• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Hello old friend,
It's really good to see you once again
Knepet att få uppleva köpet 2gånger. Byta tillbaka samma klocka man bytte bort en gång
Stort tack herr @Silverglantz
IMG_20201007_172345.jpg

Lustigt det där att man reagerar olika när det är ett märke som ligger en lite varmare om hjärtat...som Zodiac i ditt fall. Höll själv på att få hjärnblödning när Steeldive gjorde en Squalekopia :rage: (bryr mig inte så mycket i vanliga fall).

Händelsen slutar inte där, dom har även gjort en homage på SKX :rage:

Säger hycklaren som köpte en homage på GMT II :p

Jag förstår dig. Riktigt bra Trenchhuntern! :)
Jag har själv provat att köpa tillbaks en såld klocka. :cigar:
...och nu är den såld igen. :oops:
Tro kanske den skall få stanna denna gången. Den är faktiskt riktigt trevlig:) bärs väldigt likt traskan. Som jag bestämt mig för att behålla:angel: Det är nog en size och klockmodell som passa mig:)

Moncarden är nog mer ett "strap monster" så de komplettera varandra:)

Tro kanske den skall få stanna denna gången. Den är faktiskt riktigt trevlig:) bärs väldigt likt traskan. Som jag bestämt mig för att behålla:angel: Det är nog en size och klockmodell som passa mig:)

Moncarden är nog mer ett "strap monster" så de komplettera varandra:)
Det låter vettigt. Traskan är ju riktigt trevlig den med. :) Fattas bara en Seikodykare i samlingen nu då. ;)

Testar medföljande nato från Marnaut, supermjukt och skönt.
Bjuder på ett natoknep om någon som jag avskyr lösa flärpar och dubbelband under klockan. Snyggt, prydligt och säkert, dessutom kan man justera spännet till var man vill ha det iom att bandet nu är singlepass.
ibeQEWZ.jpg

Pilen visar var man stoppar in handen om det nu skulle vara oklart :artist:
yO7rezR.jpg

EtFiUMw.jpg

RZqxuG7.jpg
Inte dumt, det där ska provas.

Tillbaka
Topp