Kreacon
Guld
Nä det förstår jag, snarare en tillgång.Nope. Ser det väl inte som ett problem så här i vuxen ålder ändå så det är lugnt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä det förstår jag, snarare en tillgång.Nope. Ser det väl inte som ett problem så här i vuxen ålder ändå så det är lugnt
Sant men vi får se..Har man väl sått en tanke om försäljning så brukar det sällan bli att man behåller klockan. Önskar dig lycka till
Vad är alla dessa miniräknare som florerar i tråden till för? Och framförallt, är de micro/affordable? Vad jobbar man med när man använder en sådan? Den enda jag använder ser ut såhär
...och den har fler funktioner än jag har nytta av.
Grattis kompis!!Den är här Men precis som @Von skriver så lever vi ju i Mordor så bättre bilder får komma en annan dag Men fyy fååån vad jag är nöjd
Ah! Då är jag med! Typ.Jag är väl den skyldige som råkade se miniräknare, och då främst Texas Ti, i bakgrunden på många bilder tagna framför jobbdatorer...
Skulle tro att de flesta som använder dom jobbar med ekonomi eller som nån form av ingenjörer.... de flesta blev nog likt mej introducerad till Texas Ti i gymnasiet... sen är man fast
Booom, där kom den! Ser kanon utDen är här Men precis som @Von skriver så lever vi ju i Mordor så bättre bilder får komma en annan dag Men fyy fååån vad jag är nöjd
Tack snällaBooom, där kom den! Ser kanon ut
Stort grattis
Du kommer älska den här tråden:Vad är alla dessa miniräknare som florerar i tråden till för? Och framförallt, är de micro/affordable? Vad jobbar man med när man använder en sådan? Den enda jag använder ser ut såhär
...och den har fler funktioner än jag har nytta av.
Grattis till din nya klocka. Passar dig perfekt.Den är här Men precis som @Von skriver så lever vi ju i Mordor så bättre bilder får komma en annan dag Men fyy fååån vad jag är nöjd
Se till att behålla denna nu. Riktigt fin och perfekt storlek.Den ska vara affordable, även om den inte riktigt är det nu. Eller jo, det tycker jag nog även om den är lite overpriced.
Så jäkla härligt!Du kommer älska den här tråden:
Finns några miniräknarenördar?
Hej! Har några stycken miniräknare, främst Hewlett Packard och någon enstaka Casio med LED display. Undrar om några av er kan sånt och kan hjälpa mig avgöra deras värde om jag postar bilder och referenser?klocksnack.se
Tack. Ja. Nu ska den keepas!Se till att behålla denna nu. Riktigt fin och perfekt storlek.
Man ser ju bums vilket märke som har försökt kopieras, men samtidigt så finns det inget i den klockdesignen som är skyddat på något vis (till skillnad från de med kronskydd m.m. som dyker upp här emellanåt, och som borde vara otillåtna postningar ). Så njut av den och fundera på om det ska investeras i en märkesklocka vid tillfälle.Hämtade precis ut denna från posten
(ber om ursäkt till alla panerista)
Är väldigt nöjd
Helgrym klocka hur upplever du kvaliteten/känslan?Har en Ciga Titanium Skeleton som jag köpte på indiegogo. +/- 10-15 sek/dag, Automatisk och superlätt
Lite den tankegången jag har också, denna är mer för att testa på designen (självklart drömmer man om en riktig panna i framtiden)Man ser ju bums vilket märke som har försökt kopieras, men samtidigt så finns det inget i den klockdesignen som är skyddat på något vis (till skillnad från de med kronskydd m.m. som dyker upp här emellanåt, och som borde vara otillåtna postningar ). Så njut av den och fundera på om det ska investeras i en märkesklocka vid tillfälle.
Det såg jag också bums men kände inget behov av att kommentera det uppenbaraMan ser ju bums vilket märke som har försökt kopieras, men samtidigt så finns det inget i den klockdesignen som är skyddat på något vis (till skillnad från de med kronskydd m.m. som dyker upp här emellanåt, och som borde vara otillåtna postningar ). Så njut av den och fundera på om det ska investeras i en märkesklocka vid tillfälle.
Min kommentar var mest på cjs ursäkt.Det såg jag också bums men kände inget behov av att kommentera det uppenbara
Tycker inte han ska behöva be om ursäkt för sina val av klockor, men ok dåMin kommentar var mest på cjs ursäkt.
Skrev det mest som ett skämt och med respekt till paneristi communitynTycker inte han ska behöva be om ursäkt för sina val av klockor, men ok då