Perfekt ju! Hur ser baksidan ut? Är det en ETA 2824 som tickar i den?Tack! Tror den listar 9300 eller så, fick dock lite rabatt som inte gick att motstå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Perfekt ju! Hur ser baksidan ut? Är det en ETA 2824 som tickar i den?Tack! Tror den listar 9300 eller så, fick dock lite rabatt som inte gick att motstå
Har du byxor på dig nu?Kool som få Nä, var så exalterad så det blev inga byxor. Förresten är byxor skittråkigt ändå.
Certina har aldrig lockat tidigare förrän nu! Snygg!Tack mina herrar! Tänk att en Certina kunde vara så kool och sexig ändå
Get a room!Har du byxor på dig nu?
Oh shit, vet inte ens vad det är för verk Certinas egna med 80 timmars reserv...123456? Skulle kanske sitta bättre med den klassiska sköldpaddan bak men den här funkar bra också.Perfekt ju! Hur ser baksidan ut? Är det en ETA 2824 som tickar i den?
Hur känns den i jämförelse med dina Doxa?
Nejdå denna baksida är finare. Tror Certinas verk är baserad på någon ETA.Oh shit, vet inte ens vad det är för verk Certinas egna med 80 timmars reserv...123456? Skulle kanske sitta bättre med den klassiska sköldpaddan bak men den här funkar bra också.
Vem behöver ens byxor när man har en orange dykare?!Kool som få Nä, var så exalterad så det blev inga byxor. Förresten är byxor skittråkigt ändå.
Den där har man ju tänkt på mer än en gång. Gött! Bättre än byxor!Åker till stan för att köpa byxor, kommer hem med en klocka istället, klassiskt
Helt korrekt inställning!Vem behöver ens byxor när man har en orange dykare?!
Yes! Det var det jag ville komma till!Vem behöver ens byxor när man har en orange dykare?!
Ja och som jag förstått så är det far och son. Jag har lämnat in en del där genom åren. Mest Seiko och de är de bra på. Serva mikro har funkat hyggligt.
Bäst är de på gamla grejer. Jag lämnade in min pappas Omega som var i sjukt dåligt skick. De renoverade den med byte av kronhals, ny originalkrona, originalglas och polering för 1200kr. Det är ju rätt bra
Senast jag var där hade sonen en keramisk Rado på sig som han gärna ville visa hur reptålig den var genom att misshandla den med sina nycklar. Det är kanske så man gör när man har en Rado
Vem behöver ens byxor när man har en orange dykare?!
Den där har man ju tänkt på mer än en gång. Gött! Bättre än byxor!
Helt korrekt inställning!
Byxor smyxor, synd att min fru inte håller med men det ska ju inte vi belastas för Ni vet!Yes! Det var det jag ville komma till!
Vilken läckerbit! Vem behöver byxor egentligen? GrattisÅker till stan för att köpa byxor, kommer hem med en klocka istället, klassiskt
Åker till stan för att köpa byxor, kommer hem med en klocka istället, klassiskt
Ja, det är nog så. Var tvungen att kolla upp lite...Powermatic 80.111 kallas kalibern, en ny fräsig fjäder i Nivachron som givetvis är mycket bättre än allt annatNejdå denna baksida är finare. Tror Certinas verk är baserad på någon ETA.
Kollade upp det, den är baserad på ETA 2824. Klockan lär hålla en evighet ifall du servar den ca en gång per 6-10 år. Återigen grattis!Ja, det är nog så. Var tvungen att kolla upp lite...Powermatic 80.111 kallas kalibern, en ny fräsig fjäder i Nivachron som givetvis är mycket bättre än allt annat
Min fru är från Alingsås så det blir lika förvirrande här (med tanke på att vi bor exakt mittemellan ) GBG, Magnussons.. och tack!Grattis till köpet!
När du säger "stan" menar du Göteborg eller Lerum då ? Frugan (som är från Ulricehamn) menar Lerum när hon säger stan och jag (Göteborgare) menar Göteborg när jag säger stan. Så vi brukar förvirra varandra ^^
Min fru är från Alingsås så det blir lika förvirrande här (med tanke på att vi bor exakt mittemellan ) GBG, Magnussons.. och tack!
Intressant Har vänner i både Alingsås och Sollebrunn. Var bor du?Min fru är från Alingsås så det blir lika förvirrande här (med tanke på att vi bor exakt mittemellan ) GBG, Magnussons.. och tack!
Tack kompis, ja trevlig opretentiös personal och bara roligt om man kan stötta dom "små" i dessa tider.Riktigt bra klocka och bästa butiken i ”stan”, de tar in bra grejer!
Sugen på en sån också nu när jag ser den kantiga kanten på glaset, är det en stålinfattning eller? Eller glider bezeln upp/ner på den formen när du trycker för att vrida? Går den åt båda håll med den mekanismen?
Klart, slut på frågor.
snygg i alla fall, klockan också.
Floda represent!Intressant Har vänner i både Alingsås och Sollebrunn. Var bor du?
Dagens blev såklart 6309-7040 nu när någon visade intresse
Framsidan på denna är grym-deluxe men baksidan är värd något bättre enligt mig. Har dock oftast fel så lägg inte så stor vikt vid det .Oh shit, vet inte ens vad det är för verk Certinas egna med 80 timmars reserv...123456? Skulle kanske sitta bättre med den klassiska sköldpaddan bak men den här funkar bra också.
Ahaa, Sollebrunn ligger iofs lite off kom jag på nu Men har en barndomsvän som bodde i Ingared ett tag som nu bor i AlingsåsFloda represent!
Så fin, tänk om Seiko kunde stannat i tiden där någonstans
Min fru är från Alingsås så det blir lika förvirrande här (med tanke på att vi bor exakt mittemellan ) GBG, Magnussons.. och tack!