• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Testar olika band på denne sub 3k Seiko.
A476B5E0-F170-4C97-96DF-EF211671A1DD.jpeg
C9221E97-6F16-48D8-8B2B-F101925241FD.jpeg
746018F8-CAEC-4DF1-AB90-116189E8DEC8.jpeg
233FF6B7-06DF-4901-B7F1-B4A4F0CCE42E.jpeg

Kan inte riktigt släppa den där med tanken. Köpt direkt från tillverkaren?
Jajjemen! $299 kostar dom, så bara att slå till.
Enligt deras Instagram så verkar det som dom är på G med nya färger med. Vit och grön bland annat :)

Edit: jag är supernöjd, annorlunda mot allt annat jag har. Och kvaliteten är högt över förväntan.

Senast ändrad:
Jajjemen! $299 kostar dom, så bara att slå till.
Enligt deras Instagram så verkar det som dom är på G med nya färger med. Vit och grön bland annat :)

Edit: jag är supernöjd, annorlunda mot allt annat jag har. Och kvaliteten är högt över förväntan.

Hmm. Tack. Det där minskade ju inte mitt köpsug. Men så måste jag nog tusan göra mig av med lite annat först, klocklådan är full.

Woohoo. Flera sidor nu med enbart bilder och snack om klockor. Underbart!
För att själv hålla topic postar jag en bild på min GG Nexus. Bilden är tyvärr gammal då jag är på landet och klockan i stan.
Att ingen hugger den som finns på k&s är för mig obegripligt. Grymt fin och udda klocka ju.
IMG_20200722_172621-01.jpeg

Tillbaka
Topp