Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym ARFick klart en 5a i afton:
Grym AR
Jag ska också ha det. Snart. Väntar hem ett par grejer bara. ^^Såld men ja, tror kronon är bättre lämpad i 40mm. Skindiver blev lite stor. Hade kunnat köpa men har köpstopp just nu iaf (vilket hittepå att ha men men).
finish etc. var bra så råder alla som tycker den ser grym ut att köpa
Tror väl att det är rätt individuellt med vad man tycker är rimligt. Jag brukar köra på en eller två månader i stöten, för att lära mig uppskatta det jag redan äger.Jag ska också ha det. Snart. Väntar hem ett par grejer bara. ^^
Hur länge är det rimligt att ha köpstopp? Kvartal? Halvår? År? Bara klockor eller all icke nödvändig konsumtion?
Jag ska också ha det. Snart. Väntar hem ett par grejer bara. ^^
Hur länge är det rimligt att ha köpstopp? Kvartal? Halvår? År? Bara klockor eller all icke nödvändig konsumtion?
Den där borde väl va lätt flippad har väl varit ett helt gäng som eftersökt den modellen om jag inte missminner mig?Tänkte sälja denna, men kollade tidgången precis. Tappat en sekund på ett dygn, kanske borde ändå behålla den.
Morrn! Är det där ett zuludivers-gummi?Mårning!
Testa Postnord på nedan länk. De brukar ta över.Första gången jag beställt via AliExpress nån mer erfaren som har koll på hur jag kan fortsätta följa paketet?
Försök glöm att du beställt istället så blir det en glad överraskning när det kommer fram 2021 nån gång!Första gången jag beställt via AliExpress nån mer erfaren som har koll på hur jag kan fortsätta följa paketet?
Det är det jag tipsade dig omMorrn! Är det där ett zuludivers-gummi?
Yes, en sån här jävel är det.Morrn! Är det där ett zuludivers-gummi?
Det är det jag tipsade dig om
Tyckte det var det! Men hittar dem såklart bara i tjugo. Fasen det där squalegummit har jag lite svårt att släppa. Men med tanke på att det inte finns i 22 och kostar 900 spänn får jag väl försöka ändå.Yes, en sån här jävel är det.
Squalegummit finns i 22mm, men inte ZuludiverTyckte det var det! Men hittar dem såklart bara i tjugo. Fasen det där squalegummit har jag lite svårt att släppa. Men med tanke på att det inte finns i 22 och kostar 900 spänn får jag väl försöka ändå.
Gör det?Squalegummit finns i 22mm, men inte Zuludiver
Squale utan gummi idag
Ja det ska det göra. Men Zackrissons kanske inte har det? Du får söka on a da gåggleGör det?
Kööp, bästa gummit i stada@KlockTotte
Nej har faktiskt gjort bristfällig research och bara kollat Zachrissons. Kanske för att jag gillar rabatten vi har där,
Jag chansade och slog till på en.
Hm, kan redan få lite ångest när det gäller tull/moms. Betalningen är nu i december, då UK fortfarande är i EU och VAT är under kontroll, men leveransen sker först April 2021. De skriver att inga avgifter ska tillkomma inom UK/EU, men misstänker att det kommer krävas en del dokumentation innan jag får svenska tullen att svälja det.
De kommer att skicka från EU till kunder inom EU enligt sidan.Kolla med tullen om det går att ordna. Det jag läst är att paketet behöver lämna Storbritannien innan 31 december, så kan vara värt att undersöka.
Tänkte sälja denna, men kollade tidgången precis. Tappat en sekund på ett dygn, kanske borde ändå behålla den.
Problemet är ju att jag inte har nåt spår id som fungerar på postnord