Störtskön, vet du vad den väger (med gummit) ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Störtskön, vet du vad den väger (med gummit) ?
Tack! Löjligt nöjd måste jag säga.Störtskön, vet du vad den väger (med gummit) ?
Jag har en 12facks från Safe, helt okej och jag tror att den är snarlik Rainer.Farsan fyller år, han har nu rätt mkt klockor. Därmed behov av en box/låda. Någon som har tips på, helst inom Sverige i butik/online (annars kollat på Rainer), en bra låda för 8-12st klockor? Svart trä/kolfiber att föredra. Budget runt 2k. Behöver rymma några större klockor.
Eller om någon har något att sälja i typ nyskick i bra kvalité
Det har man lov att vara !Tack! Löjligt nöjd måste jag säga.
Jag har en 12facks från Safe, helt okej och jag tror att den är snarlik Rainer.
http://www.safealbum.se/klockboxar/klockbox-exklusive-12-fack.html
Kan prova när jag kommer hem... om jag kommer ihågSer bra ut, går den att stänga även med lite tjockare klockor. För han är några tjockisar typ Artego 300m och en G-Steel
edit: lite b med detta från ett företag eller?
”Leveranser under 1 kg sändes med vanligt brev på köparens risk”
Det är ju ett bra tecken! Kanske ska testa ett och returnera om det inte är braNoll koll men deras tropic var riktigt bra iaf och så känns även canvasen
Jag har denna som jag är nöjd med om det kan vara något för honom Skickas från Danmark men gick rätt snabbt har jag för mig.Farsan fyller år, han har nu rätt mkt klockor. Därmed behov av en box/låda. Någon som har tips på, helst inom Sverige i butik/online (annars kollat på Rainer), en bra låda för 8-12st klockor? Svart trä/kolfiber att föredra. Budget runt 2k. Behöver rymma några större klockor.
Eller om någon har något att sälja i typ nyskick i bra kvalité
Bytte bort lite klockor som inte används så frekvent, plus att jag försöker blåsa liv i det här nörderiet igen och tycker Carbotech verkar så rackarns coolt. Har nog sett och läst i stort sätt allt om det nu
Snygg och skönt med boxar utan glaslock (varför ska så många ha det? Jag vill ha täckt lock!). Men, är det inte lite dyrt med 1.750 kr när man inte får med facken?Jag har en 12facks från Safe, helt okej och jag tror att den är snarlik Rainer.
http://www.safealbum.se/klockboxar/klockbox-exklusive-12-fack.html
Tack vännen, alltid lika trevligt att göra affär med dig. Slit den med hälsanTvå nya klockor damp ner igår!
Steinharten från vår aktade forum medlem
@M26 stort tack Sigge!
Den andra Doxa 300 Sharkhunter kom från England!
Den där är riktigt läcker! Svinball ju!Åker till stan för att köpa byxor, kommer hem med en klocka istället, klassiskt
Åker till stan för att köpa byxor, kommer hem med en klocka istället, klassiskt
Snyggt! Tycker dom är riktigt finaÅker till stan för att köpa byxor, kommer hem med en klocka istället, klassiskt
Fuskar med Ray, ska försöka hitta vettiga bandstift till länken idag...
Kika in i Omega SMP-tråden, det var någon som nyligen skrev ett inlägg med omdöme. Jag minns inte exakt men kontentan var väl ungefär att den kändes billig men rimlig för pengen.Har någon testat mesh-armband från watchwear och kan ge ett omdöme på det?
Sugen på att testa ett till min Alpinist.
Så tänkte jag med, skulle bara testa egentligen men tja, gick sådär Trogen originalet i måtten förutom bandbredden som är 20 istället för 19.Ja eller hur!
Sämre ur kan man ju komma hem med. Riktigt schysst både modell och färg. Är den stor?
Den där är riktigt läcker! Svinball ju!
Tack mina herrar! Tänk att en Certina kunde vara så kool och sexig ändåSnyggt! Tycker dom är riktigt fina
Otrolig fin! Vad får man ge för en såndär?Så tänkte jag med, skulle bara testa egentligen men tja, gick sådär Trogen originalet i måtten förutom bandbredden som är 20 istället för 19.
Mätte precis till 43/48/15. Bärs betydligt nättare än måtten antyder tycker jag...älskar vridringen som måste pressas ner för att vrida
Klassiker! Både klocka och företeelse.Åker till stan för att köpa byxor, kommer hem med en klocka istället, klassiskt
Tack! Tror den listar 9300 eller så, fick dock lite rabatt som inte gick att motståOtrolig fin! Vad får man ge för en såndär?
Kool som få Nä, var så exalterad så det blev inga byxor. Förresten är byxor skittråkigt ändå.Klassiker! Både klocka och företeelse.
Grymt cool är den! Men stora frågan är ju nu, kom du hem med byxor överhuvudtaget?
Så tänkte jag med, skulle bara testa egentligen men tja, gick sådär Trogen originalet i måtten förutom bandbredden som är 20 istället för 19.
Mätte precis till 43/48/15. Bärs betydligt nättare än måtten antyder tycker jag...älskar vridringen som måste pressas ner för att vrida