Det får vi visst fortsätta vara. Tydligen hade min secret santa valt en pseudonym som var skrämmande lik namnet på GG-säljaren, vad är oddsenVi är vi minst lika spända
Dock var det en mycket trevlig julklapp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det får vi visst fortsätta vara. Tydligen hade min secret santa valt en pseudonym som var skrämmande lik namnet på GG-säljaren, vad är oddsenVi är vi minst lika spända
En fråga till er i gruppen.
Brukar ni, eller har det hänt er att ni behåller en automatisk klocka enbart pga otroligt bra tidshållning?
Samma här, har också en Certina (som tyvärr ligger ute till salu) som håller tiden troligt bra. Funderar på att dra tillbaka annonsen.Jag har en certina jag använder väldigt lite som har superb tidshållning... tror att det kan spela in då den inte hamnar på flipplistan
Samma här, har också en Certina (som tyvärr ligger ute till salu) som håller tiden troligt bra. Funderar på att dra tillbaka annonsen.
Vill så gärna behålla den, men tycker sex klockor är alldeles för många att ha...Är det day-daten? Är ju en klassiker... behåll!
uhm.... jag sålde just en klocka... nere på 19 nuVill så gärna behålla den, men tycker sex klockor är alldeles för många att ha...
Beslutsångest varje morgon?uhm.... jag sålde just en klocka... nere på 19 nu
Men fan så coolt, igen! Får tydliga rysk-italienska vibbar, således en solklar mafioso-diver för att testa framtida betongskor på botten av någon skum hamnHopkok av grejer som aldrig blev av (nu blev det ju av iofs ). Skitljus i källaren men vad ska man göra när man bor i MORDOR
Ja men det var ungefär så tankarna gick "Krimhalvön en ljummen sommarkväll med ont uppsåt i blick" Tack gubben!Men fan så coolt, igen! Får tydliga rysk-italienska vibbar, således en solklar mafioso-diver för att testa framtida betongskor på botten av någon skum hamn
Snyggt!!! Så jäklar stiligtHopkok av grejer som aldrig blev av (nu blev det ju av iofs ). Skitljus i källaren men vad ska man göra när man bor i MORDOR
Jäklar vad du sprutar ut klockor! Lika bra som alltidHopkok av grejer som aldrig blev av (nu blev det ju av iofs ). Skitljus i källaren men vad ska man göra när man bor i MORDOR
Vad roligt att vi byter baciller tycker jag Kalaskombo där, lite oväntat men galet braSnyggt!!! Så jäklar stiligt
Smyger in ett par bilder på denna med liknande gummi
Haha ja visst är det kulVad roligt att vi byter baciller tycker jag Kalaskombo där, lite oväntat men galet bra
En fråga till er i gruppen.
Brukar ni, eller har det hänt er att ni behåller en automatisk klocka enbart pga otroligt bra tidshållning?
Den här i kväll va ett tag sen!
Tror nog den där sköningen slukar det mesta i bandväg.Haha ja visst är det kul
Ja det blev bra Tror nog att jag vill testa ett 295 i alla fall på denna Får kanske passa på att beställa innan Brexit
Någon som hört något från zackrissonsur på senaste tiden?
Beslutsångest varje morgon?
Tror nog den där sköningen slukar det mesta i bandväg.
Ja, där sa du något... undrar hur bökigt det kommer bli efter nyår egentligen, borde man bunkra upp kanske?
Ställde en fråga om lagerstatus på en produkt för ett tag sedan. Fick svar då att de inte hade den på lager. Fick nytt svar häromdagen att den nu fanns på lager. Så det finns livNågon som hört något från zackrissonsur på senaste tiden?
Sagt och gjort, nu är det beställtTror nog den där sköningen slukar det mesta i bandväg.
Ja, där sa du något... undrar hur bökigt det kommer bli efter nyår egentligen, borde man bunkra upp kanske?
Ah, det lät ju käckt. Förmodar att fler UK baserade sajter kommer köra liknande upplägg, eller?Tror dom kommer skicka från inom EU efter nyår.... watchgecko alltså
Ah, det lät ju käckt. Förmodar att fler UK baserade sajter kommer köra liknande upplägg, eller?
Ja ända sen jag såg ditt squalegummi men bestämt mig för att det är för dyrt har jag varit sugen på det som du länkade tillHaha ja visst är det kul
Ja det blev bra Tror nog att jag vill testa ett 295 i alla fall på denna Får kanske passa på att beställa innan Brexit
Ja, det ser så ut!Har du kvar plasten på låset ?