• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Hopkok av grejer som aldrig blev av (nu blev det ju av iofs 🥴). Skitljus i källaren men vad ska man göra när man bor i MORDOR
4gmpeHz.jpg

k3wBMe6.jpg

uNWOSU6.jpg

Någon som hört något från zackrissonsur på senaste tiden?
Ställde en fråga om lagerstatus på en produkt för ett tag sedan. Fick svar då att de inte hade den på lager. Fick nytt svar häromdagen att den nu fanns på lager. Så det finns liv 😊
Tror nog den där sköningen slukar det mesta i bandväg.
Ja, där sa du något... undrar hur bökigt det kommer bli efter nyår egentligen, borde man bunkra upp kanske? 🤔
Sagt och gjort, nu är det beställt 😅
Ingen aning, men de hade endast expressfrakt för 113kr så det fick det bli. Watchgecko10 ger 10% för tillfället om någon beställer 👍🏻

Haha ja visst är det kul 🤣
Ja det blev bra 🤔 Tror nog att jag vill testa ett 295 i alla fall på denna 😊 Får kanske passa på att beställa innan Brexit 😬
Ja ända sen jag såg ditt squalegummi men bestämt mig för att det är för dyrt har jag varit sugen på det som du länkade till
1607538394415.jpeg

Har inte förstått att det är det gummit du pratar om när du skriver 295. Kommer helt klart beställa ett när jag har nånting att sätta den på. Måste säga att jag är farligt nära på denna.

Halva Rysssjälen är måhända inte på plats men fonten på 12an indikerar ändå något. Och arbetshästverket 2415.

Bilagor

• 1607538883302.jpeg
    1607538883302.jpeg
    57.8 KB · Visningar: 8
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp