• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Fick hem lite nya band idag, och så klart måste de testas!
IMG_20200908_165639.jpg
IMG_20200908_165717.jpg
IMG_20200908_170208_1.jpg
IMG_20200908_170327_1.jpg
IMG_20200908_171115_1.jpg
 
Ja, det var nära ett tag men jag behöver nog ingen ny klocka just nu. Jag har bara 5st på väg in så jag får vänta lite innan jag kräks på mig själv :D Det blir nog inget köp denna gång även om jag tycker den är helgrym!


Haha tack för omtanken, jag har hunnit övertala mig själv men det lär hjälpa till nästa köp :D
Konstigt nog känner jag att det var bra att du sansade dig! Med det sagt. Jag har inte släppt tanken ännu... :happyhappy:
 
Ja, det var nära ett tag men jag behöver nog ingen ny klocka just nu. Jag har bara 5st på väg in så jag får vänta lite innan jag kräks på mig själv :D Det blir nog inget köp denna gång även om jag tycker den är helgrym!


Haha tack för omtanken, jag har hunnit övertala mig själv men det lär hjälpa till nästa köp :D
Yema-Superman-63-6.jpg

Ja, härligt med klockor på ingång, har själv 2 kvar att ta emot som jag betalde för ett tag sedan. Riktiga godbitar med nya Yema Superman Heritage 63 med coola länken och nya Halios Fairwind på ny länk. Blir spännande!

BlueSteelDive_b38305d7-ccf6-4bef-9a7a-3e5d06ff4192_1480x.jpg
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp