Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var hittar man gulguldarna någonstans? Har hoovrat över köpknappen för en stål MOP i en vecka nu. Vet inte hur länge jag kan stå emot. Jag som rensat hela sommaren och inte tänkte skaffa något nytt. Har dock EN tom plats i lådanKöp en i gulguld istället så kan jag stå i kö på den
Ah, den äldre har jag inte stött på (troligtvis den @FreakyLeo åkte på då).Haha, den yngre killen brukar vara väldigt trevligt men den äldre brukar vara bra vresig Gastons ur i Partille ska dock vara väldigt trevlig har jag hört
Lite OT kanske men har du kvar din 6309?Jag smyger in en till med lite roligare bakgrund Sssseeikooo
Det gör du rätt i! AlltidJag gillar Seiko...smyger in en här
Härlig fredag och helg trådvänner
SN059-GM heter den, tyvärr slutsåld nu ... också stentavla, sjukt tufft med malakitVar hittar man gulguldarna någonstans? Har hoovrat över köpknappen för en stål MOP i en vecka nu. Vet inte hur länge jag kan stå emot. Jag som rensat hela sommaren och inte tänkte skaffa något nytt. Har dock EN tom plats i lådan
Haha, den yngre killen brukar vara väldigt trevligt men den äldre brukar vara bra vresig Gastons ur i Partille ska dock vara väldigt trevlig har jag hört
Ah, den äldre har jag inte stött på (troligtvis den @FreakyLeo åkte på då).
Börje på Gastons är grym när han är på det humöret men man måste fråga rätt frågor
Absolut Men ett tag sedan jag bar den. Hård konkurrens Något speciellt du tänkte på?Lite OT kanske men har du kvar din 6309?
Ja, kom på att jag eventuellt vill ha en i hyfsat originalskick Kanske din när vi ändå är inne på ämnet?Absolut Men ett tag sedan jag bar den. Hård konkurrens Något speciellt du tänkte på?
Grymt! Men min är inte i särskilt fint originalskickJa, kom på att jag eventuellt vill ha en i hyfsat originalskick Kanske din när vi ändå är inne på ämnet?
Vem sa fint? Jag tycker den är skitfin, vad har du för årsmodell på den?Grymt! Men min är inte i särskilt fint originalskick
Den är ifrån 1981. Födelseår. Tyvärr är den inte till salu, tror jag..Har varit ett par gånger men den får nog stanna nuVem sa fint? Jag tycker den är skitfin, vad har du för årsmodell på den?
Grymt! Hade gärna haft en 81:a jag med...Den är ifrån 1981. Födelseår. Tyvärr är den inte till salu, tror jag..Har varit ett par gånger men den får nog stanna nu
Ja, klart du ska behålla den för tusan...en vecka till eller så iaf Säg till om råkar bli tillfälligt sinnesförvirrad någon gång.Den är ifrån 1981. Födelseår. Tyvärr är den inte till salu. Har varit ett par gånger men den får nog stanna nu
Har precis landat Vratislavias oblyga Tudorhyllning.
När kommer den? ^^Idag lanserar vi Spinnaker Hull Diver
Mycket trevlig modell, mer info kommer följer....
Hej då jag kollar nu finns Den på Time and Passion/vratislavia. Köpte min dagen den släpptes.Trevlig, den är väl slutsåld...
Trålat på bukten?
Vilken pajas duktig eller ej. Fullt rimligt att undra hur det går om man inte hör något, inget konstigt alls. Enligt mig verkar han vara allvarligt störd och det utan dina två sms.Inte Squale utan min Monta. Skickade in den för en månad sedan. SMSade efter två veckor och frågade hur det gick och fick till svar att han väntade på delar. SMSade idag igen efter ytterligare två veckor och bad om ursäkt för att jag störde och bad om en uppdatering på hur det gick, det är ju ändå ett vanligt Sellita i den. 5min senare ringde han upp mig och gav mig en rejäl utskällning för att jag störde honom Två SMS under en månads väntetid...
Den var mycket grann! Storlek? Urverk?Fiskade upp denna San Martin på Tradera för ett tag sedan. Underbar tavla som gifter sig väl med färgerna i våra vatten.
Hoppas på att han hade en dålig dag Alla får två chanser men sen får det varaVilken pajas duktig eller ej. Fullt rimligt att undra hur det går om man inte hör något, inget konstigt alls. Enligt mig verkar han vara allvarligt störd och det utan dina två sms.