AlltidKom du hit för att läsa följande? KÖÖÖÖP!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
AlltidKom du hit för att läsa följande? KÖÖÖÖP!
Resonerade exakt likadant när jag övervägde köp av Axios idag, tänkte att det kan vara trevligare för hela familjen om jag köper en bärbar projektor istället Synd bara att det är förlorade pengar så snart man tryckt på köp, det fina med vår hobby är att man bara binder upp kapitalet för stunden tills det är dags för flippÄr i det läget med men verkar va samma varje höst.
Funderar på köpa senaste Sonos ljudlimpa istället för klockor.
Verkligen! Nu har jag inte riktigt sådana finpjäser på ingång men det är ändå kul när man väntar nyttJa, härligt med klockor på ingång, har själv 2 kvar att ta emot som jag betalde för ett tag sedan. Riktiga godbitar med nya Yema Superman Heritage 63 med coola länken och nya Halios Fairwind på ny länk. Blir spännande!
Möjligt, även om jag alltid gillat den dvs. innan all hype men jag är fortfarande tacksam att SM valde att avvika i bezelform. Tycker dock att dom gott kunnat hyvla av en del på sidorna av boetten också då det i SM's falla endast är till för utseendet och inte uppfyller någon funktion som originaletTkr faktiskt att (det dyra) originalet är en ohemult ful klocka.
Resonerade exakt likadant när jag övervägde köp av Axios idag, tänkte att det kan vara trevligare för hela familjen om jag köper en bärbar projektor istället Synd bara att det är förlorade pengar så snart man tryckt på köp, det fina med vår hobby är att man bara binder upp kapitalet för stunden tills det är dags för flipp
Verkligen! Nu har jag inte riktigt sådana finpjäser på ingång men det är ändå kul när man väntar nytt
Möjligt även om jag alltid gillat den, dvs. innan all hype men jag är fortfarande tacksam att SM valde att avvika i bezelform. Tycker dock att dom gott kunnat hyvla av en del på sidorna av boetten också då det i SM's falla endast är till för utseendet och inte uppfyller någon funktion som originalet
Den är grymt trevlig. Håller den samma klass på finishen som den dom har på sin nya "DJ" så kommer dom att slå ett stort antal andra på fingrarna här och då även betydligt dyrare pjäser.San martin har en modell jag inte sett förut... Inga tydliga influenser vad jag kan se
Ja det är så boetten håller ihop, dvs. inte med traditionell casebackHmm fyller sidorna en funktion på originalet? Visste inte det. Trodde det bara var visuellt? Vad gör dom för nått?
För övrigt en riktig dröm, men helt ur scope.
SM:s variant ser bättre ut, skulle jag skriva. För det gör den.Resonerade exakt likadant när jag övervägde köp av Axios idag, tänkte att det kan vara trevligare för hela familjen om jag köper en bärbar projektor istället Synd bara att det är förlorade pengar så snart man tryckt på köp, det fina med vår hobby är att man bara binder upp kapitalet för stunden tills det är dags för flipp
Verkligen! Nu har jag inte riktigt sådana finpjäser på ingång men det är ändå kul när man väntar nytt
Möjligt även om jag alltid gillat den, dvs. innan all hype men jag är fortfarande tacksam att SM valde att avvika i bezelform. Tycker dock att dom gott kunnat hyvla av en del på sidorna av boetten också då det i SM's falla endast är till för utseendet och inte uppfyller någon funktion som originalet
Hahahaha ja, snygg passning till deras OERHÖRT pretentiösa annonser.Den här behöver man dessutom inte passa för nästa generation utan kan faktiskt använda klockan.
Den här behöver man dessutom inte passa för nästa generation utan kan faktiskt använda klockan.
The big R är också på god väg dit har jag hört , grattis till 3000 @FOQHahahaha ja, snygg passning till deras OERHÖRT pretentiösa annonser.
En anledning så god som någon för att köpa en klocka!Jag äger ingen Monchard (än) men har varit sugen på att testa deras nato. De ser ut att vara riktigt snygga, sköna och högkvalitativa till ett rimligt pris. Nu saknas det bara en klocka med 20mm mellan bandhornen...
En milstolpe!TRETUSEN SIDOR!
TRETUSEN SIDOR!
TRETUSEN SIDOR!
Är i det läget med men verkar va samma varje höst.
Funderar på köpa senaste Sonos ljudlimpa istället för klockor.
Ja det är väl detSjälv så ska jag lägga massor av lökar på ett nytt badrum i höst Som tur är så kan man hitta roliga klockor för småpengar
Tack, och grattis själv till 3k inläggetKul att vi kommer upp i 3000 ikväll! Grattis @Birchgrove för starten av denna tråd. Fått många fina stunder här och även vänner!
Slutligen. KÖÖÖÖÖÖP för i helvete på den klockan du tänkte på!
Deras Naton är grymma!Jag äger ingen Monchard (än) men har varit sugen på att testa deras nato. De ser ut att vara riktigt snygga, sköna och högkvalitativa till ett rimligt pris. Nu saknas det bara en klocka med 20mm mellan bandhornen...
San martin har en modell jag inte sett förut... Inga tydliga influenser vad jag kan se
Lökar var dyra i Holland för länge länge sedan.Själv så ska jag lägga massor av lökar på ett nytt badrum i höst Som tur är så kan man hitta roliga klockor för småpengar
Man får ofta användning för den här bilden har jag märkt.Igår blev min charterresa i höst inställd, byta den mot den här eller?
Breaking the law/JPFör att fira trådens 3000 sidor dumpar jag min fräna dykare till 3000 kr jämnt (jag gav 3570 kr för en vecka sedan och plast är fortfarande kvar). Gäller endast för postare i denna tråd!
https://klocksnack.se/threads/oceanx-500-m-sharkmaster-sub-homage.137826/
Edit: bryter jag mot någon regel, så kasta ut mig!
I'm a rebel/UdoBreaking the law/JP
Udo är underbar, helt egen stil och röst.I'm a rebel/Udo
Ja det är så boetten håller ihop, dvs. inte med traditionell caseback
Ibland så får man till detHahahaha ja, snygg passning till deras OERHÖRT pretentiösa annonser.