Kika får du definitivt, men om du ska lura av någon klockan får du kontakta @gdaeDen vill jag ha! Kan ha sagt det 50 ggr vid det här laget. Kan jag få kika på den vid nästa lunch och drool? Snart hoppas jag V!
Tackar tackar!grym klocka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kika får du definitivt, men om du ska lura av någon klockan får du kontakta @gdaeDen vill jag ha! Kan ha sagt det 50 ggr vid det här laget. Kan jag få kika på den vid nästa lunch och drool? Snart hoppas jag V!
Tackar tackar!grym klocka!
Ett sprudlande nytt koncept är det ivartfallKan vi inte lura av varandra klockor?
Ok så du gör en walkaroundSquale LE på besök i kungliga huvudstaden!
Testar olika band på denne sub 3k Seiko.
Grattis till fina klockor Tråkigt med linjeringen!F. ö. kommer jag att skicka tillbaka den med sunburst, av en enkel anledning. Den linjerar inte. Jag vet, typiskt Seiko, men jag pallar det inte. Jämförelse:
Mot den mattsvarta:
Så niceTestar olika band på denne sub 3k Seiko.
Haha, exakt så!Ok så du gör en walkaround
Välkommen åter. Vad händer, snor du hans klockor nu också eller delad vårdnad kanske?
Jo?Kan vi inte lura av varandra klockor?
Ja. Ja, visst är det synd? Det var grym tavla för pengen. Men även för 2.890 kr tycker jag man kan linjera indexringen. Trist.Grattis till fina klockor Tråkigt med linjeringen!
Åh, snyggt. En sån har jag också, länklös. Vad är det för länk?
Välkommen tillbaka! Riktigt trevlig NTH, det där. Jaså, Pulver81? Född -81? Precis som jag. En trevlig årgång ändå, om jag får säga det själv.
Det bästa med monokroma klockor. Gillar att kunna variera mha bandbyte.Så nice
Ja verkligen synd, hoppas nästa ex är bra om det nu blir en nyJa. Ja, visst är det synd? Det var grym tavla för pengen. Men även för 2.890 kr tycker jag man kan linjera indexringen. Trist.
Superfin. Känns verkligen som man borde köpa en sådan någon gång. Du verkar ju nöjdÄntligen har jag hittat min 'daily beater' (hoppas jag...)! Och precis knäppt upp en kall för att fira att det är fredag
Beads från strapcode. Curved ends.Åh, snyggt. En sån har jag också, länklös. Vad är det för länk?
Freeeeeedag! Hela dagen dessutom!
Idag sportar vi mikromärket Nine Four från Milwaukee!
Jajjemen! $299 kostar dom, så bara att slå till.Kan inte riktigt släppa den där med tanken. Köpt direkt från tillverkaren?
Jajjemen! $299 kostar dom, så bara att slå till.
Enligt deras Instagram så verkar det som dom är på G med nya färger med. Vit och grön bland annat
Edit: jag är supernöjd, annorlunda mot allt annat jag har. Och kvaliteten är högt över förväntan.
Jag är väldigt sugen på att köpa @Jeser90 Zelos horizons men då måste nått annat gå helst två. Vad ska man behålla!
/ P