• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Bra film, gillade den. Hade inga som helst förväntningar så blev positivt överraskad måste jag säga.
Samma här. Tyckte originaltiteln "Ford v Ferrari" var så jäkla töntig så hade glömt bort filmen. Men så kollade jag på min "racer chrono" hemma och så dök filmen upp i flödet av en slump. Passande också att Matt Damon bär en Heuer Carrera som min Dan Henry är väldigt lik och nog den klocka som han tagit mest design ifrån. Bra film!

Ikväll den här!
B7956E53-96DC-404B-8C72-3BBAB454DB94.jpeg
B28826BC-5000-4125-BDF1-C017AE698FDD.jpeg

Jag har en 6309 från 1981 som jag kan tänka mig att skiljas ifrån. Tror det är AM tavla dock
BC23A61E-FCFA-4F25-8CD2-A287CC834443.jpeg
/ P
Fin! På BoR med :happyhappy:
Grymt! Hade gärna haft en 81:a jag med...
Brukar ju komma ut på k&s då och då. Lättare att hitta om man inte är så kräsen :)
Ja, klart du ska behålla den för tusan...en vecka till eller så iaf :D Säg till om råkar bli tillfälligt sinnesförvirrad någon gång.
Hade tagit din kvartsHaj med en gång om det inte vore för verket, det vet du ;)
Ja jag får suga lite på karamellen :bag: Men du står först i kön :)
Ja jag veeet. Quartz är ju sjukt bra, du har fått helt fel för dig :hilarious: Kom å sööööp! :D

Tillbaka
Topp