• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Den är skön! :) Köpte på nato eftersom den var slut på länk. Eftersom de har samma listpris känns det lite synd att få med nato.
1BAF8B33-2BDE-4CEF-A1CE-B9D6C2A7F2FB.jpeg
362C4E31-3228-485C-BE7E-14E293E72C64.jpeg
010C26AB-F9A1-4D4A-BDDB-AB72506AE3A1.jpeg
Jäkla bra den där. Fattar det som att DressKX på band har borstad ring medan länk har polerad.

”Stresstestar” en Trenchhunter som får följa med och slamma muren jag aldrig verkar bli klar med. Detta är den blästrade versionen f.ö.

Detta handlar inte om att inte har respekt för mina klockor eller att jag åtnjuter ngn slags fetish för kapitalförstöring. Utan detta ser jag som ett led i en löpande QC. ”Klarar den x så klarar den y”.

25E6556D-E3C7-4B2A-84D7-D38533CB91EA.jpeg

Ah du ditt gamla modelejon! "Lånat" lite pynt kan du lura i nån annan :p
När vi ändå är inne på trendskapande, pins i nato höstens fluga?
KacNaob.jpg

Har 100% klockor i min samling f.ö.
Ska erkänna att jag trivdes bra i den och jag vet att du är avundsjuk! Hade passat perfekt tillsammans med din Squale Onda. ;) Bra procent för övrigt, svårt att klå! :cool: Jag äger nog inga pins, får väl skaffa det då så att man kan hänga på trenden. :D

”Stresstestar” en Trenchhunter som får följa med och slamma muren jag aldrig verkar bli klar med. Detta är den blästrade versionen f.ö.

Detta handlar inte om att inte har respekt för mina klockor eller att jag åtnjuter ngn slags fetish för kapitalförstöring. Utan detta ser jag som ett led i en löpande QC. ”Klarar den x så klarar den y”.

Den är jävla fin den där, du / ni har lyckats med modellen. Är sugen att slå till faktiskt :)

Låter klokt och rimligt. Får man fråga om du eller någon annan lyckats "kapitalförstöra" något stackars exemplar eller är ni nöjda med QC thus far?

Varför skulle stämningen bli tråkig och stel bara för att man försöker att någorlunda hålla topic? :) Det blir vad man gör det till tänker jag och jag är övertygad om att vi kommer att fortsätta ha en avslappnad stämning och hjälpsamma medlemmar i tråden även utan långa OT-diskussioner där sida efter sida handlar om matlagning eller gula jackor och som nästan alla verkar vara överens om har gått till överdrift på senare tid.

Man behöver inte se allting som svart eller vitt, det går att ha en trevlig och skämtsam ton i tråden med lite OT här och där utan att man för den sakens skull behöver styra in tråden på evighetslånga OT-diskussioner. :happyhappy:
Håller med om att det har gått överstyr på sista tiden. Hoppas bara att tråden förövrigt förblir lika avslappnad som innan och inte går åt svalt ett järnspett-stelt hållet som det av någon anledning är i många andra trådar. Det är ju sköningarna i tråden som är och har varit hjälpsamma och gjort tråden till vad den är och inget annat. Tror dock att aktiviteten kommer att dala märkbart men det är bara min gissning. Vi får se :)

Tillbaka
Topp