https://www.wmtwatches.com/Riktigt cool!
Har du någon länk att bjuda på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
https://www.wmtwatches.com/Riktigt cool!
Har du någon länk att bjuda på?
Hahaha aha trodde han menade klocklänken....
Nejdå, den går att använda till alla typer av push pin, även de med collar.Ja precis. Så jag gjort med alla mina länkar som haft push pin.
Jag är en sån som ska lösa saker själv
Hittade ett sånt där verktyg nu men den pinnen är riktigt risig och böjd. Känns som bergeon lär göra jobbet bättre då det är betydligt bättre kvalité. Om det inte är som så då att den inte passar eller är för kort. Men sitter en pin and collar tightare än en push pin?
Kul att se märken som Helson (och nu även Zelos) nämnas i samma artikel som Hublot, Omega, AP m.fl.!
Haha, ja det låter ju som det om man avverkat ett par maskiner och startat ett par mindre bränder för att få fram ett tiotal boetter.Coolt! Jag antar att ett antal tantal-case är krävande att ta fram.
Var det hack & wind på din?En liten extra bild..som sagt inväntar mitt bond nato..![]()
![]()
Det är urverk Miyota 821a urverk. Dom nyare 821a har hack , inte dom gamla.. min kom tyvärr utan hack. Men hand finns..Var det hack & wind på din?
Ok, det var just det jag undrade. Är nog lite av ett lotteri vad man får.Det är urverk Miyota 821a urverk. Dom nyare 821a har hack , inte dom gamla.. min kom tyvärr utan hack. Men hand finns..
Yepp..Ok, det var just det jag undrade. Är nog lite av ett lotteri vad man får.
Jäklar så trevlig! Vad gick den lös på?Idag kom den. RIKTIGT grym faktiskt..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det behåller jag lite för mig själv.. men ligger runt 5000-5500 på deras hemsida. Tack förresten.. riktigt nöjd faktisktJäklar så trevlig! Vad gick den lös på?![]()
Fasen vad skarp den är! Listan bara växer...![]()
Apropå Aquadive är det ju pinigt att att jag inte får denna såld. Men fuck it ! Det är ett omen att jag inte ska sälja den. Får sälja rollen istället
KööööpNu vill jag ju ha den här med..pre-order på wmt hemsida..ska bara tillverkas 100st , men 520$+36$ i frakt + 0.25% tull o moms = 695$ (ca 6100kr)..Lite dyrt..![]()
![]()
Tavlorna behöver inte vara lika stora.På temat det finns inga dumma frågor: Har ett gäng klockor med NH35a verk. Går det att byta urverk med monterad tavla och visare rakt av mellan dessa eller beror det på boett, glas etc? Alla case är i olika storlekar men tavelstorlek/urverk borde väl ha samma mått?
Hmm 6100kr inkl allt..
Håller med San martin gör faktiskt riktigt grymma klockor..![]()
@KandreasF![]()
En veckas leveranstid från Hongkong till Sverige, inte illa för att vara mitt i en pandemi.
Så sjukt nöjd! Min referensram är förvisso inte den största, men har svårt att se hur man skulle hitta mer klocka för pengarna..
Tack mate!!Fasen vad skarp den är! Listan bara växer...
Fasen va kul! Ser riktigt trevlig ut. Jag körde en chansning och tog en OceanX Snowflake homage denna gång. Ruggigt nöjd med! Men ta med den förbi Jönköping nån gång så klämmer jag gärna!![]()
@KandreasF![]()
En veckas leveranstid från Hongkong till Sverige, inte illa för att vara mitt i en pandemi.
Så sjukt nöjd! Min referensram är förvisso inte den största, men har svårt att se hur man skulle hitta mer klocka för pengarna..
Hur bär den tycker du? Gigantisk eller grymt bekvämt (säg att den är alldeles för stor för t vara bekväm nu...)Tack mate!!
Du vet inget om de planerar även en modell på 40 mm?Fortsätter att berömma och promota OceanX, tycker man få så sjukt mycket klocka för pengarna
OceanX Speedracer II Pris 2240 med koden all25. 200 meter vattentät, välvt antireflex behandlat safirglas-![]()
![]()
Du får visa upp den mer!Fasen va kul! Ser riktigt trevlig ut. Jag körde en chansning och tog en OceanX Snowflake homage denna gång. Ruggigt nöjd med! Men ta med den förbi Jönköping nån gång så klämmer jag gärna!