Fick hem lite nya band idag, och så klart måste de testas!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kollade också och jag håller med! Gick in och kollade modellerna och det är första gången jag gillat en California-urtavla! Väldigt coolt armband också.
Konstigt nog känner jag att det var bra att du sansade dig! Med det sagt. Jag har inte släppt tanken ännu...Ja, det var nära ett tag men jag behöver nog ingen ny klocka just nu. Jag har bara 5st på väg in så jag får vänta lite innan jag kräks på mig själv Det blir nog inget köp denna gång även om jag tycker den är helgrym!
Haha tack för omtanken, jag har hunnit övertala mig själv men det lär hjälpa till nästa köp
Baltic aquascaph är lika bra som den är svårfotat lite samma vibe som i nya axios.
Är det ett Monchardband till höger? Det ser ut att ha en härlig textur.Fick hem lite nya band idag, och så klart måste de testas!
Fortfarande nöjd! Skulle nog säga att Méraud vinner. Väldigt mycket bättre läsbarhet och gillar att det är en välvd vridring. Dock känns Baltic mer vintage.Är du nöjd fortfarande? Vilken är bäst. Meraud eller Baltic?
Fortfarande nöjd! Skulle nog säga att Méraud vinner. Väldigt mycket bättre läsbarhet och gillar att det är en välvd vridring. Dock känns Baltic mer vintage.
D1 Milano?San martin har en modell jag inte sett förut... Inga tydliga influenser vad jag kan se
D1 Milano?
Det stämmer, bandet är riktigt behagligt. Väldigt följsamt!Är det ett Monchardband till höger? Det ser ut att ha en härlig textur.
Jag äger ingen Monchard (än) men har varit sugen på att testa deras nato. De ser ut att vara riktigt snygga, sköna och högkvalitativa till ett rimligt pris. Nu saknas det bara en klocka med 20mm mellan bandhornen...Det stämmer, bandet är riktigt behagligt. Väldigt följsamt!
Är i det läget med men verkar va samma varje höst.Kan säga att jag känner detsamma när det kommer till klockor. Men vi kommer tillbaka
Ja, det var nära ett tag men jag behöver nog ingen ny klocka just nu. Jag har bara 5st på väg in så jag får vänta lite innan jag kräks på mig själv Det blir nog inget köp denna gång även om jag tycker den är helgrym!
Haha tack för omtanken, jag har hunnit övertala mig själv men det lär hjälpa till nästa köp
Är i det läget med men verkar va samma varje höst.
Funderar på köpa senaste Sonos ljudlimpa istället för klockor.
Ja, härligt med klockor på ingång, har själv 2 kvar att ta emot som jag betalde för ett tag sedan. Riktiga godbitar med nya Yema Superman Heritage 63 med coola länken och nya Halios Fairwind på ny länk. Blir spännande!
Tkr faktiskt att (det dyra) originalet är en ohemult ful klocka.San martin har en modell jag inte sett förut... Inga tydliga influenser vad jag kan se
Kan inte säga att jag sitter i samma sits Men deras nato är enligt mig en fullpoängare!Jag äger ingen Monchard (än) men har varit sugen på att testa deras nato. De ser ut att vara riktigt snygga, sköna och högkvalitativa till ett rimligt pris. Nu saknas det bara en klocka med 20mm mellan bandhornen...
Tkr faktiskt att (det dyra) originalet är en ohemult ful klocka.
Kaboom 3k!!Den här behöver man dessutom inte passa för nästa generation utan kan faktiskt använda klockan.