• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Familjens affordables:

20200908_232236.jpg


Efter ett par nya bezelinlägg i afton är jag nu faktiskt helt nöjd med allihop. Den längst till höger är frugans. :)

Ursäkta kasst ljus och allmänt undermålig bildkvalitet, taget i all hast när övriga familjen somnat. :oops::p
 
Kul! Ser fram mot dina bilder när den anländer. Vilken färg tog du?
Det blev en svart! Enkelt och bra. Ibland kan jag fundera på om man skulle haft lite mer färg, men det är nog bara att inse att jag är något av en basic bitch..
Har suktat länge nu och sållandet bland olika homages har drivit mig halvt till vansinne, så jag pungade faktiskt ut för expressfrakt. Förhoppningsvis dröjer det inte alltför länge innan bilder kommer! :D
 
Godmorgon KS! Efter lite om och men så landade jag slutligen på en San Martin sub. Verkar vara många som är förvånade över kvaliteten trots det ringa värdet, och även om jag inte pillat på en så SER de åtminstone läckra ut. Uppdatering följer!
Kul! Jag gick en annan väg även om SM var stark länge. Så fort paketet landar så får vi jämföra intryck!
 
Det blev en OceanX med snowflake-händer...
Ah, bra val. Det var nära att det blev en OceanX 500 för mig med, men det var två saker jag inte kunde komma över:
1. Egendomlig ljusreflektion i glaset som (åtminstone på videor) gav boetten blåa nyanser, samt
2. Lumen var olikfärgad, både grön och blå. Var ute efter enbart blå lume då jag ej haft det innan.
Som sagt, ska bli kul att jämföra!
 
Tillbaka
Topp