Är du säker? Jag trodde att den chapter-ringen satt på V1. På V2 har den inte dom fasningarna för index. Är högst osäker och killgissar ska tilläggas
Ja det verkar som du har rätt det är en V1. V2 verkar inte ha sålts i denna färg heller.
/ P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är du säker? Jag trodde att den chapter-ringen satt på V1. På V2 har den inte dom fasningarna för index. Är högst osäker och killgissar ska tilläggas
Den från Zelos gillar jag, är det Horizons? Det är nog första klockan från Zelos som fångat mitt intresse.
Den är asgrym, och jag vill äga både V1 och V2!Köp! Det är riktigt bra finish. Egen design och bra urverk. Faktiskt en av de mer affordable Mekaniska GMT man kan hitta som inte ser ut som en Rolex
/ P
Stämmer! Rejält mycket pang för pengen i den där!Den är asgrym, och jag vill äga både V1 och V2!
Är det @Jeser90 ´s du köpte?
Ja, så här i efterhand skulle jag köpt den!Stämmer! Rejält mycket pang för pengen i den där!
Ska jag skriva upp dig på kölistan?Ja, så här i efterhand skulle jag köpt den!
Yes sir! Går du redan i säljtankar kanske?Ska jag skriva upp dig på kölistan?
/ P
Njae. Den är favorit i lådan just nu men det kan ju komma nya favoriter. Det som skaver lite är att den är en eller två mm för liten för mina handleder. Referensbild med Speedmaster Moonwatch 42mmYes sir! Går du redan i säljtankar kanske?
Så snyggt! Känner mer och mer ett extremt sug efter nån med vit tavla!Färdigställt ett litet projekt i afton.
En SNK-hommage i expyförpackning:
Tämligen affordable iallafall.
Godnatt!
Jag har en pensionerad granne som är klocktokig. Detta är hans trädgårdsbeater. Drivs av ett Valjoux 7750.
Väldigt fina, båda två!Njae. Den är favorit i lådan just nu men det kan ju komma nya favoriter. Det som skaver lite är att den är en eller två mm för liten för mina handleder. Referensbild med Speedmaster Moonwatch 42mm
/ P
Batavi. Ska inte sticka under stolen med att jag också tycker dom är skitsnygga, rövhål till ägare eller ej. Medina skulle nog bli mitt valHjälp, jag har blivit senil! Vad heter micromärket som är relativt nytt, har roliga färgkombos på sina bezels och som fått mycket skit för att ägaren uttalat sig rasistiskt?
Hjälp, jag har blivit senil! Vad heter micromärket som är relativt nytt, har roliga färgkombos på sina bezels och som fått mycket skit för att ägaren uttalat sig rasistiskt?
Inshallah känns som den riktar sig mot troende arabisktalande. För visst betyder det väl typ "Om gud vill"Batavi. Ska inte sticka under stolen med att jag också tycker dom är skitsnygga, rövhål till ägare eller ej. Medina skulle nog bli mitt val
https://www.batavi-watches.com/shop
Edit: Bilder är kul, nya X Inshallah Brooklyn ser också mysig ut, släpps nu i oktober
Klockren! Hoppas den stillar begäret
Det är mer än jag vet, såg bara kamelen på tavlan och kameler är ju tuffa. Är själv hyfsat ateistiskt lagd så det blir kanske lite fel, ja.Inshallah känns som den riktar sig mot troende arabisktalande. För visst betyder det väl typ "Om gud vill"
Men det är en riktigt snygg klocka hur som haver, det som stoppar mig är avsaknaden av applicerade index.
Det är mer än jag vet, såg bara kamelen på tavlan och kameler är ju tuffa. Är själv hyfsat ateistiskt lagd så det blir kanske lite fel, ja.
Han var en rövhatt mot andra micromärken och klankade ner på allt från design till affärsmodell. Hackade på de som behövde använda Kickstarter och körde sedan en egen crowd funding på sin webbplats.Vad är grejen med ägaren? Har bara läst att han är röv...
Det betyder "om gud vill" men är också ett klädmärkeInshallah känns som den riktar sig mot troende arabisktalande. För visst betyder det väl typ "Om gud vill"
Men det är en riktigt snygg klocka hur som haver, det som stoppar mig är avsaknaden av applicerade index.
Jag är alltid för en kamel på tavlan, men det blir ingen Batavi för mig. Kan ju inte direkt säga att jag är förtjust i gud på tavlan heller...Det är mer än jag vet, såg bara kamelen på tavlan och kameler är ju tuffa. Är själv hyfsat ateistiskt lagd så det blir kanske lite fel, ja.
Du har sett den förut alltså? Jag har nog aldrig stött på någon tidigare!Inte igår man såg en sådan där!
Exakt den, tack!Batavi. Ska inte sticka under stolen med att jag också tycker dom är skitsnygga, rövhål till ägare eller ej. Medina skulle nog bli mitt val
Edit: Bilder är kul, nya X Inshallah Brooklyn ser också mysig ut, släpps nu i oktober
Spelar ingen roll vad vi tycker för alla klockor är "Out of stock" såg jag nu...Batavi. Ska inte sticka under stolen med att jag också tycker dom är skitsnygga, rövhål till ägare eller ej. Medina skulle nog bli mitt val
Var nära på att höra med dig om du fått nån post, men kände mig lite väl het på gröten eftersom det bara gått tre dagar! Men shiet, soviet levererar! Moms tillkommer eller?
Kan nog användas av icke troende också. Slängs runt lite hursom i den kulturen jag är uppväxt i.Inshallah känns som den riktar sig mot troende arabisktalande. För visst betyder det väl typ "Om gud vill"
Värdet på paketet var aningens "korrigerat" kan man säga så inget extraVar nära på att höra med dig om du fått nån post, men kände mig lite väl het på gröten eftersom det bara gått tre dagar! Men shiet, soviet levererar! Moms tillkommer eller?
Då tar jag och beställer med. Sjukast av allt är att jag börjat gilla deras vridningar. Hur är boetten i profil? Är den lite mer platt än 420 eller har jag fått det om bakfoten?
Tack för bild och tips! Blir scuba och segelbåt för min del!Värdet på paketet var aningens "korrigerat" kan man säga så inget extra
Fritt fram, bara att köra på tycker jag. Smäckrare former på 670 helt klart, 420 känns lite knubbigare men det är nog mest synvilla iom dom skiljer sig en del på längden.
Ingen orsak, ska bli kul att se dina sen dåTack för bild och tips! Blir scuba och segelbåt för min del!