Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur känns den där? Såg att de fanns med steril tavla ocksåKanske är 3k en nystart? Jag hoppas åtminstone det.
Snygg den där. Kan tänka mig att ge dig vårdnaden om denna om du är sugen
Försöker minska lite på antalet klockor, så tack för erbjudandet men passarKanske är 3k en nystart? Jag hoppas åtminstone det.
Snygg den där. Kan tänka mig att ge dig vårdnaden om denna om du är sugen
Som man kan förvänta sig för pengarna skulle jag säga länken är inte jättebra, typ ingen lume osv.Hur känns den där? Såg att de fanns med steril tavla också
Kul! Ser fram mot dina bilder när den anländer. Vilken färg tog du?Godmorgon KS! Efter lite om och men så landade jag slutligen på en San Martin sub. Verkar vara många som är förvånade över kvaliteten trots det ringa värdet, och även om jag inte pillat på en så SER de åtminstone läckra ut. Uppdatering följer!
Det blev en svart! Enkelt och bra. Ibland kan jag fundera på om man skulle haft lite mer färg, men det är nog bara att inse att jag är något av en basic bitch..Kul! Ser fram mot dina bilder när den anländer. Vilken färg tog du?
Lökar var dyra i Holland för länge länge sedan.
(Tulpanlökar)
Kul! Jag gick en annan väg även om SM var stark länge. Så fort paketet landar så får vi jämföra intryck!Godmorgon KS! Efter lite om och men så landade jag slutligen på en San Martin sub. Verkar vara många som är förvånade över kvaliteten trots det ringa värdet, och även om jag inte pillat på en så SER de åtminstone läckra ut. Uppdatering följer!
Det där är en fantastisk klocka! Återkom i ärendet framåt sommaren igenTestar väl läder då. Är ju ändå ingen som vill ta över denna
Är överlag segt verkar det som. Dessutom är det ingen som vill betala för klockor verkar det som. Allt ska helst vara gratis...Testar väl läder då. Är ju ändå ingen som vill ta över denna
Jag byter mot två Snickers, en vanlig bordskalender från 2014 och 85kr.Är överlag segt verkar det som. Dessutom är det ingen som vill betala för klockor verkar det som. Allt ska helst vara gratis...
Det här kanske är ett byte du borde presenterat i PM i förrgårJag byter mot två Snickers, en vanlig bordskalender från 2014 och 85kr.
Jag byter mot två Snickers, en vanlig bordskalender från 2014 och 85kr.
En kvarts pall ved, det är mitt max.Mycket bra! Detta är nya valutan sen C slog till.
Ett vettigt motbud i det här fallet borde vara en halv pall ved.
En kvarts pall ved, det är mitt max.
Jag skrev budet där, blev bannad.Du! Nu är de helt över gränsen. Sådana bud kan du komma med på flashback!
Tackar, tyvärr alldeles för stor för mig....
Samma här. Tyvärr.Tackar, tyvärr alldeles för stor för mig....
Vad blev det till slut då? Ja, definitivt! Jag gör en mental anteckning av detta (även om jag tveklöst kommer att glömma). Kul!Kul! Jag gick en annan väg även om SM var stark länge. Så fort paketet landar så får vi jämföra intryck!
Det blev en OceanX med snowflake-händer...Vad blev det till slut då? Ja, definitivt! Jag gör en mental anteckning av detta (även om jag tveklöst kommer att glömma). Kul!
Fina - men jag måste nog ha 38mm ! Jag har en D1MILANO Ultrathin 38mm som är fin men kan tänka mig en till liknande - kanske i "roseguld"@Hjelm och @Andersml
Vad sägs om Nine Four successor då? 40mm, och tunn.
https://www.ninefourwatches.com/collections/successor-automatic
Ah, bra val. Det var nära att det blev en OceanX 500 för mig med, men det var två saker jag inte kunde komma över:Det blev en OceanX med snowflake-händer...
Bannad på Flashback? Det är väl lite som att bli utslängd från en finsk pub pga fylla!Jag skrev budet där, blev bannad.