram den till den tidszon man vill följaHur använder man 12-timmarsvridringen?
Jag funderar själv på linen men det beror lite grann på när de släpps och om intresset svalnar, hinner säkert rinna mycket vatten under broarna fram tills dessTrevligt! Tack för update. Jävligt kass video dock. Haha. Ska du haffa en? Trist att inte datumhjulet är matchat med tavlan på den vita.. den är jag rätt sugen på annars.
Vet ejHur använder man 12-timmarsvridringen?
Jag har sett det lite då och då, men inte speciellt ofta. Tänkte om det fanns ett användningsområde för det. Men några av de där Street Fighter-klockorna som Seiko ska släppa i 5 Sports-serien har ju vridringar helt utan markeringar.
Det finns ju 24 tidszoner!Jag antar att man vrider fram den till den tidszon man vill följa
Och detta år har ju varit som det varit. Jag som skulle behöva någon form av fet bonus så jag kan köpa lite klockor. Det är ju ett behjärtansvärt ändamål. kan jag någonstans tycka.Jag funderar själv på linen men det beror lite grann på när de släpps och om intresset svalnar, hinner säkert rinna mycket vatten under broarna fram tills dess
Och detta år har ju varit som det varit. Jag som skulle behöva någon form av fet bonus så jag kan köpa lite klockor. Det är ju ett behjärtansvärt ändamål. kan jag någonstans tycka.
Den blå är stiligt sportig. Den får min röst, helt klartJag ska nog hugga en men svart eller blå,faaan blir blått varje gång men nu har jag 3 blå
Visst räcker det att tryckutjämna vid stigning? Vad jag minns från The Big Blue så åker de ju rätt ner i avgrunden i en jävla fart (med hjälp av en tyngd).Nackdelen med att spela frisbee-golf på en bana med vatten. Men så länge damm-jäveln inte är djupare än 200 meter och jag tryckutjämnar var 50nde meter, borde det inte vara nga problem att hitta igen disk-jäveln .
Du måste tryckutjämna på vägen ner men under vissa omständigheter måste du göra dekompressionsstopp på vägen upp för att inte få dykarsjuka.Visst räcker det att tryckutjämna vid stigning? Vad jag minns från The Big Blue så åker de ju rätt ner i avgrunden i en jävla fart (med hjälp av en tyngd).
Den är riktigt fin, men spännet ser sådär ut... Hoppas det bara är bilden som luras.Troligen en av de mest välutvecklade och långsammaste klockorna i världen, när tänkte de skicka ut dem. Jag tänker mig att Jason har någon sjuk fetish och ska bada med varenda en av dem i badkaret i en vecka. Där ligger han i sitt badkar fullt med Fairwinds och njuter och jag sitter här och är hungrig och vill ha min klocka.
Den ser ganska så najs ut, hoppas nu att det inte blir pannkaka av alltihop och jag inte gillar den.
Grymt med långa lugs, mer klocka för pengen.
Du måste tryckutjämna på vägen ner men under vissa omständigheter måste du göra dekompressionsstopp på vägen upp för att inte få dykarsjuka.
Tack! Jag kan inget om dykning. Men vill ändå ha någon form av dykarur.Du måste tryckutjämna på vägen ner men under vissa omständigheter måste du göra dekompressionsstopp på vägen upp för att inte få dykarsjuka.
Ändå har de ingen klocka med sig ner! En del klockor för dykning har ju text som Air Diver's eller SCUBA Diver osv.Le Grand Bleu handlar väl om fridykning, dvs utan tuber. Då hålls man väl inte så mycket med tryckutjämning?
För klockan blir det väl dock ingen större skillnad, den andas ju inte oavsett hur du dyker.
Tack! Jag kan inget om dykning. Men vill ändå ha någon form av dykarur.
På tal om något annat så anlände Zelos SF40 Frost precis. Superfin, galen fullume men hmmm...för futuristisk för mig. Fånga & släpp, hojta till om intresse finns
(Obs all plast kvar, bara kollat att allt funkar)