Jag med ju! Eller hulken. Men i alla fall San Martin. Sjukt sug. Får se om man klarar ytterligare toabesök
SM gör bra grejer! Mkt nöjd med min på det nya gummit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag med ju! Eller hulken. Men i alla fall San Martin. Sjukt sug. Får se om man klarar ytterligare toabesök
Galet cool. Den har jag missat helt. Är svag för gula detaljer.Klart kult över denna. Tyvärr redan 100st slutsålda ex. Någon som fick fatt en?
Samma här! Coola detaljer och en reklamklocka kan man väl aldrig säga nej till? Skämt och sido, den har nått jag går igång på.Galet cool. Den har jag missat helt. Är svag för gula detaljer.
Tack detsamma vännen! I en något mörkare miljö, papa Tee är familjeledig för natten
Ja jäklar! Gillar nog nya typsnittet (font) mer nuSlog mig nu att spinnaker bytt font (heter det så?) på sin logga. Blev väll mkt bättre?
vs den äldre...
TNär kommer den? ^^
Trodde vi skulle få den i vår leverans nästa vecka men tyvärr tar det ett par veckor till så uppdatering kommer inom kortHej då jag kollar nu finns Den på Time and Passion/vratislavia. Köpte min dagen den släpptes.
Helt missat detta själv och då är vi ändå distributörer för Sverige och Norge, snyggt jobbatSlog mig nu att spinnaker bytt font (heter det så?) på sin logga. Blev väll mkt bättre?
vs den äldre...
Och nu hamnade jag i ett djupt Ginault-hål på Youtube och tänker att är inte den där blå aluminiumbezeln fantastiskt snygg? Suck...
Ja och som jag förstått så är det far och son. Jag har lämnat in en del där genom åren. Mest Seiko och de är de bra på. Serva mikro har funkat hyggligt.Pratade med en annan KS:are i Lerum och tydligen så är det den äldre som fixar med klockorna, den yngre är mer kundservicekillen
Hej då jag kollar nu finns Den på Time and Passion/vratislavia. Köpte min dagen den släpptes.
?! Vad är detta för godbit?Ikväll den här!
Hur mycket ripoff är egentligen den där dykaren? Är det omegas ploprof som är inspirationen?Slog mig nu att spinnaker bytt font (heter det så?) på sin logga. Blev väll mkt bättre?
vs den äldre...
Sök på baby ploprof så får du en klarare bildHur mycket ripoff är egentligen den där dykaren? Är det omegas ploprof som är inspirationen?
Låter som Emil Jensen eller Jesper Rönndal.
Ja det var ju rätt rakt av.Sök på baby ploprof så får du en klarare bild
Den svenska termen är teckensnitt. Tidigare sa man även typsnitt, men eftersom det var länge sen man använde typer (som Gutenberg uppfann och grundade boktryckarkonsten med) för att trycka skrift så anses teckensnitt vara den korrekta termen. Ordet typsnitt lever dock kvar i det allmänna medvetandet och det händer att jag själv råkar yttra det.Slog mig nu att spinnaker bytt font (heter det så?) på sin logga.
Försett par månader släpptes en panda. En omvänd panda hade de för ett par år sedan.2400 inkl frakt... svårt att motstå
Verkar som om det finns flera årsmodeller eller versioner...?
Vill minnas att jag sett en svart på länk...
Ojojoj...livsfarligt
Väldigt tjusig är den
Inte?Missade ju bronsdag för sjutton! Har bytt bort några som inte är affordable eller micro mot något riktigt coolt. Hint: Carbotech
Har någon testat mesh-armband från watchwear och kan ge ett omdöme på det?
Sugen på att testa ett till min Alpinist.