• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Kalvin

Rolex
2-Faktor
Sålt till mikro broder👍Catch and release slänget ut den i microtråden bara för att🤗

Vart tvungen att kolla hur en mini turtle skulle se ut med ett Shark mesh. Men det är inget för mig.
Så skicka vidare den direkt innan jag 🔗🛠️ den.

100 spänn skickat å klart
20 mm
16056244481437939922845844804498.jpg
 
Senast ändrad:

sean2010

Breitling
Äntligen landade den i lådan!
nedladdning (4).png

En Hellcat från Orion Watches. Första intrycket är att den är grrrrym. Riktigt nöjd:)

Skrivit lite mer om den här för det blev lite väl långt att posta i tråden tycker jag:)


Allt gott!
 

MoHaha

Rolex
2-Faktor
Men jävla UPS, sug hästballe:rage:

Sitter och jobbar i köket med perfekt uppsikt över uppfart och brevlåda... har fått notis om att mitt paket från watchgecko ska levereras under dagen.
Plötsligt plingar det till i mobilen och UPS meddelar att dom "försökt" leverera men att det inte gått då jag ej funnits tillgänglig för att attestera leveransen. IDIOTER!
Så nu har hästk*ksugarna levererat mitt paket till stans skummaste paketombud istället... högst troligen blir jag knivhuggen om jag försöker hämta ut det.

(Watchgecko ska man väl inte klaga på.. 1-2 dagars leveranstid hade hållits om inte UPS fuskade... beställde från watchgecko fredag em.
UPS är verkligen sämst av de jag har erfarenhet av.
Har upplevt "tvärtom"
Jag har specad leverans till ombud och inte hem. Trotts det har de 2 gånger kommit på dörren och lämnad till den som råkar vara hemma.
Lagom kul om man beställd någon överraskning till frugan och hon är hemma när paketet kommer...
 

midikem

Cartier
Äntligen landade den i lådan!
nedladdning (4).png

En Hellcat från Orion Watches. Första intrycket är att den är grrrrym. Riktigt nöjd:)

Skrivit lite mer om den här för det blev lite väl långt att posta i tråden tycker jag:)


Allt gott!
Grattis till den där. Kul med en Orion i tråden. Jag har själv kollat en hel del på den där. Fast jag skulle vilja ha den ljusblå.
 

Barfly

Cartier
Håller med dock lite dyrare än standard micro :)
Försöker hitta en vettig micro/affordable dressare med hög kvalitet men det verkar vara väldigt svårt.
Tar tacksamt emot tips? :D
Vet inte vad som klassas som dressare men här kommer några tips på micro/affordable.

 

rambo_amadeus

Vacheron
2-Faktor
Vet inte vad som klassas som dressare men här kommer några tips på micro/affordable.

Tack för tipsen. Baltic har jag fastnat för sedan tidigare. Hade bara önskat att de använt sig av ett bättre urverk, ex. 9039. Över 4 kSEK för ett MIYOTA 821A och plexiglass känns inte superprisvärt.

Men HMS 002 är sjukt snygg :)
https%3A%2F%2Fcdn.shopify.com%2Fs%2Ffiles%2F1%2F0012%2F9299%2F2583%2Fproducts%2FHMS_Silver_Face_NavyBlue.png%3Fv%3D1600333698
 

Schned

Panerai
2-Faktor

How about yes? 😛

Håller med dock lite dyrare än standard micro :)
Försöker hitta en vettig micro/affordable dressare med hög kvalitet men det verkar vara väldigt svårt.
Tar tacksamt emot tips? :D

Enda dressaren jag har på radarn just nu...👇🏼


Finns i några andra intressanta färger också.
 

JohnMonchard

Panerai
2-Faktor
Tack för tipsen. Baltic har jag fastnat för sedan tidigare. Hade bara önskat att de använt sig av ett bättre urverk, ex. 9039. Över 4 kSEK för ett MIYOTA 821A och plexiglass känns inte superprisvärt.

Men HMS 002 är sjukt snygg :)
https%3A%2F%2Fcdn.shopify.com%2Fs%2Ffiles%2F1%2F0012%2F9299%2F2583%2Fproducts%2FHMS_Silver_Face_NavyBlue.png%3Fv%3D1600333698
Är du sugen på en art-deco sector så får jag göra ett slag för våra 38mm sectors som är på G.
7A6E0B87-D7C8-4F2A-A607-B2B45D66246B.jpeg
 

HSK

Patek
2-Faktor
@Jockinho
 
Topp