Jag är av samma åsikt som de flesta, den simpla texten störde mig något fruktansvärt när dom har en så schysst logga att applicera
Gen 1. skilde framförallt på länken som var med polerade centerlänkar av Yacht Master typ och klaspen som på Date Just och jag fann mycket bättre än V2 och 3 generiska typ. Ändlänkarna löpte även hela vägen jämt med bandhornen och länken var tightare överlag. Skillnaden mellan Gen 1 och 2 var egentligen bara länken som nu var helt borstad med end-länkar som slutade strax innan dom nådde ända fram till bandhornens slut, som på originalet för att ändlänkarnas utskjutande del inte skulle vara lika framträdande. Man bytte även ut till ny generisk klasp med säkerhets flärp och fler microjusteringar, vad jag förstått så gjordes bytet mest för att folk inte förstod att klaspen från Gen 1 hade dold microjustering. Synd för det var en mycket schysstare klasp. Gen 2 och 3 skiljer egentligen bara på den applicerade loggan och en ny färg (blå).
Här är min Gen 1.
Nya V3 (Obs! Felaktiga ändlänkar på första bilden, så var längden på Gen 1, se bild 2 för nya end-länkar)
Nya end-länkarna