Ja. Det var jag. Den är väldigt fin! Varit sugen ett par gånger när den legat ute på K&S i nyskick för 5 papp. Men den är nog lite stor för mig, och: jag behöver den ju inte, egentligen.Var det någon som sa microklockan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja. Det var jag. Den är väldigt fin! Varit sugen ett par gånger när den legat ute på K&S i nyskick för 5 papp. Men den är nog lite stor för mig, och: jag behöver den ju inte, egentligen.Var det någon som sa microklockan?
För stor? Den är bara 40mm.Ja. Det var jag. Den är väldigt fin! Varit sugen ett par gånger när den legat ute på K&S i nyskick för 5 papp. Men den är nog lite stor för mig, och: jag behöver den ju inte, egentligen.
Haha, det är inte lätt! Den är ju grymt cool, grattis!Precis uthämtad (efter mycket strul med FedEx). Det går bra att skicka raketer till Mars, men verkar vara stört omöjligt att frakta en klocka från Japan till Sverige utan haverier längs vägen.
Äsch, bara 40 mm ju. Mycket mindre än så blir inte dykare. Och klart du behöver den. Kanonfin ju!Ja. Det var jag. Den är väldigt fin! Varit sugen ett par gånger när den legat ute på K&S i nyskick för 5 papp. Men den är nog lite stor för mig, och: jag behöver den ju inte, egentligen.
Tokfrän!Precis uthämtad (efter mycket strul med FedEx). Det går bra att skicka raketer till Mars, men verkar vara stört omöjligt att frakta en klocka från Japan till Sverige utan haverier längs vägen.
Precis uthämtad (efter mycket strul med FedEx). Det går bra att skicka raketer till Mars, men verkar vara stört omöjligt att frakta en klocka från Japan till Sverige utan haverier längs vägen.
Har fått ett orimligt sug efter en biffig klocka...
Ingen som har en Hammerhead 2 med NH35 som ligger och skräpar?
Hejja!Kom även jag på att en biffig klocka behövs ju, köpte därför denna (förlåt denna meningsbyggnad)
Får se om den passar mina handleder och till höstens kontorsarbete.
Till trots meningsbyggnaden, klockan din fin är! Svulstig, den verkar! På ett bra sätt, är det jag menar.Kom även jag på att en biffig klocka behövs ju, köpte därför denna (förlåt denna meningsbyggnad)
Får se om den passar mina handleder och till höstens kontorsarbete.
Cool klocka, det där! Du får berätta mer snart. Gratulerar till ett utspejsat köp.Precis uthämtad (efter mycket strul med FedEx). Det går bra att skicka raketer till Mars, men verkar vara stört omöjligt att frakta en klocka från Japan till Sverige utan haverier längs vägen.
Vafalls! Jag har ju inbillat mig mer. Hm, ja då får jag väl knipa en när det finns tillfälle och medel.För stor? Den är bara 40mm.
Lite synd att man inte var med från början, bara. Vi får väl se om/när det kommer ut några till försäljning med bra pris och fint skick.Äsch, bara 40 mm ju. Mycket mindre än så blir inte dykare. Och klart du behöver den. Kanonfin ju!
Det finns ju 1545 som 42mm och den bärs väldigt stort men denna i 40mm är riktigt bra även på en smal handled.Vafalls! Jag har ju inbillat mig mer. Hm, ja då får jag väl knipa en när det finns tillfälle och medel.
Ja. Det var jag. Den är väldigt fin! Varit sugen ett par gånger när den legat ute på K&S i nyskick för 5 papp. Men den är nog lite stor för mig, och: jag behöver den ju inte, egentligen.
99,9% här inne skulle klara sig med en Timex för 200kr men det är inte därför vi hänger här. Need all the things!"Behöver inte" betyder inte samma sak på KS som i den riktiga världen
Timex?! De får man ju tinnitus av.99,9% här inne skulle klara sig med en Timex för 200kr men det är inte därför vi hänger här. Need all the things!
Haha, det är iofs sant. Om inget annat så får man ett mentalt sammanbrott efter en kvart med den på armen.Timex?! De får man ju tinnitus av.
Men det är sant. En Timex eller Casio klarar man sig på. Jag hade säkert haft en Apple Watch om jag inte haft klockintresset.Haha, det är iofs sant. Om inget annat så får man ett mentalt sammanbrott efter en kvart med den på armen.
Jag hade nog bara haft en Garmin Fenix eller nåt om jag inte hade något klockintresse.Men det är sant. En Timex eller Casio klarar man sig på. Jag hade säkert haft en Apple Watch om jag inte haft klockintresset.
99,9% här inne skulle klara sig med en Timex för 200kr men det är inte därför vi hänger här. Need all the things!
Säg inte det, den är ju respekterad!Om man vill vara helt på den säkra sidan så klarar nog sig 99% av jordens befolkning med en Casio G-SHOCK GW-M5610-1ER, men då får man inte WIS status
Vad hände med din tuffing till timex?Haha, det är iofs sant. Om inget annat så får man ett mentalt sammanbrott efter en kvart med den på armen.
Jag hade två BCF-auktioner med den, ingen vinnare ville ha den så nu ligger den här hemma...Vad hände med din tuffing till timex?
Säg inte det, den är ju respekterad!