• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Först höstpromenad, sedan myskväll.
PXL_20201202_122210860.jpg

PXL_20201202_214422499.jpg

Såld men ja, tror kronon är bättre lämpad i 40mm. Skindiver blev lite stor. Hade kunnat köpa men har köpstopp just nu iaf (vilket hittepå att ha men men).

finish etc. var bra så råder alla som tycker den ser grym ut att köpa 🤓
Jag ska också ha det. Snart. Väntar hem ett par grejer bara. ^^

Hur länge är det rimligt att ha köpstopp? Kvartal? Halvår? År? Bara klockor eller all icke nödvändig konsumtion?

Jag ska också ha det. Snart. Väntar hem ett par grejer bara. ^^

Hur länge är det rimligt att ha köpstopp? Kvartal? Halvår? År? Bara klockor eller all icke nödvändig konsumtion?
Tror väl att det är rätt individuellt med vad man tycker är rimligt. Jag brukar köra på en eller två månader i stöten, för att lära mig uppskatta det jag redan äger.

Ehm... Är det någon som är sugen på att ta över min super fina GG?
Låter den gå till förmån för en GG i stål då brons inte riktigt var min grej.
Släpper den för samma förträffliga pris som jag köpte den för och har dessutom kompletterat med två stycken gummi.

Plus att jag är sugen på @KlockTotte s 6309-7040.

Dra ett Pm :)
47A4B5FF-2178-4029-ACFF-8334DD91B164.jpeg
4E93424C-CCB1-462E-AC9F-CECB3DA0709B.jpeg

Senast ändrad:
EC001592-D858-4D63-ACA6-72EFD961CD7C.jpeg

Fairwind och Coke fick bli dagens kompanjoner på jobbet. Kunde ärligt talat inte slita mig från Yeman, måste ha den på varje dag och jakten på det perfekta bandet går vidare. Denna lyx-cordura vore perfekt, men kanske lite tråkig?

51ACED18-FE5F-4B25-AC31-A9BF0971BF25.jpeg

Jag chansade och slog till på en.

Hm, kan redan få lite ångest när det gäller tull/moms. Betalningen är nu i december, då UK fortfarande är i EU och VAT är under kontroll, men leveransen sker först April 2021. De skriver att inga avgifter ska tillkomma inom UK/EU, men misstänker att det kommer krävas en del dokumentation innan jag får svenska tullen att svälja det.

Kolla med tullen om det går att ordna. Det jag läst är att paketet behöver lämna Storbritannien innan 31 december, så kan vara värt att undersöka.
De kommer att skicka från EU till kunder inom EU enligt sidan.

Tillbaka
Topp