Jag tycker inte att jag skrev något i mitt svar som sa det... jag tycker du tolkar in saker.Tycker inte han ska behöva be om ursäkt för sina val av klockor, men ok då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycker inte att jag skrev något i mitt svar som sa det... jag tycker du tolkar in saker.Tycker inte han ska behöva be om ursäkt för sina val av klockor, men ok då
Nu hänger jag inte alls med i ditt gåtfulla resonemang och har ingen lust att tolka det heller, ha en fin dag!Jag tycker inte att jag skrev något i mitt svar som sa det... jag tycker du tolkar in saker.
Här ber vi inte om ursäkt för oss, och vi varken visar eller kräver respekt från någon. Vi är redan outsiders i de fina salongerna och har fått försvara våra val så det räcker. Köp klockan du vill ha, njut och va gla'!Skrev det mest som ett skämt och med respekt till paneristi communityn
Ledig dag, då får man pyssla!
AW straps här på forumet gör också sjyssta band, köpt ett canvas av honom inte helt olikt det på bilden för runt femhundringen.Nån som vet om man kan få tag på nått liknande under en 500 hundring?
Riktigt trevlig dag ser det ut som.Ledig dag, då får man pyssla!
Jag är supernöjd och absolut inte kräsen av mig. Har använt den flitigt och tycker den var värd varje krona.Helgrym klocka hur upplever du kvaliteten/känslan?
ÄNTLIGEN!Du funderade vad jag hade på gång @TerryTee - Blev en Fortis och en Eterna, knappast i Micro-segmentet dock!
Så får jag dessutom tacka @bluesdog och @Björn Boett för två mycket trevliga affärer!
Hur jag kortar länken på Eternan har jag inte en aning om, om det ens går! Men grymt trevliga klockor
Edit: Det löste sig med länken, följde med ett extra spänne och länk som var kortare!
Minst sagt!!ÄNTLIGEN!
Det där var en riktigt stygg duoDu funderade vad jag hade på gång @TerryTee - Blev en Fortis och en Eterna, knappast i Micro-segmentet dock!
Så får jag dessutom tacka @bluesdog och @Björn Boett för två mycket trevliga affärer!
Hur jag kortar länken på Eternan har jag inte en aning om, om det ens går! Men grymt trevliga klockor
Edit: Det löste sig med länken, följde med ett extra spänne och länk som var kortare!
Oh, snyggt jobbat!Du funderade vad jag hade på gång @TerryTee - Blev en Fortis och en Eterna, knappast i Micro-segmentet dock!
Vi är vi minst lika spända@Björn Boett @thewordfox Fick precis notis att min GG äntligen gjort sin resa från Singapore till postombudet, otroligt spänd!