Har koll på den modellen, gillar din modell mer men den är nog för stor för mig.Dom gör väl en mindre modell med? Dock inte Kronograf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har koll på den modellen, gillar din modell mer men den är nog för stor för mig.Dom gör väl en mindre modell med? Dock inte Kronograf.
Tack Gaaanska trångt är detGodmorgon! Där var det välfyllt, härlig vy.
Hade "Bandbytarorgie" igår kvällSpinner vidare på gårdagens skämt och kallar det där för en bandemi
Ah ok, ja vi får se hur det går helt enkelt. Den som ger sig in leken får leken tålaSorry korrade mitt inlägg, kollade inköpsstället igen och såg att det inte var sovietmarket utan Vostok Inc. jag handlat från denna gång så du går nog säker Dom hade dessvärre endast snigelpost och ingen snabbfrakt men riktigt bra priser. Annars tycker jag att https://www.vostok-watches24.com/ var riktigt bra, hyfsade priser och trots att försändelsen går med snigelpost från Ryssland så är den EU prioriterad och går via Tyskland så man har försändelsen på typ 1 vecka. Tillkommer heller ingen tull & moms när man beställer därifrån
Tappar du vatten ur ett avhugget stolsben? Jag har svårt att tolka bilden.Studiebesök avseende patina, se och lär
...ok liiite långsökt kanske
Välanvänd minst sagt! Eller har du specialbehandlat urtavlan för att få den looken?Affordable 6309-7040
Gött med lite reservband om något skulle gå sönderGodmorgon
Här är min bandförvaring
Också sugen på en sån rackare! Ser härlig ut. Lite saftig prislapp dock, 500 euro hade känts mer affordabelt..Brorsan kom förbi en sväng idag, så det blev en lunchpromme med lite klocktjöt och bilder! Fota bla. hans Baltic Aquascaphe. Ngn som har en sån liggandes som dom vill bli av med?
Ja, dom ser mycket trevliga ut. Ska bli kul att se vilka mer färger som släpps.Är det bara jag som har fattat tycke för Geckotas G-02? Tydligen kommer de med en ny upplaga av modellen under nästa vecka, can't wait
Köpte den såhär så vet inte faktiskt.Välanvänd minst sagt! Eller har du specialbehandlat urtavlan för att få den looken?
Man måste buffra band, det är sedan gammaltGött med lite reservband om något skulle gå sönder
Dom brukar ligga runt 5k beggade.Också sugen på en sån rackare! Ser härlig ut. Lite saftig prislapp dock, 500 euro hade känts mer affordabelt..
Godmorgon
Här är min bandförvaring
Tappar du vatten ur ett avhugget stolsben? Jag har svårt att tolka bilden.
Inte alls tokig.Är det bara jag som har fattat tycke för Geckotas G-02? Tydligen kommer de med en ny upplaga av modellen under nästa vecka, can't wait
Tycker att flera av deras klockor är supersnygga och helt perfekta i storlek o.s.v. Men jag har sååå svårt för varumärkesnamnet och tyvärr så skriver de ju ut hela namnet som en logga på urtavlan. Annars hade jag nog ägt flera Geckota..Är det bara jag som har fattat tycke för Geckotas G-02? Tydligen kommer de med en ny upplaga av modellen under nästa vecka, can't wait
Uppmärksammade det. Men då ska man hitta rätt kombination av färger, och det finns ju en del. Jobbigt för den kräsne!Dom brukar ligga runt 5k beggade.
Ja, inte bästa namnvalet dessvärre. Med lite tur kanske man kan komma i kontakt med deras fabrik (troligtvis tillverkat rakt av i Kina) och be dem att göra ett snyggare tryck åt enTycker att flera av deras klockor är supersnygga och helt perfekta i storlek o.s.v. Men jag har sååå svårt för varumärkesnamnet och tyvärr så skriver de ju ut hela namnet som en logga på urtavlan. Annars hade jag nog ägt flera Geckota..
Fanns ju lite likheter med en annan klocka men tycker den är frän ändå. Funkar säkert bra på vintern också ska du se, en s.k humörhöjareLandade på lunchen i dag. Den ger en i vart fall drömmar om en kommande sommar.
Landade på lunchen i dag. Den ger en i vart fall drömmar om en kommande sommar.
Lustigt det där att man reagerar olika när det är ett märke som ligger en lite varmare om hjärtat...som Zodiac i ditt fall. Höll själv på att få hjärnblödning när Steeldive gjorde en Squalekopia (bryr mig inte så mycket i vanliga fall).Dyr och konstigt stor kopia av en Zodiac super sea wolf 53....
Homager hit och dit, men det där är bara en kopia... tydligen en dålig sådan också om man läser runt lite.
OBS. kritik mot klockan och tillverkaren, inte mot dej @larra64