• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Vad är alla dessa miniräknare som florerar i tråden till för? Och framförallt, är de micro/affordable? Vad jobbar man med när man använder en sådan? Den enda jag använder ser ut såhär
1607463035805.jpeg

...och den har fler funktioner än jag har nytta av. 😆

Efter testet med MM-stylevisare fick det bli såhär ändå. Insert landade idag och gummibandet livar upp lite i mörkret (@Von har lärt mig att man inte behöver begränsa vissa kulörer till en speciell säsong 😊). Kan konstatera att min period med små dykare är till ända och att jag i princip gått full circle till där mitt intresse en gång tog fart. Nästa SKX skymtar i bakgrunden och den blir inte riktigt lika diskret. 🤘

20201208_222825.jpg

20201208_221326.jpg

Vad är alla dessa miniräknare som florerar i tråden till för? Och framförallt, är de micro/affordable? Vad jobbar man med när man använder en sådan? Den enda jag använder ser ut såhär
1607463035805.jpeg

Jag är väl den skyldige som råkade se miniräknare, och då främst Texas Ti, i bakgrunden på många bilder tagna framför jobbdatorer...
Skulle tro att de flesta som använder dom jobbar med ekonomi eller som nån form av ingenjörer.... de flesta blev nog likt mej introducerad till Texas Ti i gymnasiet... sen är man fast 😅

1607463035805.jpeg

Du kommer älska den här tråden: 😅✨

Du kommer älska den här tråden: 😅✨
Så jäkla härligt! 😀
Finns en tråd för allt mellan miniräknare och militärknivar!

Hämtade precis ut denna från posten:)
(ber om ursäkt till alla panerista)
Är väldigt nöjd:D
006B730D-F14F-451D-9B3E-DA8AE59D6E00.jpeg
Man ser ju bums vilket märke som har försökt kopieras, men samtidigt så finns det inget i den klockdesignen som är skyddat på något vis (till skillnad från de med kronskydd m.m. som dyker upp här emellanåt, och som borde vara otillåtna postningar :) ). Så njut av den och fundera på om det ska investeras i en märkesklocka vid tillfälle. :)

Senast ändrad:
Man ser ju bums vilket märke som har försökt kopieras, men samtidigt så finns det inget i den klockdesignen som är skyddat på något vis (till skillnad från de med kronskydd m.m. som dyker upp här emellanåt, och som borde vara otillåtna postningar :) ). Så njut av den och fundera på om det ska investeras i en märkesklocka vid tillfälle. :)
Lite den tankegången jag har också, denna är mer för att testa på designen:) (självklart drömmer man om en riktig panna i framtiden):D

Det såg jag också bums men kände inget behov av att kommentera det uppenbara👍🏼

Tillbaka
Topp